Koekje erbij?

28-01-2010 13:26 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die lekker wil kletsen onder het genot van een koekje.

*Denk hier maar even een koekje want plaatjes plakken met de aaifoon lukt niet*
He meiden.

ja ik heb een goed weekend gehad. Alleen maar werken. Maar het was wel gezellig. Dat scheelt weer.

He Whis wat vervelend voor je. Lijkt me erg lastig ziek zijn met zo´n kleine. Beterschap en sterkte.

Nou verder heb ik niks te melden. Saai he.

Morgen weer naar de tandarts. Joepie.
Whis, inmiddels weer wat beter? Hoop het

Mijn weekend was leuk ja, en na vandaag heb ik weer weekend Heb wat extra dagen vrij gevraagd. Kon ik wel gebruiken.

Kip, je bent inderdaad maar een saaie kip. Wanneer ben je weer vrij, als je het weekend gewoon gewerkt hebt? En ga je nog wat leuks doen?
Oh je hebt lekker lang weekend na vanmidag. Dat is lekker.

Ik ben altijd op de dinsdag vrij maar dan moet ik kuiken altijd van school halen en brengen. Echt een vrije dag is dat niet. Verder heb ik 1 keer in de drie weken weekend. Aankomend weekend.

Ach ja en saai is het niet hoor, er gebeurt hier altijd wel wat. Donderdag ga ik lekker uiteten met m'n stiefzus daar heb ik erg veel zin in.

Nou ga ik m'n smoel schrobben want ik moet zo weer naar de tandarts, en als ik terug kom zonder verdoving ga ik Whis maar eens bellen.

Nou werkse nog even Lin en hopelijk duurt je dag niet te lang. Dat heb ik wel altijd als ik dan eenmaal weekend heb duurt de laatste dag altijd zo lang.
Hey meiden, even een update.

Ik voel me beroerd!

Mèn, lang geleden dat ik ziek was.

Ik heb vriend gisteravond terug laten komen van het werk, ik trok het even niet met Toet.

Vandaag probeert hij ook vrij te krijgen.

Ik ga nu weer proberen wat beschuitjes te eten en wat thee te drinken.
Hey meiden,

Whis... Nog steeds ziek? Of inmiddels alweer wat beter?

Kip, vanavond uiteten, lekker! Waar / wat gaan jullie eten? Hier in Ehv zit sinds kort een Marokkaans Tajine restaurant waar ik heel graag eens ga eten. Komt vast binnenkort wel!

Ik ben echt aan het genieten van mijn vrije dagen! Morgen lekker een dagje naar Breda, vandaag thuis. Net de auto gewassen, verder helemaal niks vandaag.
Hey allemaal.

Het gaat weer goed hoor!

Gisteren eigenlijk al maar toen heb ik m'n huis gepoetst!

Ik heb zo'n last van lentekriebels!

Ben gisteren heerlijk wezen wandelen, heb de was buiten gehangen en nog wat andere klusjes gedaan.

Vandaag kwam de accountant en die wees ons erop dat Toet een uitvaartverzekering moet.

Pfff, daar wilde ik helemaal niet over nadenken.

Wel even geregeld.

Hij vertelde van een familielid waarvan 2 kindjes zijn overleden aan wiegedood!

Bah, zo naar!

Zondag gaan we op bezoek bij een oom en tante van Vriend.

Hele lieve mensen.

Ik had tante even aan de telefoon om te vragen of ik Toet boven bij hun kon voeden, zegt ze;' jij denkt dat wij geen slaapkamers hebben?'

Moest wel even lachen.

Verder was ik veel bezig met de dood van Milly hier op het forum.

Verschrikkelijk zeg!

Wat moet dat erg zijn als je dat als ouder overkomt!

Ik kan me niet indenken hoe dat moet voelen!

Hoe is het bij jullie?

Nog plannen voor het weekend?
De lente is echt in opkomst ja! Heerlijk! Al gaan mijn ogen dit jaar dus wel weer tranen... Heb niet ieder jaar last van hooikoorts maar het ziet er naar uit dat het dit jaar weer raak is.

Denk er maar niet te veel over na, Whis... Zulke nare dingen! Via-via heb ik het ook wel eens gehoord... Echt zo erg! Mijn moeder vertelde over een kindje dat daaraan was gestorven, tijdens haar slaapje toen de oppas er was. Waarschijnlijk al veel eerder opgelopen, de oppas kon ook niks kwalijk genomen worden (is natuurlijk onderzocht), maar dat deed de moeder wel. Natuurlijke emoties denk ik... Echt verschrikkelijk wat zo iemand moet meemaken! En ook de oppas... Ik zou me echt geen raad meer weten en zelf denk ik wegzakken in een depressie ofzo.

Veel plezier alvast, voor morgen Gezellig! Ik ga morgen lekker sporten! Ben al vanaf woensdag niet meer geweest (steeds te druk), dus ik heb echt heeeeel erg veel zin!

Morgen avond komt een oude vriend van me eten, zal ook wel gezellig worden.

Nah ik vind het hele verhaal rondom Milly erg triest maar het is nu wel een enorme hype hoor. Vind dat ze het wel té groot maakten op tv, hier op het forum en in andere media... Het is verschrikkelijk, maar er zijn nóg ergere dingen die hierdoor weggestopt worden, alsof het onbelangrijk is.
Klopt helemaal wat Milly betreft!

Nu volg ik het ook niet meer.

De oud leraren, exen, buren en weet ik veel wie komen nu met allerlei verhalen en dat boeit niet.

Dat die vent niet spoort is nu wel duidelijk.

Nare verhalen zijn dat, van die wiegedood kindjes.

Ik sta er idd niet te vaak bij stil.

Tenslotte worden de meeste baby's gewoon groot.

Op de momenten dat ik er wel even bij stil sta pak ik gauw de camera en ga mooie plaatjes schieten.

Die staan alweer op haaifs.

Ik heb vanavond op internet een fotograaf uitgezocht.

Die ga ik Maandag eens even bellen want ik wil een mooie reportage van Toet.

Ook leuk voor de oma's en opa's en omi.

Wat gezellig dat je visite krijgt.

Weet je al wat je gaat koken?

Pfff, ik had allang in bed moeten liggen.

Toet was aan het klieren vanavond.

Morgen moeten we weer vroeg op!

Veel plezier morgen en welterusten!
Ik zal zo eens kijken naar de foto's Ze zijn vast net zo schattig als altijd!

Ik ga vanavond risotto maken. Oud-vriend is nogal studentikoos, dus ik wilde iets wat niet standaard was. Gehakt had ik nog genoeg in huis, dus zocht ik een recept daarmee. Helemaal overtuigd ben ik nog niet, want ik wilde eigenlijk iets bijzonders / gezonds maken en dan kom ik al snel op japans ofzo uit... Maar ja, daarbij kun je eigenlijk geen gehakt gebruiken. Alleen balletjes, maar daar heb ik geen tijd voor.
Tja, lastig.

Ik weet eigenlijk ook niet echt gehakt dingen.

Behalve ballen.

Ik ga even een bak koffie zetten en wat eten.

Daarna nog 1 keer voeden en dan weg.

Gezellig, heb er zin in!

Veel plezier vanavond!
Het is gewoon pasta geworden Heb m'n vriendje maar gevraagd waar hij zin in had. Was overigens ook niet geweldig want het was een beetje koud. Maar ja, sht happens

Nog leuke plannen voor deze week?
Hihi, koude pasta.

Weinig plannen deze week.

Vanmiddag ben ik de stad in geweest voor een spijkerbroek.

De rest van de week heb ik niet echt wat.

Volgende week heb ik een draagconsult.

Ik heb dus een draagdoek maar het knopen lukt niet echt.

Gaat zij me dan allemaal uitleggen.

Waarschijnlijk moet ik over 2 weken weer aan het werk.

Er wordt nu structureel geld van de spaarrekening afgehaald, en dat is niet echt de bedoeling.

Dus moet ik weer pedicuren.

Ik vind het thuiszitten eigenlijk nog wel lekker, zeker nu het weer wat mooier wordt!

Wat zijn jouw plannen?

Nog wat spannends op de agenda?
bestaat dat ja!? Misschien moet ik mij vooraf maar in laten leren

Vind je het echt zo erg om weer aan het werk te gaan? Lijkt mij juist ook wel weer fijn: dat is echt jouw ding, je werk. Even iets voor jezelf.

Het is jammer dat je zo ver weg woont want ik kan ook goed een pedicure gebruiken! Kan natuurlijk ook hier eentje bezoeken maar het is me eerlijk gezegd te duur...

Ja mijn week is best vol eigenlijk. Ma/di/do/vr werken. Ma/di/wo sporten na het werk. Do misschien oppassen. Vrijdag na het werk naar Breda om wat vriendinnen te zien en Za/Zo met mijn beste vriendin een weekend naar Gent. Wel een leuke week dus!
Zo, druk zeg!

Op het moment dat je een kind hebt dan ren je niet meer zo hard!

Ja, achter je kind aan dan.

Maar wat gezellig!

Ik ga vandaag een rooster maken op welke dagen ik kan gaan werken.

Dan is het wel fijn dat je zelfstandige bent.

En idd jammer dat je zo ver weg woont, ik had je voeten zo even gedaan hoor!

Vriend gaat zo boodschappen doen en langs de viswinkel.

Lekker, heb best wel trek.

Verder helemaal geen plannen vandaag.

Beetje relaxen en het huishouden doen.
Haha nou voor jou is het maar goed ook; mijn voeten zijn echt twee rampen!

Maat 42, maar dan heeeel erg smal (net konijnenpoten), ik heb al snel zweetvoeten en echt heel erg veel eeltvorming. Hoe dat kan weet ik niet, maar echt hoor... Lijk wel een vent.

Hmmm lekker, verse vis! Mijn lunch was een boterham met paling, ging er ook best in!

Ach, het werk valt je vast weer mee. Voordeel van jouw beroep is dat je lekker kunt kletsen ondertussen met je cliënten. Ik had het vroeger altijd heel gezellig met mijn pedicure!
Even weer uppen!

Mèn, ik ben ook veel te druk.

Ik probeer hier een miljoen topics bij te houden en dat wil niet.

Toet komt ook weer voor 2 nachtvoedingen dus ik ben ook moe!

Hoest met jullie?
Miljoen topics ja?? Beetje hoog gegrepen

Ik schrijf er maar op 3 eigenlijk met regelmaat. Zelfs dat is druk

Maar hier verder geod. Heerlijk weekendje weg geweest naar Gent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven