Koning & Koningin

27-04-2015 10:54 493 berichten
Alle reacties Link kopieren
Koffie met oranje Tom Poezen (Hoe schrijf je dat eigenlijk?) TV aan en wachten op WA en Maxima. Ben benieuwd of de kinderen er ook bij zijn. Vanmiddag naar het feest, de kroeg in of terrasje pikken etc. Ik ben niet echt koningsgezind, maar ik vier wel koningsdag. En ik heb er zin in. Wie heeft er nog meer zin, of geen zin? Ben benieuwd naar jullie plannen voor vandaag
quote:MevrouwJack schreef op 27 april 2015 @ 18:32:

[...]

En dan extra vaak bij opa en oma op visite? En dan op de scooter, die ik ook niet mocht
quote:MevrouwJack schreef op 27 april 2015 @ 18:33:

[...]

Ja maar iedereen uitlachen en dom noemen is wel een stuk makkelijker natuurlijk.Blijkbaar
quote:MonteCara schreef op 27 april 2015 @ 18:33:

[...]

Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Altijd heel erg gezellig juist!Paar jaar geleden op de Coolsingel liepen er om een uur of tien al ik weet niet hoeveel agressieve bezopen idioten. Gezellig hoor.
verba volant, scripta manent.
quote:Star schreef op 27 april 2015 @ 18:35:

[...]

En dan op de scooter, die ik ook niet mocht Ik zou voor het effect ook nog even een fout vriendje ergens leasen
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 27 april 2015 @ 18:38:

[...]

Ik zou voor het effect ook nog even een fout vriendje ergens leasen En een Aussie, ik ga helemaal los
quote:MarianneDavids schreef op 27 april 2015 @ 18:34:

[...]

Het kost de Nederlander overigens E 2,38 per jaar om het koningshuis te financieren.

Oke, ik wil wel voor Dubbeltje betalen
Tjezus, wat vals
quote:MarianneDavids schreef op 27 april 2015 @ 18:36:

[...]

Paar jaar geleden op de Coolsingel liepen er om een uur of tien al ik weet niet hoeveel agressieve bezopen idioten. Gezellig hoor.Misschien moet je eens verhuizen uit Rotterdam want ik lees heel vaak van jou dat Rotterdam een rotstad zou zijn en dat het onveilig en agressief is.
2,38 per jaar. Nou. Dat wordt een slapeloze nacht vannacht.
quote:MevrouwJack schreef op 27 april 2015 @ 17:32:

Ik kan het me wel voorstellen nu: Amalia die staat te schuimbekken bij de kast en zich als een mini-koningin wil aankleden, een zuchtende Max en Lex die haar uiteindelijk haar zin geven. En dan Ariane en Alexia ernaast die ruzie krijgen over hun schoenen en uiteindelijk dezelfde aan mogen

'Doe nou gewoon die nieuwe jeans aan met dat truitje die je moeder voor je heeft klaar gelegd. Anders krijgen we straks dat gezeur weer dat we jullie er zo truttig bij laten lopen. Je weet toch hoeveel commentaar het volk altijd heeft'

'Ja daaaaag pap, jij zegt zelf altijd dat het volk te dom is om te kakken'

'Ja Willem, ze heeft gelijk dat zeg jij altijd'

'Ja nou jezus Max, er zitten toch ook wel een stel domme zeikwijven tussen. Nou, Amalia trek jij die jurk aan als dat zo nodig moet. Maar niet gaan lopen janken als half NL op de social media over je kleren gaat lopen mutsen.'

'Gelukkig zijn het zelf allemaal model-ouders Willem hahahaha'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 27 april 2015 @ 18:42:

[...]

'Doe nou gewoon die nieuwe jeans aan met dat truitje die je moeder voor je heeft klaar gelegd. Anders krijgen we straks dat gezeur weer dat we jullie er zo truttig bij laten lopen. Je weet toch hoeveel commentaar het volk altijd heeft'

'Ja nou jezus Max, er zitten toch ook wel een stel domme zeikwijven tussen. Nou, Amalia trek jij die jurk aan als dat zo nodig moet. Maar niet gaan lopen janken als half NL op de social media over je kleren gaat lopen mutsen.'

'Gelukkig zijn het zelf allemaal model-ouders Willem hahahaha'

En dan met de stemmen van Lucky TV.
quote:hatsetats schreef op 27 april 2015 @ 18:42:

[...]

'Gelukkig zijn het zelf allemaal model-ouders Willem hahahaha'Jij werkt bij LuckyTV tegenwoordig?
Paaahaaaaaap!!! Ze zitten weer lelijke dingen over ons te roepen op het Vivaforuuuuhuuum!!!!
Tjezus, wat vals
quote:MarianneDavids schreef op 27 april 2015 @ 18:36:

[...]

Paar jaar geleden op de Coolsingel liepen er om een uur of tien al ik weet niet hoeveel agressieve bezopen idioten. Gezellig hoor.Jij zei 'meestal'. Incidenten heb je in iedere stad. Ik heb 44 keer Koninginnedag/Koningsdag in het centrum van Rotterdam gevierd en nog nooit iets naars meegemaakt of gezien. Ik vond het juist altijd heel gezellig
quote:MevrouwJack schreef op 27 april 2015 @ 18:47:

Paaahaaaaaap!!! Ze zitten weer lelijke dingen over ons te roepen op het Vivaforuuuuhuuum!!!!Wat een zure Vivavisgleuven zijn het toch he Paaahaaaaap!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Joh, Max schrijft hier al jaren mee.

BlijfGewoonBianca, kom maar uit de kast!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 27 april 2015 @ 19:00:

Joh, Max schrijft hier al jaren mee.

BlijfGewoonBianca, kom maar uit de kast!
Tjezus, wat vals
En Claudio is eigenlijk gewoon Lex. Hij heeft een soort andere persoonlijkheid nodig om net effe te doen wat in het dagelijks leven niet mag, een soort duistere zijde.
Tjezus, wat vals
quote:MonteCara schreef op 27 april 2015 @ 18:50:

[...]

Jij zei 'meestal'. Incidenten heb je in iedere stad. Ik heb 44 keer Koninginnedag/Koningsdag in het centrum van Rotterdam gevierd en nog nooit iets naars meegemaakt of gezien. Ik vond het juist altijd heel gezellig

Heb ik vroeger ook niet maar een jaar of vier, vijf misschien, geleden was het voor mij einde verhaal, te veel agressie wegens, naar ik vermoed, te veel drank en dat in de ochtend.

De politiehelikopter vliegt niet voor niets aan de lopende band rondjes.
quote:minnimouse schreef op 27 april 2015 @ 18:40:

[...]

Misschien moet je eens verhuizen uit Rotterdam want ik lees heel vaak van jou dat Rotterdam een rotstad zou zijn en dat het onveilig en agressief is.Daarom hebben we een andere boot gekocht met voldoende ruimte, kunnen we wat makkelijker en langer weg.
Jammer dat dit topic een zure discussie wordt..
Amalia lijkt nu al op een koningin. Ik heb alleen maar een paar minuten gekeken met die boottocht, maar prachtig hoe Amalia zo koninklijk eruit zag en ook zo koninklijk zwaaide. Ze is nog maar 12 of zo, maar ik vind haar echt al wat allure hebben.
Die kleine is ook een kattenkop volgens mij, kijk haar naar haar zus kijken

http://www.ad.nl/ad/nl/55 ... ngsdag-in-Dordrecht.dhtml
quote:pejeka schreef op 27 april 2015 @ 18:20:

[...]

Hoorde jij de (toenmalige) Nederlanders klagen toen de Prins van Oranje zijn hele kapitaal ter beschikking stelde om ons land te bevrijden van de Spaanse overheersing dan? Of toen koning Willem I met zijn persoonlijke kapitaal de handel in Nederland weer op poten zette na de Napoleontische tijd?

Willem 1 gooide een spierinkje uit om een grote vis te kunnen vangen.

De goedgelovige Nederlandse regenten trapten erin.

Hij werd koning en liet ons land in 1840 straatarm achter, terwijl hij met zijn buit in Duitsland ging wonen. (hij bezat 100 miljoen gulden in het midden van 1800!)

Beatrix is in het bezit van 50 miljard (een conservatieve schatting) en Bernard begon m et 0 gulden of rijksmark en eindigde als multimiljonair .

Een roversbende is het!
quote:MevrouwJack schreef op 27 april 2015 @ 18:47:

Paaahaaaaaap!!! Ze zitten weer lelijke dingen over ons te roepen op het Vivaforuuuuhuuum!!!!Ik dacht dat Yas alles onder controle had daar? Heb je haar wel gemaild Willie?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Het haar van de kinderen zit wel leuk!

Ik zoek een nieuw kapsel en ik vind het wel stijlvol.

(Ik zit nu een samenvatting te kijken. Ik zie ING leeuwen (zonder leeuwenkop dansen.) Amalia vind het "Ik voel me sexy als ik dans.." leuk. Ze straalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven