Koud, hè..!

19-12-2009 18:25 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 19 december 2009 @ 18:54:

ow ik moet ook zo'n fleece burka! Wat eenidee! Ik wil er eentje met vier gaten aan de achterkant, kunnen mijn koters in volgorde van grootte meelopen, wat een heerlijk sound of music idee!
Websje, ik zou echt gebruik gaan maken van vriends huis hoor!
Jemig Websje, dat is wel heeeeeel koud!

De volgende maand huur nog maar even niet overmaken hè?
Wat een leuk idee, dangeensuus, je kinderen in de hele grote fleece-burka, ik word er helemaal warm van! Dat is de echte kerstgedachte!

(Ik heb geen kinderen. Maar misschien nog een tip hoe ik mijn bingo-buurvrouw uit mijn Burka krijg? HELP!)
Buiten is het inderdaad heel erg koud.

Normaal krijg ik het uiteindelijk wel warm als ik de krant rondbreng en het is koud. Maar nu leek het alsof ik bevroren was.

Maar hier binnen staat de verwarming al lekker de hele dag op 20 en is het heerlijk warm (met nog een extra vest aan dan, haha)
quote:La Vie en Rose schreef op 19 december 2009 @ 18:44:

[...]

Ik heb vandaag ook een paar keer gefietst. Tochtjes van elk 10 minuten. Ik dacht dat ik gék werd, ik wist niet waar ik het moest zoeken van de kou, en nee, ik overdrijf niet. Kan er zó slecht tegen. Mijn oren deden gruwelijk pijn, mijn vingers voelde ik niet meer (ondanks fijne, 'warme' leren handschoenen) en mijn voeten, ohhhh, ijsklompen! Ik HAAT de kou!

Als je vanavond nog weggaat, zorg dan dat je eerst een paar borrels op hebt, dan gaat het vast beter!

en ik ben nog een winterliefhebber ook ben alleen deze winter totáál niet bestand tegen de kou, geloof ik, vreselijk, mijn vingers zijn nu nog gevoelig.

Vriendin en ik slaan voor het stappen een fles wijn achterover en dan op hoop van zegen
quote:Hercke schreef op 19 december 2009 @ 18:27:

Komt door het weer.
quote:Nammma schreef op 19 december 2009 @ 18:56:

Het was inderdaad koud...zéker als je trein dan een uur vertraging heeft....Het was erg druk op het station deventer, allemaal bezoekers uit heel Nederland voor Dickens festijn...die waren dus al koud van de hele dag buiten!

Restauratie en wachtkamer bomvol, huilende kindjes...Gelukkig ben ik nu weer thuis en de kachel staat heerlijk aan...geef mij de lente en de zomer maar! Brrr...ik wilde morgen ook even bij het Dickens festijn gaan kijken...is het aan te raden?
Smeer je handen, voeten, oren en neus in met vaseline! Scheelt een hoop. Hihi, dit is het derde topic waarin ik mijn ontdekking van de week al promoot. Maar het helpt echt!!
Jouw ontdekking Lion???? Ik wil je niet uit de winterse droom helpen hoor maar volgens mij waren er miljoenen voor jou die dit al wisten
`Vréselijk dit! Ik heb de verwarming op 21 gezet en de gordijnen dicht gedaan. Kan niet wachten tot het lente wordt...
The time is now
Koud hè? Nu niet meer: ik heb vandaag eindelijk een warme jas gekocht!!

En zo'n Snuggie*, dat lijkt mij ook wel wat

Kijk dan hoe sexy deze jongen wordt in zo'n Snuggie*:

*en nee, ik heb geen aandelen
Hey dat past leuk bij zijn mannen-uggs zeg, wow!
quote:AgentL schreef op 19 december 2009 @ 19:19:

Koud hè? Nu niet meer: ik heb vandaag eindelijk een warme jas gekocht!!

En zo'n Snuggie*, dat lijkt mij ook wel wat

Kijk dan hoe sexy deze jongen wordt in zo'n Snuggie*:

[afbeelding]

*en nee, ik heb geen aandelenMen, wat een enorm ding! Daar kun je wel met z'n tweeën onder, dat kan dan wel weer sexy zijn
The time is now
Het is echt leuk, dat Dickens festijn! Zeker een aanrader...maar trek warme kleding aan, want soms moet je lang wachten...
quote:Iden schreef op 19 december 2009 @ 18:40:

Wel koud, maar mijn bingo-vriendin en ik hebben een oplossing gevonden.[afbeelding] Jaaa, Snuggie!
Toppie zo'n snuggie!
Ik wil een tijgerprint snuggie.
Oe, zo'n snuggie klinkt wel erg goed! (ik zit nu met een kruik in een slaapzak, kreeg het door dit topic alleen maar kouder ) Als het moet ga ik trouwens wel naar vriends huis, maar liever niet. Dit is het eerste weekend in maanden dat ik lekker een avond alleen in mijn huisje kan prutsen, muziekje op, tv aan, thee erbij. En nou gaat een beetje kou dat verpesten...

(en idd, die huur die maak ik deze maand nog even niet over, pas als de temperatuur boven de 20graden komt, druk ik op de verzendknop )
Dat zeg ik....
quote:Iden schreef op 19 december 2009 @ 18:59:

Wat een leuk idee, dangeensuus, je kinderen in de hele grote fleece-burka, ik word er helemaal warm van! Dat is de echte kerstgedachte!

(Ik heb geen kinderen. Maar misschien nog een tip hoe ik mijn bingo-buurvrouw uit mijn Burka krijg? HELP!)Ik zou beginnen met een topictitel met iets meer uitroeptekens: HELP!!!!!!
Dat zeg ik....
Ah, uitroeptekens!!!!!!!!!!!!! Bedankt, Websje!

Heb even geen tijd om een nieuw topic te openen, ben met mijn TijgerprintSnuggie aan de kerstboom in-gestruikeld en zoek nu de ballen.
quote:dangeensuus schreef op 19 december 2009 @ 19:10:

Jouw ontdekking Lion???? Ik wil je niet uit de winterse droom helpen hoor maar volgens mij waren er miljoenen voor jou die dit al wisten Haha, I know maar het verbaasde me dat heel veel mensen klagen over te koude handen, wintertenen en schrale neuzen maar niet op het idee kwamen dit in te smeren met vaseline. Een aantal heeft m'n tip opgevolgd en zijn - net als ik - helemaal blij met deze herontdekking.
Zie dat nog niemand het juiste Spaan&Vermeegen-antwoord heeft gegeven: berekoud!
Helpt dat dan? Ik smeer wel altijd mijn lippen er mee in.
quote:Banba schreef op 19 december 2009 @ 19:21:

[...]

Men, wat een enorm ding! Daar kun je wel met z'n tweeën onder, dat kan dan wel weer sexy zijn

Ik weet niet wat jij onder de snuggie wil doen, maar er zitten maar 2 mouwen in dus het wordt een warboel.

Zo'n snuggie is gewoon een anticonceptiemiddel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven