Koud, hè..!

19-12-2009 18:25 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 19 december 2009 @ 19:43:

Helpt dat dan? Ik smeer wel altijd mijn lippen er mee in.Het helpt zeker! Heb vandaag m'n voeten er weer mee ingesmeerd en nul komma nul last van wintertenen, echt een zaligheid! M'n handen worden op zich nog steeds wel koud, alleen heb ik een stuk minder last van kloofjes enzo. Wat ze ook allemaal op de markt brengen aan smeerseltjes tegen de kou, mijn potje vaseline van twee euro is me heilig met deze temperaturen
Ik zit hier weer heerlijk in mijn snuggie!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Er is ook een tweepersoons variant:

En voor de mensen die er een met een sportieve print willen:

Ik ook, nouschi. Gezellig hè, voel echt een band met de andere Snuggie-dragers hier op het forum.

Zijn we nu een groepje?
Dat zit er knus uit.
quote:Iden schreef op 19 december 2009 @ 20:15:

Ik ook, nouschi. Gezellig hè, voel echt een band met de andere Snuggie-dragers hier op het forum.

Zijn we nu een groepje?Tis dat ik niet van groepjes hou anders zeker een snuggiegroepje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha, dat ziet er stom gezellig uit.
Hebben jullie dat ook? Bij ons is het beneden gewoon niet uit te houden, zo koud. Zit nu in bed met de laptop.
Bij mij is het overal koud. Op dit soort dagen vervloek ik mijn oude, slecht geisoleerde huis met enkel glas.

En krijg pijn in mijn buik als ik aan de energierekening denk....en als ik mijn zoontje rond zie kruipen op de koude vloer. Maar ja, kan het kind moeilijk een skipak aan doen binnen he.
tis idd. erg koud maar ik vind dat dus ook wel wat hebben.

'k hou er heulemaal niet van, maar nu met die sneeuw (zag net uit het raam dat er weer een verse lading ligt...)

daar word ik op een of andere manier zo blij van.

zeker als ik mijn jongste kat lekker zie ravotten....

ik heb voor de zekerheid wel een klein flesje cognac in huis voor als ik echt bevries (heb al 2 jaar geen druppel meer gedronken, dus dit is voor noodgevallen...)
Vanmiddag aan de rooie wijn!

Molie, jouw huis is wel heel sfeervol, dat dan weer wel!
Ik zit nu in de bus, die kruipt, volgens mij kan ik nog beter lopen naar de buurstad! Buiten valt de kou mee, het is stil, windstil ook, super!

Ik krijg bijna zin om te schaatsen en dat haat ik en ik kan het ook niet eens!
ha zamirah, ik ga vanmiddag ook aan de rode wijn ja.

Idd, sfeervol, maar koud! Ik ga je nog steeds mailen hoor, duurt alleen ff.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven