Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 15:35:

[...]

Owww Leaf je bent zo lief, als blijk van waardering krijg je van mij een uitgetrokken tepelhaar als trofee. Jij verdient het!

Ik ben het ideale groepslid!

*snapt niet waarom ze niet eerder in een groepje is uitgenodigd*
quote:Leaf schreef op 06 januari 2010 @ 15:36:

[...]

Ik ben harstikke heppie nu: das nog maar 2297,50Kan ik dat morgen al ontvangen dan? de collectiviteitskorting is er al af zie ik. De penningmeester doet haar werk uitzonderlijk goed.
610 (7)
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 15:36:

Alleen Kaatje en Leaf mogen hier komen Fiepje.

Voor jou wordt het eerst Skypen.

Als je tenminste de schaatstocht overleeft tot een goed einde brengt!

Ik ben er in de zomer al geweest. Je woont toch in de Vogezen? Mooi gebied.

Ik heb niet zo'n zin in schaatsen, ik weet niet waarom.
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 15:37:

[...]

Mijn leven is me lief. Ik wacht wel op jouw bejaardentehuis. Hmmm, dan kun je nog lang wachten.....maar jouw leven is mij ook lief hoor. Maak je maar geen zorgen
611
O shit. Is die 85 je geboortejaar? Dan hoop ik dat ik een kwiekere oude dag heb dan jij.
612 (5)

De vorige moest natuurlijk een 6 tussen haakjes zijn...
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 15:38:

[...]

Ik ben er in de zomer al geweest. Je woont toch in de Vogezen? Mooi gebied.

Ik heb niet zo'n zin in schaatsen, ik weet niet waarom. O maar we kunnen ook iets anders leuks doen, rotswandklimmen, duiken, abseilen, parachutespringen....
613 (4)

laatste loodjes...
614 (3)

...wegen het zwaarst
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 15:40:

[...]

O maar we kunnen ook iets anders leuks doen, rotswandklimmen, duiken, abseilen, parachutespringen.... Wat vind je van Skypen?
quote:BosAap schreef op 06 januari 2010 @ 15:39:

612 (5)

De vorige moest natuurlijk een 6 tussen haakjes zijn...

De laatste loodjes Bosaap, de laatste loodjes...

Wat zùllen ze zwaar zijn!
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 15:41:

[...]

De laatste loodjes Bosaap, de laatste loodjes...

Wat zùllen ze zwaar zijn!

615 (2)

Hou op schei uit

*heeft inmiddels al een aantal keren gekotst van pure uitputting*
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 15:41:

[...]

Wat vind je van Skypen? nee, skypen is alleen voorbehouden aan de reeds toegekende leden van Ons Groepje. We moeten je eerst even face-to-face screenen en aangezien de penningmeester ver weg woont, neem ik die nobele taak wel op me.
Wat stel je toch leuke dingen voor, Kaatje!

Nu moét Fiepje er wel aan, dat kan niet anders.

*ps Kaatje, die levensverzekering op Fiepjes naam, heb je die nu al ondertekend of ligt hij nog in je intray?*
Ik denk dat ik liever bij de penningmeester op screening ga.
levensverzekering is niet nodig Robo, orgaanhandel levert veul meer op
Die kots poetsen we later wel weg BosAap, nu gaat het om de finish!

Hup BosAap, GOGOGO!!!!
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 15:43:

Ik denk dat ik liever bij de penningmeester op screening ga. Zeg we gaan toch geen huilie worden he? Dan moet je maar solliciteren bij een ander groepje. Het Huilie Groepje.
Ik ben trouwens donor, dus de Nederlandse staat gaat vragen stellen als ik niet netjes al mijn stukjes inlever aan het eind.
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 15:44:

[...]

Zeg we gaan toch geen huilie worden he? Dan moet je maar solliciteren bij een ander groepje. Het Huilie Groepje.Die wilden me niet hebben.
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 15:43:

Ik denk dat ik liever bij de penningmeester op screening ga.

Wat apart, mensen die ons echt goed kennen zeggen altijd dat ik eigenlijk veel harder ben dan Kaatje... maar als je graag wil, dan mag het hoor!

Prachtige, uitgestrekte bossen hier, met 1.5 meter sneeuw... zullen we een dropping doen?
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 15:44:

Ik ben trouwens donor, dus de Nederlandse staat gaat vragen stellen als ik niet netjes al mijn stukjes inlever aan het eind. Ach welnee, je dood in scene zetten is veel makkelijker dan het klinkt. Robo, jij woont in Frankrijk? Heb jij toevallig varkens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven