Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:Schmoepie schreef op 06 januari 2010 @ 15:28:

[...]

En dan laten we ze een toelatingsexamen doen om te checken of ze genoeg hebben meegelezen.*Kreun* nee... niet nóg een examen... Ik ga die van vanavond al verpesten doordat ik hier mn gemiddelde opkrik...
Wanneer gaan jullie weer samen op avontuurlijke vakantie, Robo en kaatje?
quote:BosAap schreef op 06 januari 2010 @ 15:29:

606 (11)

Iemand nog een topic waar ik nuttig commentaar kwijt kan?

NEE BosAap!

Nu hier afmaken, je lijdensweg!

Al dat gecheer en al die bemoedigende woorden hier, die kun je niet missen!
quote:Ratteke schreef op 06 januari 2010 @ 15:27:

[...]

Gefeliciteerd! 600 berichten, je kan het!

Jaja, ik ben er al bijna voor vandaag. Met dank aan o.a. robo en quertu voor de morele ondersteuning (en het weer terug aantrekken van een broek)

607 (10)
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 15:30:

[...]

Ik probeer je toekomstig werk te besparen.

Fiepje, heb jij zin om met mij te gaan schaatsen??

Om elkaar wat beter te leren kennen....dan kan ik je meteen een lidmaatschap aanbieden....
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 15:28:

[...]

Aha, jij hebt twee petten op: voorzitter én clubdeurwaarder!

Goed geregeld bij ons eigenlijk hè.Ik durf nu nooit meer uit ons groepje te stappen Maar dat hoeft natuurlijk ook niet, want jullie zorgen er voor dat ons groepje zo leuk is dat ik helemaal niet WIL opstappen
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 15:30:

[...]

Never!!! Robo en ik zijn 4 handen op 1 buik!!!Waarvan 1 gevuld met een roestig aardappelschilmesje?
Kaatje, ik vind jouw onderschrift hip!

(nu heb ik er weer een berichtje bij, maar nog steeds geen idee hoeveel ik er zou moeten hebben.. ik wil ook weleens bij een clubje horen.. )
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 15:31:

Wanneer gaan jullie weer samen op avontuurlijke vakantie, Robo en kaatje? Als de contributie van de deserterende leden binnen is....
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 15:31:

[...]

NEE BosAap!

Nu hier afmaken, je lijdensweg!

Al dat gecheer en al die bemoedigende woorden hier, die kun je niet missen!

608 (9)

Okay okay...
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 15:31:

[...]

Om elkaar wat beter te leren kennen....dan kan ik je meteen een lidmaatschap aanbieden....

Ja Fiepje, doen hoor, is hàrtstikke avontuurlijk leuk!
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 15:32:

[...]

Waarvan 1 gevuld met een roestig aardappelschilmesje? Nee ik doe niet aan sneaky, als ik iemand wil steken doe ik dat in stijl, met een machete.
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 15:31:

[...]

Om elkaar wat beter te leren kennen....dan kan ik je meteen een lidmaatschap aanbieden....Een lidmaatschap van jullie groepje? Ik weet eigenlijk niet of ik daar wel lid van wil worden, met al die roestige mesjes en het internationale karakter. Ik ga echt niet 7 uur in de auto zitten om met Robo te kunnen vergaderen.
quote:Leaf schreef op 06 januari 2010 @ 15:31:

[...]

Ik durf nu nooit meer uit ons groepje te stappen Maar dat hoeft natuurlijk ook niet, want jullie zorgen er voor dat ons groepje zo leuk is dat ik helemaal niet WIL opstappen

Het enige juiste antwoord Leaf.

Ik ben trots op jou, als erelid. Je krijgt 2.50 Euro korting op de contributie!
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 15:32:

[...]

Ja Fiepje, doen hoor, is hàrtstikke avontuurlijk leuk! ik zal filmen.....
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 15:33:

[...]

Een lidmaatschap van jullie groepje? Ik weet eigenlijk niet of ik daar wel lid van wil worden, met al die roestige mesjes en het internationale karakter. Ik ga echt niet 7 uur in de auto zitten om met Robo te kunnen vergaderen. Ik heb Skype, je mag ook bij mij komen.....de roestige mesjes zijn helaas net in de stortkoker gegaan..,
Go BosAap go!

Go BosAap go!

Go BosAap go!

Go BosAap go!

quote:Leaf schreef op 06 januari 2010 @ 15:31:

[...]

Ik durf nu nooit meer uit ons groepje te stappen Maar dat hoeft natuurlijk ook niet, want jullie zorgen er voor dat ons groepje zo leuk is dat ik helemaal niet WIL opstappen Owww Leaf je bent zo lief, als blijk van waardering krijg je van mij een uitgetrokken tepelhaar als trofee. Jij verdient het!
quote:Puntje schreef op 06 januari 2010 @ 15:31:

[...]

*Kreun* nee... niet nóg een examen... Ik ga die van vanavond al verpesten doordat ik hier mn gemiddelde opkrik...

psstt....ik zie Bruja nergens meer (al weet je dat natuurlijk nooit met meelezerts). Kom gewoon gauw bij het kluppie als ze niet kijkt.

(en succes met je examen!)
Alleen Kaatje en Leaf mogen hier komen Fiepje.

Voor jou wordt het eerst Skypen.

Als je tenminste de schaatstocht overleeft tot een goed einde brengt!
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 15:33:

[...]

Het enige juiste antwoord Leaf.

Ik ben trots op jou, als erelid. Je krijgt 2.50 Euro korting op de contributie!

Ik ben harstikke heppie nu: das nog maar 2297,50
quote:Schmoepie schreef op 06 januari 2010 @ 15:35:

[...]

psstt....ik zie Bruja nergens meer (al weet je dat natuurlijk nooit met meelezerts). Kom gewoon gauw bij het kluppie als ze niet kijkt.

(en succes met je examen!)

Haha bedankt! (x2)

Ze merkt het idd niet, want ik lees alleen mee!
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 15:34:

[...]

Ik heb Skype, je mag ook bij mij komen.....de roestige mesjes zijn helaas net in de stortkoker gegaan..,Mijn leven is me lief. Ik wacht wel op jouw bejaardentehuis.
Ik als penningmeester maak de mensen blij
609 (8)

En ratteke natuurlijk. Die heeft me ook aangemoedigd

(Ik ga geen berichten wijzigen, ik post gewoon aanvullingen, is beter voor het gemiddelde)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven