Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 22:33:

Een gangbang is toch meer dan met zijn tweetjes? Anders heet het toch een eh.. normale sexbeurt?Dat bedoel ik. Dat ik af moet haken ivm de bibliotheek zou dus voor de hoeveelheid glijmiddel die je besteld hebt niet veel uit moeten maken.
Qwerty! Ben in shock door je aantal posts!

En ik zit aan de rosé..jippiejaaajee! Mag ik normaal alleen in het weekend van mijzelf. Maar een van m'n vriendinnen is net bevallen van een dochter!!!
Perfectionisme is niet perfect...
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 22:31:

[...]

Verkopen?

Dat zou je aan m'n ex moeten vragen, want je begrijpt natuurlijk wel dat ik dat met de boedelscheiding niet hoefde te hebben...

Kabouter, ik kan het spelen dus. Maar dan moet je man wel tegen zijn verlies kunnen. (En niet mijn ex zijn, want dan pas ik liever... )
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 22:35:

[...]

Dat bedoel ik. Dat ik af moet haken ivm de bibliotheek zou dus voor de hoeveelheid glijmiddel die je besteld hebt niet veel uit moeten maken.Jawel want ik heb per persoon gerekend natuurlijk.. en ik vrekkige nederlander zijn.. dus ik hou nu over.. dat word dokken aan mij, dat snap je wel!
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 22:33:

[...]

Een gangbang is toch meer dan met zijn tweetjes? Anders heet het toch een eh.. normale sexbeurt?Loomii is nog van de generatie die dat met een beetje spuug oplost.
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 22:37:

[...]

Dat zou je aan m'n ex moeten vragen, want je begrijpt natuurlijk wel dat ik dat met de boedelscheiding niet hoefde te hebben...

Kabouter, ik kan het spelen dus. Maar dan moet je man wel tegen zijn verlies kunnen. (En niet mijn ex zijn, want dan pas ik liever... )Hmm hoe moeten we daar nou weer achterkomen zonder herkenbaar te zijn.. hahah en het zal nog wel een dobber worden tegen hem, hij ademt/praat/leeft starwars.. nouja niet zo obsessief dan, anders had ik hem het huis allang uitgetrapt
quote:yathibiyya schreef op 06 januari 2010 @ 22:36:

Te veel? Of te weinig?

Gefeliciteerd met je kersverse tante-schap trouwens!
quote:yathibiyya schreef op 06 januari 2010 @ 22:36:

En ik zit aan de rosé..jippiejaaajee! Mag ik normaal alleen in het weekend van mijzelf. Maar een van m'n vriendinnen is net bevallen van een dochter!!!Gefeliciteerd!! Proost!
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 22:39:

[...]

Loomii is nog van de generatie die dat met een beetje spuug oplost. Hahah oh is dát het! Maar toch wil ik graag even geld zien!!
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 22:39:

[...]

Hmm hoe moeten we daar nou weer achterkomen zonder herkenbaar te zijn.. hahah en het zal nog wel een dobber worden tegen hem, hij ademt/praat/leeft starwars.. nouja niet zo obsessief dan, anders had ik hem het huis allang uitgetrapt Klinkt wel een beetje als mijn ex. Behalve dat "anders" dan. Offehhh... oh nee, hij had het uitgemaakt.
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 22:40:

[...]

Hahah oh is dát het! Maar toch wil ik graag even geld zien!!Je kunt dat toch ook gewoon ter plaatse even pp afrekenen?
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 22:40:

[...]

Klinkt wel een beetje als mijn ex. Behalve dat "anders" dan. Offehhh... oh nee, hij had het uitgemaakt. De mijne is momenteel 24.. kijk, dat is nog ff lekker onduidelijk en toch duidelijk
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 22:41:

[...]

Je kunt dat toch ook gewoon ter plaatse even pp afrekenen?Nee.. ik heb maar een ZW uitkering hoor.. Dus ik wil het NU !!
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 22:39:

Loomii is nog van de generatie die dat met een beetje spuug oplost. In onze tijd zat er alleen nog spuug in de spuug.
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 22:43:

[...]

In onze tijd zat er alleen nog spuug in de spuug.Nu zit er mexicaanse griep in..
Veeeel qwerty! Heul veul! Tienvoudige van mij veel...zit je al lang op het forum?

En thnks! Jij ook kaboutertje! Proost!

Een andere vriendin heeft er bijna 6 uur over gedaan om naar huis te komen! Woont nabij A'dam...en wat nog veeel erger is..vriend heeft niet eens een lekker bord eten voor haar klaar staan. Tssss

Hahaha kabouter en qwerty...zou toch wat zijn als kabouter met de ex van qwerty gaat!:-)
Perfectionisme is niet perfect...
Hahah ja.. maar dat denk ik niet, want de mijne heeft nog nooit samen gewoond
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 22:40:

Hahah oh is dát het! Maar toch wil ik graag even geld zien!!
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 22:32:

Ik had starwars triviant voor mijn vriend gekocht, maar hij kan niemand vinden om het mee te spelen haha ik heb er ook geen verstand van

Ik mag trouwens geen Pim-Pam-Pet spelen, ben ik veel te fanatiek voor.. ik begin heel rustig maar als ik er eenmaal "in" zit, dan ga ik schreeuwen enzo hahahah!

Ik ook!

Maar dat hoort bij Pim Pam Pet, want hoe harder je roept hoe eerder het lijkt alsof jij het eerste antwoord gaf. XD

*weer wegduikt in de meelezerT modus*
Oh, ik heb er niet mee samengewoond en als hij nu 24 is, dan had ik er een pedo-pas voor aan moeten vragen. Maak je dus maar geen zorgen, Kabouter!

Yathibiyya, ehhhh... jaartje offeh.... negen ofzo? Maar de telling is begonnen sinds dit nieuwe forum, ergens halverwege 2007.

Ja, hier rond Amsterdam is het driewerf bagger hè? Het begon ineens heel hard te sneeuwen ja. Heb op een ander topic ook al iemand gehoord over een urenlange terugreis. Wat een ellende! (Maar wel Anton Pieck mooi, Amsterdam in de sneeuw. )
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 22:46:

[...]

[afbeelding]Dat duurde nog lang voor je een geldplaatje postte!
Hanaviva, dat is toch sowieso het principe? Wie het hardst roept, heeft gelijk.
quote:hannaviva schreef op 06 januari 2010 @ 22:47:

[...]

Ik ook!

Maar dat hoort bij Pim Pam Pet, want hoe harder je roept hoe eerder het lijkt alsof jij het eerste antwoord gaf. XD

*weer wegduikt in de meelezerT modus*Hahahah inderdaad! Ik heb ook altijd hoofdpijn naderhand (en uiteraard het spel gewonnen )
Ben trouwens toch wel benieuwd wat er dan tegenwoordig in spuug zit, dat je het blijkbaar niet meer mag gebruiken. En hoe erg het is als je het wel gebruikt. Is het kankerverwekkend?
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 22:51:

Oh, ik heb er niet mee samengewoond en als hij nu 24 is, dan had ik er een pedo-pas voor aan moeten vragen. Maak je dus maar geen zorgen, Kabouter! Hahah die had ik aan mijn ex gegeven, die was 7 jaar ouder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven