Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:Kabouter23 schreef op 08 januari 2010 @ 22:33:

Daarbij slaap ik heel veel tussen posts door hahaha best wel kansloos eigenlijk posten-slapen-posten-slapen Pfeiffer is kansloos jij niet hoor
hahah dankje!
Goedemorgen *au* Kab *au* outer!

*au* meeeeen wat heb ik een *au* kater.

Oh oh oh oh oh oh oh oh oh!

Nou ja, eigen schuld, dikke au...
Ahhhhhhw!

Ik heb het zo sterveskoud.. maar ik heb het altijd koud als ik moe ben haha, maar nu is het wel dubbel zo erg.. brr
Ik heb het ook koud.

Alhoewel, mijn buik is nu een soort potkachel, de alcohol wordt daar nu verstookt blijkbaar. Maar mijn voeten en kuiten zijn heel bloot en koud.

Simpele oplossing zou sloffen en sokken zijn.... maar dan moet ik zeker zes meter heen en zes meter teruglopen.

Heb jij je raam al dicht?
Ik ben net terug van boodschappen doen en de wind is echt heel koud. Ik heb net een lekkere warme kop thee gezet en ik duik nu de bank op met een boek of ik ga verder met Brothers & Sisters. Hoef vandaag lekker de deur niet meer uit.
quote:Leaf schreef op 09 januari 2010 @ 15:18:

Ik ben net terug van boodschappen doen en de wind is echt heel koud. Ik heb net een lekkere warme kop thee gezet en ik duik nu de bank op met een boek of ik ga verder met Brothers & Sisters. Hoef vandaag lekker de deur niet meer uit.Mag ik mezelf teletransporteren naar jouw bank? Heb ook wel zin een kopje thee en een dvd'tje
Vandaag twee katers

Een op schoot, een in mijn hoofd

Buiten sneeuwt het niet
Mijn foonrekening is gewoon 91 euro!! Want ze hadden me vorige maand afgesloten omdat ik een dag te laat was met betalen ofzo, en nu moet ik dus 30 euro betalen omdat ze me weer aangesloten hebben.. wat een onzin zeg!
Hee, da's geen haiku, Kabouter.

Da's gewoon stom.
Inderdaad.. weet je wat pas stom is..

RIJSWIJK - Energieleverancier Nuon meldt een grote stroomstoring in de Bollenstreek. In onder meer de gemeenten Lisse, Sassenheim, Voorhout, Katwijk, Noordwijk en Hillegom zitten zaterdagavond huishoudens zonder stroom.

Lekker dan met deze kou..
Hopelijk werkt de verwarming bij mensen daar op gas....
Ja nouja, ik woonde eerst in de bollenstreek en daar ging alles via een boiler, want dat is hip en nieuw.. en als die geen stroom heeft heb je ook geen warm water
Ik ga superslecht doen.. ik ga voor het eerst in een maand patatjes eten Mag eigenlijk niet, en ik ga zometeen zo'n buikpijn hebben omdat mijn lever gaat protesteren.. Maar dikke vinger voor mn lever atm hahah ik wil patat!!
jummie dat was lekker.. nu weer liggen
En, heeft de lever nog geprotesteerd, Kab?

Hopelijk niet.

Mijn lever gaat wel protesteren.

Nu alweer uitgeweest.

Foei.

Gauw naar bed.
Goeiemorgen!! Ben echt superbrak hahah!! Pff.. zo bedje weer in
Krik Krak Krok Krestje

Ik ga naar alwéér naar mijn nestje
Ik heb geen idee waar dit topic over gaat maar het is ontsproten in de perverse geest van Q, dus ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Hoe weet je of je aan je quotum komt? Mag je ook meerdere quota hebben, net zoals in het échte leven?

Doen de smileys het al?
O, en mijn beste wensen voor iedereen die dit niet leest! (deze kende ik nog)
Auwwww mn buik doet zo'n zeer.. aan de linkerkant ter hoogte van mn onderste rib zo'n beetje.. auwwwwwww!
Ik heb net besloten dat ik mijn gemiddelde wil opkrikken tot 3 keer per dag. Dat betekent dat er dagen bij zullen zijn van 5 keer per dag want in het weekend wil ik er niets van weten.
Ik heb nu ontzettend veel kantoorruimte! Geen idee wat ik ermee moet maar misschien kan ik wat dekens meebrengen. Dat ligt zachter en dat kan helpen om mijn targets te halen.
Joepie de poepie, ik mag paracetamol nemen Daarvan val ik altijd in slaap..
Slaap lekker, Kabouter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven