Krik hier je gemiddelde op!
woensdag 6 januari 2010 om 14:08
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.
Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.
Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!
N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )
Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.
Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!
N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )
vrijdag 8 januari 2010 om 17:26
vrijdag 8 januari 2010 om 17:36
'Geen tegemoetkoming hoge stookkosten'
AMSTERDAM - Burgers hoeven geen tegemoetkoming verwachten voor de hoge stookkosten die het barre winterweer veroorzaakt.
Dat zei premier Jan Peter Balkenende (CDA) vrijdag tijdens zijn eerste persconferentie van het nieuwe jaar.
"In jaren waarin we milde winters hebben gehad, praatten we ook niet over de stookkosten", stelde hij.
Dat betekent niet dat er geen hulp is voor schrijnende gevallen. Voor mensen die het heel krap hebben is er de bijzondere bijstand, aldus Balkenende.
----------
En ik weet nog steeds niet wat stoken nou precies kost..
AMSTERDAM - Burgers hoeven geen tegemoetkoming verwachten voor de hoge stookkosten die het barre winterweer veroorzaakt.
Dat zei premier Jan Peter Balkenende (CDA) vrijdag tijdens zijn eerste persconferentie van het nieuwe jaar.
"In jaren waarin we milde winters hebben gehad, praatten we ook niet over de stookkosten", stelde hij.
Dat betekent niet dat er geen hulp is voor schrijnende gevallen. Voor mensen die het heel krap hebben is er de bijzondere bijstand, aldus Balkenende.
----------
En ik weet nog steeds niet wat stoken nou precies kost..
vrijdag 8 januari 2010 om 17:39
vrijdag 8 januari 2010 om 17:56
Ik heb ook zoiets. De verwarming aan de balkonkant staat overdag uit, maar de verwarming zelf is toch gloeiend heet. Ik heb aan die kant namelijk geen dubbele beglazing of iets dergelijks. Ik vraag me dus ook af of dat metertje wat erop zit nu lekker doorloppt doordat de verwarming zo warm is. Maandag toch maar eens over bellen met de verhuurder. Anders betaal ik me straks echt blauw aan stookkosten
vrijdag 8 januari 2010 om 18:00
vrijdag 8 januari 2010 om 18:08
Fijn dat Kabouterman ook weer veilig is thuisgekomen.
Ik vrees ook het ergste voor mijn stookkosten, maaer ja, in de kou zitten zie ik ook niet zitten met dit weer
Ik hoor hier hele harde muziek buiten, al sinds dat ik thuis ben. Ik vraag me af of ze hier in de buurt een schaatsbaantje hebben gecreeerd. Misschien straks maar ff gaan kijken, anders blijf ik nieuwsgierig
Ik vrees ook het ergste voor mijn stookkosten, maaer ja, in de kou zitten zie ik ook niet zitten met dit weer
Ik hoor hier hele harde muziek buiten, al sinds dat ik thuis ben. Ik vraag me af of ze hier in de buurt een schaatsbaantje hebben gecreeerd. Misschien straks maar ff gaan kijken, anders blijf ik nieuwsgierig
vrijdag 8 januari 2010 om 19:25
quote:Kabouter23 schreef op 08 januari 2010 @ 18:47:
Oeh spannend!!
Ik heb net een oproep gehad voor de arbo arts.. ik ben zo bang dat hij zegt dat ik niets heb ofzo.. als je me niet kent zie je ook niet aan me dat ik ben afgevallen enzo..
BrrDat is zeker spannend. Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat zo'n arts genoeg ervaring heeft om te zien of iemand serieus ziek is of dat iemand zich maar een beetje aanstelt. Als jij vertelt waar je last van hebt dan komt het vast helemaal goed
Oeh spannend!!
Ik heb net een oproep gehad voor de arbo arts.. ik ben zo bang dat hij zegt dat ik niets heb ofzo.. als je me niet kent zie je ook niet aan me dat ik ben afgevallen enzo..
BrrDat is zeker spannend. Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat zo'n arts genoeg ervaring heeft om te zien of iemand serieus ziek is of dat iemand zich maar een beetje aanstelt. Als jij vertelt waar je last van hebt dan komt het vast helemaal goed
vrijdag 8 januari 2010 om 19:30
Kabouter meldt gewoon wat je ook op je formulieren zet. Hoe je dag er werkelijk uitziet, wat er gebeurd als je je in moet spannen. En denk dan niet aan: sporten maar puur aan je huishouden of eten koken of van mij part de was op hangt. Ik weet nog dat zelfs douchen voor mij al een klus was waar ik tijdens het douchen al van in slaap viel. Laat staan als ik het redde om wakker te blijven ik daarna weer uitgeteld in bed belanden en uren later pas weer wakker werd. Geen idee of het bij jou ook zo heftig is hoor. Maar misschien kun je er wat mee. En idd, een beetje goede bedrijfsarts ziet wel hoe iemand is die ziek is en hoe iemand is die de boel bedonderd.