Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
Fijn! En veilig
quote:Kabouter23 schreef op 08 januari 2010 @ 17:12:

Fijn! En veilig Precies. Heb meteen de verwarming lekker hoog gezet, want het is echt heel koud buiten.
Kabouterman gaat zo de weg op, hoop dat ook hij veilig thuis komt
Hij zal vast wel voorzichtig rijden

Zijn er nog steeds zoveel problemen op de weg?
Geen idee..

Pff ik hang nog steeds een beetje in mn nachtmerrie..
Even teruggelezen, das inderdaad heel eng als je zoiets droomt.. Kan me voorstellen dat het nog steeds naar voelt

Ik had laatst gedroomd dat mijn moeder een hersenbloeding had gehad en het voelde ook levensecht toen ik wakker werd. Dat rotgevoel bleef echt een tijdje hangen.
Ja, ik vind het echt vreselijk!
Ik ga ff op bed.. mss komt het dan uit mijn systeem..
Ik hoop het voor je Kabouter!! Tot straks
'Geen tegemoetkoming hoge stookkosten'

AMSTERDAM - Burgers hoeven geen tegemoetkoming verwachten voor de hoge stookkosten die het barre winterweer veroorzaakt.

Dat zei premier Jan Peter Balkenende (CDA) vrijdag tijdens zijn eerste persconferentie van het nieuwe jaar.

"In jaren waarin we milde winters hebben gehad, praatten we ook niet over de stookkosten", stelde hij.

Dat betekent niet dat er geen hulp is voor schrijnende gevallen. Voor mensen die het heel krap hebben is er de bijzondere bijstand, aldus Balkenende.

----------

En ik weet nog steeds niet wat stoken nou precies kost..
Maar Eneco zal me wel komen plukken dan denkik..
En ik heb nieteens een bijstand ofzo.. De kachel staat hier op 20 graden, en het is hier constant 20 graden dus neem aan dat hij dan stopt toch? Maar mijn kachel is nooit helemaal koud..
Hiervoor had ik een huis met een metertje op de kachel, dan kon ik zien wat ik verbruikt had ofzo.. dit is voor het eerst dat ik alles zelf moet betalen.

Gisteren is mij al uitgelegd dat het geen water kost, alleen energie maar ik snap er nog steeds niets van hahah
Oh en gas zie ik.. dat zal wel voor de boiler zijn dan om het water warm te maken
En ik moet hem snachts dus niet op 14 graden zetten, want dan moet hij smorgens weer opstoken en dat is duurder..

Goh..
Nouja ik heb alle kachels dichtgedraaid behalve die in de woonkamer, woonkamer is echt vol met ramen ala etalageruiten dus daar stook ik wel een beetje..

Zou hij dat merken dat ding, dat hij alle andere kachels niet hoeft op te warmen?
Ik heb ook zoiets. De verwarming aan de balkonkant staat overdag uit, maar de verwarming zelf is toch gloeiend heet. Ik heb aan die kant namelijk geen dubbele beglazing of iets dergelijks. Ik vraag me dus ook af of dat metertje wat erop zit nu lekker doorloppt doordat de verwarming zo warm is. Maandag toch maar eens over bellen met de verhuurder. Anders betaal ik me straks echt blauw aan stookkosten
Kabouterman is thuis

Ja ze mogen wel wat duidelijker zijn hoe het nou werkt zo'n CV, ik woon hier pas net, dus stook ook niet zo lang. Maar als ik veel bij moet betalen gaat mijn maandbedrag ook omhoog natuurlijk. En die is nu al 140 euro, voor een 3kamer flatje..
Fijn dat Kabouterman ook weer veilig is thuisgekomen.

Ik vrees ook het ergste voor mijn stookkosten, maaer ja, in de kou zitten zie ik ook niet zitten met dit weer

Ik hoor hier hele harde muziek buiten, al sinds dat ik thuis ben. Ik vraag me af of ze hier in de buurt een schaatsbaantje hebben gecreeerd. Misschien straks maar ff gaan kijken, anders blijf ik nieuwsgierig
Oeh spannend!!

Ik heb net een oproep gehad voor de arbo arts.. ik ben zo bang dat hij zegt dat ik niets heb ofzo.. als je me niet kent zie je ook niet aan me dat ik ben afgevallen enzo..

Brr
Hoi Q,

Is het ook mogelijk om iemand om te kopen ofzo, zodat ik mijn gemiddelde op die manier kan opkrikken. Ik haal het anders niet, en wil uiteraard wel dolgraag meepraten over Belangrijke Zaken!

Groetjes,

Nijn.
Hoeveel reacties moet ik al hebben gegeven en tellen reactie van voor 2006 ook nog mee?
quote:Kabouter23 schreef op 08 januari 2010 @ 18:47:

Oeh spannend!!

Ik heb net een oproep gehad voor de arbo arts.. ik ben zo bang dat hij zegt dat ik niets heb ofzo.. als je me niet kent zie je ook niet aan me dat ik ben afgevallen enzo..

BrrDat is zeker spannend. Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat zo'n arts genoeg ervaring heeft om te zien of iemand serieus ziek is of dat iemand zich maar een beetje aanstelt. Als jij vertelt waar je last van hebt dan komt het vast helemaal goed
Kabouter meldt gewoon wat je ook op je formulieren zet. Hoe je dag er werkelijk uitziet, wat er gebeurd als je je in moet spannen. En denk dan niet aan: sporten maar puur aan je huishouden of eten koken of van mij part de was op hangt. Ik weet nog dat zelfs douchen voor mij al een klus was waar ik tijdens het douchen al van in slaap viel. Laat staan als ik het redde om wakker te blijven ik daarna weer uitgeteld in bed belanden en uren later pas weer wakker werd. Geen idee of het bij jou ook zo heftig is hoor. Maar misschien kun je er wat mee. En idd, een beetje goede bedrijfsarts ziet wel hoe iemand is die ziek is en hoe iemand is die de boel bedonderd.
Boe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven