Krik hier je gemiddelde op!
woensdag 6 januari 2010 om 14:08
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.
Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.
Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!
N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )
Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.
Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!
N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )
woensdag 6 januari 2010 om 14:35
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:33:
[...]
Gaaf zeg!
Even vergaderen nu: wàt is onze mening als groepje en wie mogen erbij???
Onze mening is euh, dat euh, we open staan voor andere meningen. Nee. Wacht. Dat we euh, heel standvastig zijn. Ofzo. Denk ik.
Dan mag jij bedenken wie erbij mogen!
[...]
Gaaf zeg!
Onze mening is euh, dat euh, we open staan voor andere meningen. Nee. Wacht. Dat we euh, heel standvastig zijn. Ofzo. Denk ik.
Dan mag jij bedenken wie erbij mogen!
woensdag 6 januari 2010 om 14:36
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:33:
[...]
Gaaf zeg!
Ah ik ik ik ik ik? Aaaaaaah?
Alsjebliiiiiiiieeeeft?
Aaaaah???
Toe?
Ik heb maar 3000+ posts, dat weet ik, maar ik ben echt heel hard op weg! En ik kan heel goed de amandelkwarktaart maken uit het goddelijke taartentopic van PodE.
[...]
Gaaf zeg!
Alsjebliiiiiiiieeeeft?
Aaaaah???
Toe?
Ik heb maar 3000+ posts, dat weet ik, maar ik ben echt heel hard op weg! En ik kan heel goed de amandelkwarktaart maken uit het goddelijke taartentopic van PodE.
quote:Charlotte69 schreef op 06 januari 2010 @ 14:33:
Ik wil ook een hoger gemiddelde. De 17000 ga ik nevernooit halen maar ik wil ook helemaal niet in Het Groepje en ik hoef ook niet serieus genomen te worden. Alstublieft zeg, ik heb mn handen vol aan 1 vent en dan ook nog een heel forum over me heen, dankje de koekoek!
Shit, in welke kleine lettertjes staat dat?!
Ehhhhhh.... ennehhhhhh.... kan die teller ook terúggedraaid worden?!
Ik wil ook een hoger gemiddelde. De 17000 ga ik nevernooit halen maar ik wil ook helemaal niet in Het Groepje en ik hoef ook niet serieus genomen te worden. Alstublieft zeg, ik heb mn handen vol aan 1 vent en dan ook nog een heel forum over me heen, dankje de koekoek!
Shit, in welke kleine lettertjes staat dat?!
Ehhhhhh.... ennehhhhhh.... kan die teller ook terúggedraaid worden?!
quote:Leaf schreef op 06 januari 2010 @ 14:35:
[...]
Ik weet wel een heel erg leuk iemand voor jullie groepje
Wie? Wie? Jij zelf, Leaf?
Welkom hoor
Als je het tenminste eens bent met Kaatj'es mening.
Ons beleid voor toetreding van aspirantleden is dat wij per geval besluiten wie erbij mag.
Geheel op gevoel gebaseerd, niks geen regeltjes!
[...]
Ik weet wel een heel erg leuk iemand voor jullie groepje
Welkom hoor
Ons beleid voor toetreding van aspirantleden is dat wij per geval besluiten wie erbij mag.
woensdag 6 januari 2010 om 14:37
quote:delphicat schreef op 06 januari 2010 @ 14:36:
[...]
Alsjebliiiiiiiieeeeft?
Aaaaah???
Toe?
Ik heb maar 3000+ posts, dat weet ik, maar ik ben echt heel hard op weg! En ik kan heel goed de amandelkwarktaart maken uit het goddelijke taartentopic van PodE.KOm maar terug aals je de chocolade walnoot taart kan maken, én hem in je eentje op kan eten!
[...]
Alsjebliiiiiiiieeeeft?
Aaaaah???
Toe?
Ik heb maar 3000+ posts, dat weet ik, maar ik ben echt heel hard op weg! En ik kan heel goed de amandelkwarktaart maken uit het goddelijke taartentopic van PodE.KOm maar terug aals je de chocolade walnoot taart kan maken, én hem in je eentje op kan eten!
woensdag 6 januari 2010 om 14:38
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:36:
[...]
Welkom hoor
Yeah
Toevallig denk ik er precies hetzelfde over als Kaatje
[...]
Welkom hoor
Yeah
Toevallig denk ik er precies hetzelfde over als Kaatje
quote:delphicat schreef op 06 januari 2010 @ 14:19:
Hee daar Bruja, wat doe je hier met je <500 posts.
Pas wat zeggen als je meer dan 4 cijfertjes hebt, he?
Mag ik nu alsjeblieft bij het groepje?
Of moet ik nog meer weinig-posters onheus bejegenen?
Ja hooooo eens even Delphi, daarom post ik nu dus ook hier he, misschien wordt het dan ook nog eens wat met mij.
Trouwens ook best wel een prestatie vind ik, al een jaar of 10 op het forum rondhangen en zo weinig posts hebben. Zelfinzicht noem ik dat, heb bij voorbaat al iks te zeggen
Hee daar Bruja, wat doe je hier met je <500 posts.
Pas wat zeggen als je meer dan 4 cijfertjes hebt, he?
Mag ik nu alsjeblieft bij het groepje?
Of moet ik nog meer weinig-posters onheus bejegenen?
Ja hooooo eens even Delphi, daarom post ik nu dus ook hier he, misschien wordt het dan ook nog eens wat met mij.
Trouwens ook best wel een prestatie vind ik, al een jaar of 10 op het forum rondhangen en zo weinig posts hebben. Zelfinzicht noem ik dat, heb bij voorbaat al iks te zeggen
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.