Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 14:43:

[...]

Oh, dus je wil tóch?!

Zal ik je een gunst verlenen dan? Schuif ik de helft van het forum naar jou door. Wat zeg ik? Je mag ze allemáál hebben. Op eentje na dan...

Qlief heeft namelijk ook ooit een account aangemaakt.

Luister Q, je gaat nu niet terugkrabbelen en mij met je 'probleem' opzadelen hè. Ik was ooit een superseloerie maar tegenwoordig ben ik nog slechts privéseloerie dus aan mijn lijf geen polonaise.

Ik ga die 17000 lekker toch nooit halen dus ik zit safe.. in tegenstelling tot een bepaalde forumster beginnend met de moeilijkste letter van het alfabet.
Haha Kaatje, we maken het lidmaatschap wat aantrekkelijker: de jaarlijkse foto is steeds met een ander thema

Kaatje en robo op safari, Kaatje en robo in luilekkerland, Kaatje en robo go Caribbean... dat werk, op kosten van het groepje natuurlijk.

Wordt leuheuk!
quote:misschicken schreef op 06 januari 2010 @ 14:45:

[...]

Niet eens, nog geen viva-abo zelfs!Zul je zien, krijg je er straks een vieb bij kado. Alsof je dáár op zit te wachten met zo'n gemiddelde.
quote:Charlotte69 schreef op 06 januari 2010 @ 14:46:

[...]

Luister Q, je gaat nu niet terugkrabbelen en mij met je 'probleem' opzadelen hè. Ik was ooit een superseloerie maar tegenwoordig ben ik nog slechts privéseloerie dus aan mijn lijf geen polonaise.

Ik ga die 17000 lekker toch nooit halen dus ik zit safe.. in tegenstelling tot een bepaalde forumster beginnend met de moeilijkste letter van het alfabet.

Hebben we een forummer die begint met de letter X?

*kijkt heel onschuldig*

Oh fuckerdefuck zeg, ik heb thuis heel wat uit te leggen straks. Ik dacht nog zo dat ik het méénde toen ik die eeuwige trouw beloofde enzo.
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:44:

Puntje, daar heb je een puntje!

Kon het niet laten. Ik ben te flauw vandaag!Geeft niet, telt weer mee!
571 (46)
Q; ik typ me hier de tyfus RSI, weet je wel hoe moeilijk, al deze ongein uitrekenen? En nou moet ik ook nog naar mijn IRL toe
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 14:47:

[...]

Zul je zien, krijg je er straks een vieb bij kado. Alsof je dáár op zit te wachten met zo'n gemiddelde. Precies!
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:46:

Haha Kaatje, we maken het lidmaatschap wat aantrekkelijker: de jaarlijkse foto is steeds met een ander thema

Kaatje en robo op safari, Kaatje en robo in luilekkerland, Kaatje en robo go Caribbean... dat werk, op kosten van het groepje natuurlijk.

Wordt leuheuk!Ja leuk de eerste foto is dan Kaat en robo in de jungle!!!! Ik heb altijd al naar de Amazone gewild. Dus leden, komt u maar met de contributie.
572 (45)
Kan ik al lid worden? Ik moet nog 2 berichtjes en dan zit ik eindelijk op de 2000!!! In nog geen jaar tijd.

Of ben ik nog maar een groentje en moet ik nog 10.000 berichtjes posten? Nee toch? Please?
Vaag
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 14:45:

[...]

Nee hoor, daar kunnen we niet aan beginnen. Dat zou met twee maten meten zijn en díe eer is enkel weggelegd voor de leden van Het Groepje.

Sorry.. Dan geef ik het op. Met mijn tempo kom ik waarschijnlijk ergens rond 2086 aan de 17.000 postings. Dan maar geen groepje...snik...
573 (44)
Gaat lekker daar, BosAap!

Ik voel gewoon dat jij graag bij Het Groepje wil
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:42:

Voorzitter: kaatje_85

Penningmeester: robo (oh, hadden Kaatje en ik al gezegd dat lid worden iets kost? )

Ereleden: Leaf en Delphicat.Delphi: we zijn erelid! Niet alleen behoren we ineens tot een groepje, maar we zijn meteen erelid. Das niet niks
Ik boek de reis vast, Kaat.

Amazone here we come!

Wat hebben wij toch veel over voor ons groepje hè.
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 januari 2010 @ 14:49:

Q; ik typ me hier de tyfus RSI, weet je wel hoe moeilijk, al deze ongein uitrekenen? En nou moet ik ook nog naar mijn IRL toe Ja, zoiets schijn ik ook nog te hebben. En daar schijn ik ook nog iets mee te moeten. Echt bálen hoor. We waren juist zo lekker bezig voor de goede zaak!
Schmoepie, dan kom je toch bij mijn meelezert-kluppie? Wij zijn zeker in het voordeel, want wij 'kennen' hunnie wel, maar zij ons niet. Dus.
bruja78 wijzigde dit bericht op 06-01-2010 14:53
Reden: tikvoud
% gewijzigd
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
dubbel
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
wat een gedoe
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:51:

Gaat lekker daar, BosAap!

Ik voel gewoon dat jij graag bij Het Groepje wil

Ik ga er dan ook vanuit dat er een uiterst hippe fladderende cape, compleet met masker bij het lidmaatschap geleverd wordt...

574 (43)
Post nummer 2000!!!! Ik verklaar mijzelf hierbij gewoon lid!
ik klets maar wat hoor
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:51:

Ik boek de reis vast, Kaat.

Amazone here we come!

Wat hebben wij toch veel over voor ons groepje hè.

Ja shiiiit. Echt wel!!! Groepjes liefde ten top. Wij offeren ons wel op voopr Delphicat en Leaf.

BTW dames, de kosten van het lidmaatschap zijn wegens aanhoudende economische crisis en inflatie omhooggeschroefd tot 2300 euries p.p. per jaar. Anders kunnen we jullie helaas geen foto van Kaat en Robo in de jungle toezenden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven