Kwijt!

25-05-2014 19:18 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister na lang twijfel iets gekocht, (duur voor mij) en nu ben ik het kwijt!!

Gister nog gebruikt voor het slapen en nu... Hele huis binnenstebuiten gekeerd, NER GENS te vinden..

Zucht! Zo vervelend..

Wat ben jij kwijtgeraakt en is nooit meer boven tafel gekomen?
Internagelaktisch
Niet meer zoeken werkt hier iig niet.

Heel raar dat sommigen dingen gewoon in het lucht ledige lijken te verdwijnen..
quote:Nalysa schreef op 25 mei 2014 @ 21:31:

Ik heb dat met schuifspeldjes en haarelastiekjes. Eens in de zoveel maanden koop ik nieuwe want ze worden opgegeten door het huis. Met de hoeveelheid elastiekjes en speldjes die ik heb gekocht zou mijn hele vloer onder moeten liggen inmiddels.Oh ja... hier net zo. Ik koop elke 2 maanden een nieuwe bult haarspullen (en dan dus maar bij Zeeman, zo zonde als al die dure mooie speldjes verdwijnen...) Bij het opruimen van de kinderkamers komt er wel eens wat tevoorschijn maar nooit zoveel dat het het potje weer kan aanvullen...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Mijn bril, toen waren er nog geen IPhones en hing mijn telefoon aan de muur naast de kast. Ik een heel gesprek gevoerd, leunend tegen de kast, toen waarschijnlijk mijn bril bovenop de kast gelegd, nergens meer te vinden. De bril was achter het "koofje" van de kast gevallen. Heb toen maar een nieuwe bril gekocht, ik weet niet hoeveel jaar later ik hem weer vond, sindsdien maak ik ook wat vaker schoon bovenop de kast
ik ben zo vaak dingen kwijt geweest... als kind wel tig keer mijn fietssleutel.

We hebben hier thuis een mand vol met weduwesokken. De andere helft nooit weer teruggevonden...

We zijn een huistelefoon kwijt, we hadden er twee. Twee jaar terug liep een van de dochters in de tuin met de telefoon en hup! smijt hem zo in het zwembadje ! poef! batterij ontploft en telefoon buiten werking. Ach we hebben de tweede nog. Na drie dagen, spoorloos! Ik had hem voorheen als eens uit de prullenbak gevist dus gok zomaar dat dl dat ook deze keer had gedaan... helaas waren de containers net geleegd ;)

ik ben eigenlijk voortdurend dingen kwijt, die komen meestal wel weer boven water. Het is ook een kwestie van nadenken. Ik moet dus ook heel bewust zeggen. ik leg mijn sleutels hier neer.

Maar sinds ik een Annie gebruik (tasje) ben ik steeds minder vaak dingen kwijt. Tot gisteren. De jongste had ermee gespeeld en sindsdien moet er ergens in huis 20 euro liggen...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:tamaar1983 schreef op 25 mei 2014 @ 19:53:

Ik ben al sinds drie jaar een sleutelbos kwijt ( ik vermoed dat toen mijn 1 jarige peuter hier aandeel in had ) nooit gevonden . En mijn man zijn ring.. Dat was zooo raar. In ons oude huis , hij wilde hem af doen en laat hem vallen , je hoort keihard ' Pok' dat ie de grond of iets raakt en we hebben het nooit terug gevonden. Zelfs met de verhuizing niet... En het was nog wel zo'n grote zegelring ... Nooit begrepen.Hier ook ooit een sleutelbos. Weggemaakt door peuter. Tot in wc pot heb ik gezocht. Echt ZEVEN jaar later, vond ik hem achter de centrale verwarming, daar had peuter hem achter gegooid en hij was naar beneden gezakt en klem gaan zitten halverwege. Was denk ik de enige plaats waar ik nooit gekeken had
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
De sleutels van het huis van mijn ex.

Echt waar die gebleven zijn...

Ik raak ook alleen dingen kwijt die ik van mensen gekregen heb, extra stom.

Oh en kleren, maar die verdwijnen altijd zogenaamd per ongeluk in de kast van mijn moeder. En we hebben echt niet de zelfde kledingstijl ofzo.

Mam is nu al 2 weken een spijkerbroek kwijt. Ook ineens verdwenen, foetsie, weg en nee, ik heb m niet. Ik noem het karma.
Silence is golden. Duct tape is silver.
een afstandbediening. Maanden lang gewoon niet te vinden heel raar.

Uiteindelijk vond ik hem in de subwoofer van de geluidsinstallatie. Die pakte ik op en hoorde dingen rammelen.

Vond daar ook allerlei klein spul (treintje, auto, rietje enz enz) waarvan ik niet eens wist dat het weg was.

Mijn lieve neefje was blijkbaar bezig geweest met verstoppen. Nooit die link gelegd dus ook niet aan hem gevraagd waar dat ding was.

Hij was zelf echter erg verbaasd toen hij de volgende keer de verloren buit spontaan op tafel zag liggen (alles expres bewaard en neergelegd toen hij kwam) begon met zijn hoofd te schudden en wilde alles weer terug stoppen in de subwoofer
quote:reisa1978 schreef op 25 mei 2014 @ 20:23:

Het Moederdag cadeautje van mijn jongste dochter dit jaar. Ze heeft het ergens verstopt en ze zegt zelf dat ze het niet in de vuilnisbak verstopt heeft, maar niet meer gevonden.

Zo kreeg ik ooit een moederdagkadootje van mijn zoon pas drie jaar later. Die had m ook heel goed verstopt, want mama ziet altijd alles. Alleen wist hij na de meivakantie, niet meer waar hij hem verstopt had.

Ik moest het dat jaar zonder moederdagkadootje doen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Haarelastiekjes ben ik altijd kwijt, zelfs als ik ze nieuw koop tijdens het shoppen, ik draag er nu 1 standaard om mijn pols voor als ik er weer eens een kwijtraak. Ook heb ik een keer een broek gekocht die ik ook kwijt ben geraakt, waarschijnlijk met de verhuizing. Ohja en sokken.. vooral sokken.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:suzyqfive schreef op 26 mei 2014 @ 09:22:

We hebben hier thuis een mand vol met weduwesokken. De andere helft nooit weer teruggevonden...

Die eet de wasmachine op, geen grapje!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik ben ook altijd van alles kwijt, ik kan nu heel goed zoeken

Jammer genoeg vind ik alles wat mijn man kwijt heeft gemaakt vaak heel snel en mijn eigen spullen wat minder(snel)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven