L E Z E N

17-07-2010 21:45 356 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Vivadames,

Iedere dag springen jullie in de bres voor jullie hulpbehoevende medemens. Ongeacht het tijdstip van de dag wordt ieder topic voorzien van grappige, constructieve danwel kritische opmerkingen.

Lees dan ook even een aantal pagina's terug om te kijken hoe de stand van zaken staat.

Staat in de OP dat mevrouw in kwestie niet zeker weet of ze bij haar man/vriend moet blijven en 2 pagina's later ontpopt ze zich zelf als een vreemdgaande feeks waar de honden geen brood van lusten...kom niet aan zetten met

Als er een twijfelende mevrouw een post maakt omdat ze zich zorgen maakt over haar zwangerschap en er worden hele boekdelen geschreven dat het vast wel goed komt terwijl ze ook al een aantal pagina's terug geschreven heeft dat ze een miskraam oid heeft gehad, dan valt dit onder de noemer

Oftewel leeeeees eens voordat je een antwoord geeft en een flater slaat

Zo mijn Tena zit ook weer op z'n plaats

Prettige voortzetting nog
quote:AriMa schreef op 17 juli 2010 @ 23:31:

[...]

jamaarjamaarjamaar als ik zulke dingen niet lees dan kan ik dat toch niet weten ?

Daarom moet je ook ALLES lezen!!

En anders moet je je op maar verwijderen

Gaan we daar over rellen
quote:Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 23:34:

[...]

Gaan we daar over rellen zal ik de OP vast maar kwoten?
quote:Naomii schreef op 17 juli 2010 @ 23:33:

[...]

Iksnapputooknie ik mis hier altijd alles

Ik snap er ook geen hout meer van. We zouden toch gaan rellen?

quote:Naomii schreef op 17 juli 2010 @ 23:31:

[...]

NEEEEEE [afbeelding]Goegel maar Rob Geus, zwup, viva
quote:Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 23:34:

[...]

Gaan we daar over rellen

Neeheee ik lees geen topics die me niet interesseren. Als ik dan iets wél lees, dan ook helemaal.

Met andere woorden, als je daarover een topic hebt geopend, vond ik die waarschijnlijk niet boeiend genoeg
quote:friezinnetje schreef op 17 juli 2010 @ 23:34:

[...]

zal ik de OP vast maar kwoten?

Dat lijkt me wel verstandig.

Wat zo gaat het
quote:AriMa schreef op 17 juli 2010 @ 23:36:

[...]

Neeheee ik lees geen topics die me niet interesseren. Als ik dan iets wél lees, dan ook helemaal.

Met andere woorden, als je daarover een topic hebt geopend, vond ik die waarschijnlijk niet boeiend genoeg Conclusie, je mag nooit meer ergens advies over geven
quote:friezinnetje schreef op 17 juli 2010 @ 23:34:

[...]

zal ik de OP vast maar kwoten?

Zal ik jou dan ook maar toverstaffen

quote:AriMa schreef op 17 juli 2010 @ 21:45:

Lieve Vivadames,

Iedere dag springen jullie in de bres voor jullie hulpbehoevende medemens. Ongeacht het tijdstip van de dag wordt ieder topic voorzien van grappige, constructieve danwel kritische opmerkingen.

Lees dan ook even een aantal pagina's terug om te kijken hoe de stand van zaken staat.

Staat in de OP dat mevrouw in kwestie niet zeker weet of ze bij haar man/vriend moet blijven en 2 pagina's later ontpopt ze zich zelf als een vreemdgaande feeks waar de honden geen brood van lusten...kom niet aan zetten met [afbeelding]

Als er een twijfelende mevrouw een post maakt omdat ze zich zorgen maakt over haar zwangerschap en er worden hele boekdelen geschreven dat het vast wel goed komt terwijl ze ook al een aantal pagina's terug geschreven heeft dat ze een miskraam oid heeft gehad, dan valt dit onder de noemer

[afbeelding]

Oftewel leeeeees eens voordat je een antwoord geeft en een flater slaat

Zo mijn Tena zit ook weer op z'n plaats

Prettige voortzetting nog

Blij dat we je konden helpen!

Jij ook een prettige voortzetting
quote:AriMa schreef op 17 juli 2010 @ 23:37:

[...]

Zal ik jou dan ook maar toverstaffen

Kom maar op!
quote:friezinnetje schreef op 17 juli 2010 @ 23:33:

[...]

En dat snap ik dan weer niet!Ik ben normaal workaholic met veel reistijd maar heb deze week vrij
quote:Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 23:37:

[...]

Conclusie, je mag nooit meer ergens advies over geven

koekoek, tuurlijk wel, 't gaat toch als je ergens op wilt reageren om dan het ook te lezen.

Als je niet wilt reageren omdat je het niet boeiend vind, lees je zulks dus ook niet
quote:friezinnetje schreef op 17 juli 2010 @ 23:37:

[...]

Blij dat we je konden helpen!

Jij ook een prettige voortzettingZo jij bent er ook vroeg bij...pak 'm beet 2 uur later
quote:Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 23:35:

[...]

Goegel maar Rob Geus, zwup, viva Dank je Zal ik straks ff lezen als t hier wat rustiger is (voor ik weer alles mis)
quote:AriMa schreef op 17 juli 2010 @ 23:39:

[...]

koekoek, tuurlijk wel, 't gaat toch als je ergens op wilt reageren om dan het ook te lezen.

Als je niet wilt reageren omdat je het niet boeiend vind, lees je zulks dus ook niet

Je moet toch op de hoogte zijn van de hele nick en niet alleen van 1 topic van de nick. Anders kan je toch nooit goed advies geven

Dat blijkt nu maar weer
quote:Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 23:40:

[...]

Je moet toch op de hoogte zijn van de hele nick en niet alleen van 1 topic van de nick. Anders kan je toch nooit goed advies geven

Dat blijkt nu maar weer Maar daarvoor heb je toch t loepje (waar ik ALTIJD te laat aan denk)
quote:Naomii schreef op 17 juli 2010 @ 23:40:

[...]

Dank je Zal ik straks ff lezen als t hier wat rustiger is (voor ik weer alles mis)Ik heb helemaal in een stuip gelegen die avond. Het was zeer geslaagd
quote:Naomii schreef op 17 juli 2010 @ 23:42:

[...]

Maar daarvoor heb je toch t loepje (waar ik ALTIJD te laat aan denk)Precies, het loepje is niet voor niks. Loer daar dan ook gewoon onder
ik loep alleen bij vermoedelijke trollen
quote:Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 23:40:

[...]

Dat blijkt nu maar weer Ja zeg zo sociaal gestoord ben ik nog niet!
even tussendooor, ben pas bij pag 5 (maar ga wel braaf verder lezen)

suus, ja je wilt niet weten hoevaak ik dat te horen krijg

AriMa, ja die award
quote:Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 23:37:

[...]

Conclusie, je mag nooit meer ergens advies over geven Precies!
quote:friezinnetje schreef op 17 juli 2010 @ 23:44:

ik loep alleen bij vermoedelijke trollen Ik loer altijd, zeg daar dan wat van en daarop wordt de OP dan weggehaald. Gevolg: iedereen maakt een nieuwe nick aan. Zo flauw. Ik zeg dus niets meer in het vervolg.
quote:AriMa schreef op 17 juli 2010 @ 23:44:

[...]

Ja zeg zo sociaal gestoord ben ik nog niet! Dat heeft niks met sociaal gestoord zijn te maken! Je doet gewoon gedegen achtergrondonderzoek voordat je je mening geeft. Zo gaat het ook in het echte leven hoor!
quote:Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 23:43:

[...]

Precies, het loepje is niet voor niks. Loer daar dan ook gewoon onder Dat ZEG ik toch! Dat doe ik altijd te laat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven