Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Hartritmestoornissen, weet er alles van. Vannacht is de arts nog geweest. Manlief heeft geen contact met zijn kinderen, mijn kinderen van19 en 16 geven me nog steeds en kus als ze naar bed gaan. Vogens manlief hadden wij een incestieuze relate. Moet je weten dat ik vroeger sexueel misbruikt bent.
en dan daarbij de opmerking dat het volgens hem niet waar is, o hell, en nog een pak slaag gekregen ook
Haha Iry, sessie is hier af ent toe wel het goede woord ja.

Hoewel we gelukkig ook vaak een hoop lol hebben hier.

Echt? Is dat gezegd? Wat een rare oprmerking. Alsof jij het allemaal maar voor je lol doet.
Of....

Wel handig een eetstoornis,kan je alles makkelijk eten( makkelijk???) en je blijft toch lekker slank. Wij moeten daar moeite voor doen.

Nou nou handig!

Ik ben niet lekker slank,ik ben ongezond.

En nee,geen enkele moeite hoor!

Nou ja,je hoort het wel ik raak in een frustie bui.

Ik kan een topic vullen met lompe opmerkingen.

Maar ik lach altijd gewoon vriendelijk.
Sorry, ben even emotioneel
Die laatste is wel de lompste ooit!
Oei sorry Prada,ben zo druk aan het typen dat ik je posts nog niet las.

Jeetje meid,wat naar zeg.

een pak slaag? dat gaat niet goed meisje.
Tuurlijk ben je emotioneel. dat is nog al wat.
Geeft niet Iry, ben allang blij dat ik nu op dit tijdstip mijn verhaal kwijt kan
Iry, ik kan me je frustratie voorstellen.

Ik dacht datik de laatste tijd lompe opmerkingen kreeg, maar de jouwe slaan wel alles.

Prada, pff, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat zit jij in een rotsituatie. Ik kan je alleen maar even een dikke knuffel geven Daar heb je natuurlijk helemaal niks aan nu, maar toch.
En natuurlijk ben je emotioneel, dat mag ook hoor!
En weet je wat het ergst is; zijn familie staat in mijn woonplaats als één van de hoogste aangeschreven. En dat pak slaag, die opmerking over het vermeende misbruik, fijn, ik weet wel beter, maar over mijn kinderen zoiets zeggen...
Prada, zijn jullie al lang samen? En heeft hij je al eerder geslagen?

Je hoeft geen antwoord te geven als je niet wilt hoor. Je moet alleen vertellen wat je zelf kwijt wilt.
Ja sluit mij bij soleil aan,ook een knuffel hoor.

Zit je allang in deze situatie? dan gaat niet hoor meid.Daar mag je jezelf niet aan bloot stellen.

Het geluk zit duidelijk niet in deze relatie.

Kan je iemand bellen die in je buurt woont?

Ik vind het zorgelijk wat je schrijft.
Meisjes, fijn dat ik het even van me af mocht schrijven. Ga maar naar bed. Ben te emo
Nee, slaan doet hij niet, al komt het wel zo over. Duwt me ogal hardhandig, nu een gekneusde rib
Je bent altijd welkom hier hoor prada.

Doe iets om dit te veranderen, voor jou en je kids.

Rust even lekker uit als dat lukt.

als je je niet veilig voelt bel iemand!

Dikke knuffel.
Zijn nu tien jaar samen, heeft de air van een man die het helemaal gemaakt heeft
Ben nu weg, echt te emo voor me. Spreek jullie van de week nog wel. thanks voor het luisteren, doet me al goed
En sorry voor het inbreken....
Tja, zulke dingen gebeuren in alle lagen van de bevolking, dat zegt helemaal niks.

Prada, let alsjeblieft wel goed op jezelf. Slaan of duwen is natuurlijk hetzelfde en hoort hij gewoon niet te doen. En jij verdient dat ook niet! En je kinderen horen daar ook niet aan blootgesteld te worden.

Ik sluit me aan bij Iry, bel iemand als je denkt dat het niet goed meer gaat thuis. Probeer nu even op adem te komen en weer wat kracht te krijgen. En misschien kun je dan kijken of je hulp kunt krijgen?
Nou die air mag hij lekker aan de wilgen hangen,want iemand die zo met mensen omgaat heeft het niet gemaakt in deze wereld.

Je bent duidelijk heel verdrietig en heel boos.

Die boosheid zou je juist om moet zetten in daadkrachtig handelen.

Dit kan niet.

Maar goed.Dat is makkelijk praten van mij. Het lijkt mij onwijs moeilijk.Wat klote voor je.
Je hoeft geen sorry te zeggen voor het hier komen schrijven. iedereen is hier altijd welkom en jij dus ook. Ik hoop dat je nog eens komt kijken?

Ik wens je veel sterkte Prada.
Sterkte prada.

en jij ook soleil.

en dikke iry-knuffel die wel niets oplost maar hopelijk een beetje warmte geeft.

Ik ga ook naar mijn bedje.

Trusten!
Welterusten Iry!

En Prada, ik hoop dat jij toch ook nog een beetje kan slapen vannacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven