Laat op het forum?
maandag 14 april 2008 om 03:11
maandag 14 april 2008 om 03:14
Of....
Wel handig een eetstoornis,kan je alles makkelijk eten( makkelijk???) en je blijft toch lekker slank. Wij moeten daar moeite voor doen.
Nou nou handig!
Ik ben niet lekker slank,ik ben ongezond.
En nee,geen enkele moeite hoor!
Nou ja,je hoort het wel ik raak in een frustie bui.
Ik kan een topic vullen met lompe opmerkingen.
Maar ik lach altijd gewoon vriendelijk.
Wel handig een eetstoornis,kan je alles makkelijk eten( makkelijk???) en je blijft toch lekker slank. Wij moeten daar moeite voor doen.
Nou nou handig!
Ik ben niet lekker slank,ik ben ongezond.
En nee,geen enkele moeite hoor!
Nou ja,je hoort het wel ik raak in een frustie bui.
Ik kan een topic vullen met lompe opmerkingen.
Maar ik lach altijd gewoon vriendelijk.
maandag 14 april 2008 om 03:19
Iry, ik kan me je frustratie voorstellen.
Ik dacht datik de laatste tijd lompe opmerkingen kreeg, maar de jouwe slaan wel alles.
Prada, pff, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat zit jij in een rotsituatie. Ik kan je alleen maar even een dikke knuffel geven Daar heb je natuurlijk helemaal niks aan nu, maar toch.
Ik dacht datik de laatste tijd lompe opmerkingen kreeg, maar de jouwe slaan wel alles.
Prada, pff, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat zit jij in een rotsituatie. Ik kan je alleen maar even een dikke knuffel geven Daar heb je natuurlijk helemaal niks aan nu, maar toch.
maandag 14 april 2008 om 03:23
maandag 14 april 2008 om 03:32
Tja, zulke dingen gebeuren in alle lagen van de bevolking, dat zegt helemaal niks.
Prada, let alsjeblieft wel goed op jezelf. Slaan of duwen is natuurlijk hetzelfde en hoort hij gewoon niet te doen. En jij verdient dat ook niet! En je kinderen horen daar ook niet aan blootgesteld te worden.
Ik sluit me aan bij Iry, bel iemand als je denkt dat het niet goed meer gaat thuis. Probeer nu even op adem te komen en weer wat kracht te krijgen. En misschien kun je dan kijken of je hulp kunt krijgen?
Prada, let alsjeblieft wel goed op jezelf. Slaan of duwen is natuurlijk hetzelfde en hoort hij gewoon niet te doen. En jij verdient dat ook niet! En je kinderen horen daar ook niet aan blootgesteld te worden.
Ik sluit me aan bij Iry, bel iemand als je denkt dat het niet goed meer gaat thuis. Probeer nu even op adem te komen en weer wat kracht te krijgen. En misschien kun je dan kijken of je hulp kunt krijgen?
maandag 14 april 2008 om 03:33
Nou die air mag hij lekker aan de wilgen hangen,want iemand die zo met mensen omgaat heeft het niet gemaakt in deze wereld.
Je bent duidelijk heel verdrietig en heel boos.
Die boosheid zou je juist om moet zetten in daadkrachtig handelen.
Dit kan niet.
Maar goed.Dat is makkelijk praten van mij. Het lijkt mij onwijs moeilijk.Wat klote voor je.
Je bent duidelijk heel verdrietig en heel boos.
Die boosheid zou je juist om moet zetten in daadkrachtig handelen.
Dit kan niet.
Maar goed.Dat is makkelijk praten van mij. Het lijkt mij onwijs moeilijk.Wat klote voor je.