Laat op het forum?
zaterdag 26 april 2008 om 00:06
@Luni: Joh...toch alleen maar super leuk om te zien dat de grote bink van de klas nu gewoon in de supermarkt werkt en dat de sukkeltjes het helemaal gemaakt hebben? haha.. Tenzij je natuurlijk zelf 'de bink' was..dan is het minder
Hoeveel jaar geleden is het dat je op de middelbare school zat?
@Boschbolletje: Thnx for the welcome. En..ow..ken je situatie verder niet..maar dat klinkt niet fijn!!
@Soleil: Hooooooooi
Hoeveel jaar geleden is het dat je op de middelbare school zat?
@Boschbolletje: Thnx for the welcome. En..ow..ken je situatie verder niet..maar dat klinkt niet fijn!!
@Soleil: Hooooooooi
zaterdag 26 april 2008 om 00:09
zaterdag 26 april 2008 om 00:11
Haha,ja Ikke,je zou maar de bink zijn geweest idd We zijn allemaal gelukkig redelijk goed terecht gekomen! Het is ca 20 jaar( ) geleden,de meesten heb ik ook echt niet meer gezien sinds het eindexamen. We gaan informeel eten,het is een clubje wat via Hyves weer contact met elkaar heeft(dik 20 man/vrouw!) Ik heb het opgezet,dus extra druk dat alles goed moet gaan...En ik moet er zelf heen natuurlijk
Wat naar zeg,van de kleine BB!! Heel veel sterkte
Wat naar zeg,van de kleine BB!! Heel veel sterkte
zaterdag 26 april 2008 om 00:12
Ach, met mij gaat het met ups en downs. Ik denk dat het vergeleken met een paar maanden terug wel een stuk beter gaat hoor, maar soms voelt dat nog niet zo. Ik heb soms nog veel verdriet over ex. En alles wat daabij is komen kijken. Daar komt nog bij dat ik nog altijd werkloos thuis zit, dus ik blijf teveel tijd hebben om te piekeren. Ik merk dat het veel beter gaat als ik een drukke dag heb bijvoorbeeld. Maar er zijn gelukkig ook wel weer goede momenten. Ik ben deze week bijv. best goed doorgekomen, alleen de vrijdagavond blijf een beetje een rotavond.
zaterdag 26 april 2008 om 00:14
zaterdag 26 april 2008 om 00:19
Luni, ik heb het hele verhaal al zo vaa hier neer geplempt, dus het is geen geheim meer Hoewel ik niet alles na ga vertellen hoor, wat dan slaap je niet meer de komende dagen
het is niet alleen specifiek de vrijdagavonden, maar eigenlijk gewoon de weekenden. Dat waren nou eenmaal de dagen dat we (ex en ik dus) veel tijd voor elkaar hadden. Door de week is nou eenmaal altijd drk, met werk enzo. En nu zijn die weekenden dus erg leeg. Vrienden hebben meer tijd door de week dan in het weekenden, dus dat zijn gewoon een beetje eenzame dagen.
het is niet alleen specifiek de vrijdagavonden, maar eigenlijk gewoon de weekenden. Dat waren nou eenmaal de dagen dat we (ex en ik dus) veel tijd voor elkaar hadden. Door de week is nou eenmaal altijd drk, met werk enzo. En nu zijn die weekenden dus erg leeg. Vrienden hebben meer tijd door de week dan in het weekenden, dus dat zijn gewoon een beetje eenzame dagen.
zaterdag 26 april 2008 om 00:29
Ik zal het eens teruglezen Soleil! Ook van mij een omdat ik denk dat je het nodig hebt Exen zijn toch een geval apart. Ik heb zelf wel een fijne relatie,toch wel wat strubbelingen om dingen waar we allebei niets aan kunnen doen.Hij komt ergens anders vandaan,buiten NL, en wil eigenlijk graag terug,liefst met mij,maar ik wil niet.Dilemma! Ik wil m niet kwijt maar ook niet daarheen. We plannen nog wel leuke dingen samen,dus misschien blijft ie.Moeilijk geval hoor!