Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Welkom dan ikke

Blijft altijd spannend zo'n reunie!

Ga nu weer slapen, kom misschien morgen wel even langs om te vertellen over de drama's hier.

Dikke kuss
Ha die BB! Dat is lang geleden! Hoe gaat het met je?

Inderdaad wat nieuwe gezichten hier (hallo luni ), maar ook nog bekende hoor. Iry en Claire bijvoorbeeld.
Hier gaat het niet zo,

gaat niet zo goed met kleine bb.

Met een beetje veel pech moet ze aan de dialyse.

Maar we tobben door.
ook hallo Soleil.

Ik tiep al langer mee op het forum hoor maar meestal niet zo laat!
@Luni: Joh...toch alleen maar super leuk om te zien dat de grote bink van de klas nu gewoon in de supermarkt werkt en dat de sukkeltjes het helemaal gemaakt hebben? haha.. Tenzij je natuurlijk zelf 'de bink' was..dan is het minder

Hoeveel jaar geleden is het dat je op de middelbare school zat?

@Boschbolletje: Thnx for the welcome. En..ow..ken je situatie verder niet..maar dat klinkt niet fijn!!

@Soleil: Hooooooooi
Wat is er mis met de kleine BB? Dialyse klinkt niet goed,maar ben niet bekend daarmee...
Pff, BB, wat naar! Ik schrik ervan. Dat arme bb-tje. Knuffel haar maar even flink van me. En ik hoop dat het allemaal meevalt en dat ze niet aan de dialyse hoeft. Ik heb verder niet veel te zeggen waardoor jij je beter voelt vrees ik, maar ik denk aan je.
Kleine BB is héél veel ziek en we wonen bijna in ziekenhuis.

Nu heeft ze last van nierfalen....

(kleine BB is trouwens nog maar 4)

Dus ben hier lang niet geweest
@soleil: dankjewel, zal haar dalijk een dikke knuf geven

Hoe gaat het met jou nu?
@luni, ik heb je naam geloof ik ook wel eens voorbij zien komen. Maar nooit hier, vandaar dat ik even hoi zei. En welkom hier natuurlijk.

Enne... een reunie van school, dat lijkt me ook verschrikkelijk!

O ja, dat is natuurlijk waarom ik gewoon nooit naar die dingen ga
He..gatver zeg! Zo'n klein moppie en dan al zoveel ellende.

Kan me voorstellen dat je dan weinig tijd overhoudt voor sociale dingen, laat staan een forum..
Haha,ja Ikke,je zou maar de bink zijn geweest idd We zijn allemaal gelukkig redelijk goed terecht gekomen! Het is ca 20 jaar( ) geleden,de meesten heb ik ook echt niet meer gezien sinds het eindexamen. We gaan informeel eten,het is een clubje wat via Hyves weer contact met elkaar heeft(dik 20 man/vrouw!) Ik heb het opgezet,dus extra druk dat alles goed moet gaan...En ik moet er zelf heen natuurlijk

Wat naar zeg,van de kleine BB!! Heel veel sterkte
Ach, met mij gaat het met ups en downs. Ik denk dat het vergeleken met een paar maanden terug wel een stuk beter gaat hoor, maar soms voelt dat nog niet zo. Ik heb soms nog veel verdriet over ex. En alles wat daabij is komen kijken. Daar komt nog bij dat ik nog altijd werkloos thuis zit, dus ik blijf teveel tijd hebben om te piekeren. Ik merk dat het veel beter gaat als ik een drukke dag heb bijvoorbeeld. Maar er zijn gelukkig ook wel weer goede momenten. Ik ben deze week bijv. best goed doorgekomen, alleen de vrijdagavond blijf een beetje een rotavond.
@Luni: Okey..klinkt eigenlijk gewoon alleen maar gezellig! Maar als organisator heb je idd wel altijd een beetje extra druk. En vooral ook de spanning of het idd allemaal wel gezellig zal zijn. Komt vast goed! :-)

@Soleil: Vrijdagavond is gewoon alweer voorbij..officieel is het alweer zaterdag
Ook naar Soleil! Hoe komt het dat de vrijdagavond extra zwaar voor je is? Of is dat privé?
Ikke; Daar heb je vast gelijk in,in allebei de punten! Maar toch..
En dat 20 jaar gevoel...dat ken ik hoor..haha..zie mijn nick voor geboortejaar..dus ongeveer net zo lang geleden dat ik mijn middelbare school achter me liet..

Pffff...we worden gewoon oude mutsen! Maar wel leuke gelukkig
Voor soleil toch maar een mega hug

Dat blijft toch nog even..... hoe kloterig ook.

Maar je kan het, en dat eb ik al eerder gezegd he

hoe gaat het trouwens met IRY?
Luni, ik heb het hele verhaal al zo vaa hier neer geplempt, dus het is geen geheim meer Hoewel ik niet alles na ga vertellen hoor, wat dan slaap je niet meer de komende dagen

het is niet alleen specifiek de vrijdagavonden, maar eigenlijk gewoon de weekenden. Dat waren nou eenmaal de dagen dat we (ex en ik dus) veel tijd voor elkaar hadden. Door de week is nou eenmaal altijd drk, met werk enzo. En nu zijn die weekenden dus erg leeg. Vrienden hebben meer tijd door de week dan in het weekenden, dus dat zijn gewoon een beetje eenzame dagen.
Dankje BB, dat is lief. Maar ik denk dat jij nu je knuffel even harder nodig heb, dus ik geef er nog een terug

Ja, ik kan het ook. Ik moet wel. Maar ik ga er gelukkig ook zelf weer wat meer in gelogven. Af en toe dan...
Ach soleil die dingen komen vanzelf, hoe moeilijk het nu ook lijkt. Ik knok mezelf er ook wel weer doorheen.

Af en toe afleiding is dan best lekker.
Ik zal het eens teruglezen Soleil! Ook van mij een omdat ik denk dat je het nodig hebt Exen zijn toch een geval apart. Ik heb zelf wel een fijne relatie,toch wel wat strubbelingen om dingen waar we allebei niets aan kunnen doen.Hij komt ergens anders vandaan,buiten NL, en wil eigenlijk graag terug,liefst met mij,maar ik wil niet.Dilemma! Ik wil m niet kwijt maar ook niet daarheen. We plannen nog wel leuke dingen samen,dus misschien blijft ie.Moeilijk geval hoor!
Ik ga naar bed meiden ( lees: ik ga in het bed van kleine liggen, kleine slaapt bij man )

Tot morgen waarschijnlijk x
Trouwens jemig luni, waar komt hij ergens vandaan als ik mag vragten?

Lijkt me moeilijk hoor.

Veel sterkte in ieder geval
Welterusten Boschbolletje,hopelijk slaap je lekker in het kleine bb bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven