Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
het forum loopt steeds vast. hebben jullie ook problemen?
Oh, jullie zijn allemaal al naar bed. het duurde ook eeuwig voordat ik weer kon posten

Nou, welterusten dan allemaal! En tot gauw!
quote:Ikke1971 schreef op 26 april 2008 @ 01:53:

Wat een multi culties trouwens allemaal hier! Dat zijn er al drie op dit topic die een relatie hebben/hadden met iemand die niet uit NL komt.....

Grappig!Ik heb denk ik minstens net zo vaak een relatie gehad met een niet-Nederlander als met een wel-Nederlander :-) Ik ben er nog niet achter wat nou eigenlijk beter bevalt
Ikke, veel plezier! Laat je weten hoe het ging?

Claire, vrijwilligerswerk is ook nog steeds een optie. Dat staa ook wel goedop mijn cv, want er komt zo langzamerhand een flink gat in ook.

Maar ik wacht eerst even een aantal sollicitaties af, want het is ook niet eerlijk tegenover een vrijwilligersorganisatie als ik me eerst enthousiast aanmeld en vervolgens eigenlijk niet inzetbaar blijk te zijn.

Iry, ik hoop ook dat je lekker bij je vriend zit nu.
Haha, ik zit hier een lekkere monoloog te houden
Had je het leuk zo in je eentje vannacht Soleil??

Denk trouwens dat ik hier nu tegen mezelf zit te kletsen dus ik hou het maar kort

Iry: Hoe is het nu?? Is het een beetje gelukt vannacht??

En moeilijke date meneer nog geen verhalen over te vertellen. Ik had vanavond wat met hem willen doen (had ik vannacht bedacht) maar was even een andere afspraak van vanavond vergeten. Ben dus 'gewoon' bij een andere vriend wezen eten (errug gezellig..dat dan weer wel).

Voor wie dit nog leest een fijne nacht en voor de rest tot laterzz!
quote:_Soleil_ schreef op 26 april 2008 @ 02:24:

[...]

Ik heb denk ik minstens net zo vaak een relatie gehad met een niet-Nederlander als met een wel-Nederlander :-) Ik ben er nog niet achter wat nou eigenlijk beter bevalt Blijven testen Soleil...blijven testen! Gewoon van allebei nog eentje proberen voor je je definitieve keus maakt
Ik heb even een beetje terug gelezen omdat ik daar gisteren even geen aandacht voor had.

BB,och wat naar.Het meiske toch.Wat een ellende voor zo'n klein prulletje.En wat verdrietig en frustrerend om als ouders dit te moeten aanschouwen met een soort machteloosheid.

Heel zwaar voor jullie allemaal.

Ik hoop dat er snel een passende behandeling voor haar komt zodat ze haar lijfje niet meer zo ziek voelt.

dialyse is niet niets.Zeer belastend en tijdrovend voor jullie.

Maar bedenk wel dat het haar lijfje ook hopelijk rust zal geven omdat er een taak wordt overgenomen.Voor nu in ieder geval.

Heel veel sterkte en hele dikke knuffel.En geef dat prulletje van je maar in dikke smakkert van mij.

Soleil,daar heb ik ook weleens last van ,van die monologen

Ik heb daar echter wel goede tabletten voor

Hier alles wel weer oke.tenminste,voor zover je dat in deze situatie kan noemen. Vandaag een rare dag geweest,er moest een hoop geregeld worden.

Ik ben op mijn strepen gaan staan en ben mee gegaan. ik heb het niet eens gevraagd,maar gewoon gezegd!.

In eerste instantie vond hij het niet nodig,maar zei dat ik het vooral moest doen als ik dat prettig vond.

Na deze lange dag,waarbij hij niet had ingeschat hoe belastend het is,zei hij na afloop dat hij het verschikkelijk fijn vond dat ik erbij was.Dat deed mij erg veel goed.

Ook groetjes aan alle andere nachtbrakers!
Oh,ik had je post nog niet gelezen ikke.

lief dat je er naar vraagt.Hieronder dus mijn antwoord.
Hallo saampies,

Ikke, vertel eens wat meer over date-meneer? Wat is er moeilijk aan hem eigenlijk? Daten hoort toch nog een beetje ongecompliceerd te zijn.

Iry, wat fijn dat het toch weer een beetje goed gekomen is. En dat jonge god je toch eigenlijk ook wel nodig had vandaag
Gelukkig Iry! En goed dat je bij jezelf bent gebleven de dag erna en (lekker) mee bent gegaan! Soms weten mannen gewoon niet wat ze nodig hebben en willen ze alleen maar zorgen voor een ander. Dan is het ook weleens prettig als een ander er zomaar is voor hem! Goed gedaan hoor!!

En Soleil...tja...helemaal gelijk...daten hoort ook ongecompliceerd te zijn. Het begon ook heel ongecompliceerd en gezellig. Totdat hij ineens in zijn verleden ging wroeten en nu e.e.a. aan het verwerken is. Staat nog maar aan het begin maar komt heul veul los zeg maar. Dat maakt het daten iets minder ongecompliceerd..... Ik twijfel nu een beetje tussen hem helemaal los laten en zijn eigen ding laten doen (moet hij sowieso alleen doen) of beetje ongecompliceerd aan de zijlijn blijven staan en afwachten waar het hem brengt en of daarbij nog ruimte is voor mij. Keuzes........ ben er nog niet uit
Hmm, ikke, lastige situatie. Ik kan je daar nu niks zinnigs over zeggen of advies geven, want dat zou te gekleurd zijn door mijn eigen recente ervaringen. Ik hoop dat je eruit komt iniedergeval.
Uiteindelijk wordt de keus vanzelf gemaakt..en misschien wel door hem (dat zou wel makkelijk zijn... )

Ben wel benieuwd naar je mening Soleil..ondanks dat die gekleurd is. Waarschijnlijk: Run Forrest Run!! ? Of schat ik het dan verkeerd in?
Ja, dat was wel de eerste reactie die in me op kwam. Maar goed, dat is natuurlijk een beetje stom en komt inderdaad door wat ik nu heb meegemaakt. Toen ik bij ex beetje bij beetje dingen te weten kwam, ben ik ook niet meteen heel hard gaan rennen natuurlijk.

Of ik er nogmaals voor zou kiezen, als ik het allemaal wel van tevoren zou weten, dat weet ik niet. Dat hangt er misschien ook van af wat er speelt en hoe hij ermee om zou gaan. Het feit, dat jouw date zijn problemen erkent en ermee aan de slag gaat, pleit enorm voor hem. En dit kan ook problemen in de toekomst voorkomen denk ik. Dat is wat er bij mijn ex mankeert.

Pff, lastig hoor. Ik weet het niet. Ik zou er nu zelf heel erg van schrikken als ik zo iemand tegen zou komen. Maar ja, dat is nu.
Thnx Soleil.

Het pleit idd wel voor hem. Het maakt hem ook een mooi mens. Ik weet alleen niet hoeveel geduld ik op kan brengen. Ik zou heel nobel willen zeggen dat ik wacht tot hij er klaar voor is en er ruimte is in zijn hoofd voor andere dingen dan alleen maar het verwerken van etc. Maar de realiteit is dat 'onze' (er bestaat nog niet eens een ons) basis daar nog niet goed genoeg voor is gelegd. Blijft dus een dilemma. Hoever laat ik mezelf hierin meeslepen...en gaat het me op den duur geen pijn doen. Maargoed...een andere mannelijke vriend van me zei van het weekend dat ik misschien niet zo moest beredeneren en meer op mijn gevoel af moest gaan. Als dat toch eens zo makkelijk was!

Hoest verder met iedereen? Nog leuke plannen voor Koninginnedag?
Hoi!

Ik kom alleen even snel melden dat de reunie meer dan geslaagd was afgelopen zaterdag,had dus zenuwen voor niets
Hey Luni...wat leuk!! Super dat het een geslaagde reunie was!

Nog leuke mensen gezien die je nu weer vaker zult zien?
Tja, ikke, ik snap je dilemma heel goed. En nogmaals, ik zou nu vanalles kunnen schrijven, maar alles is gekleurd. En ik ben jou niet en je date is mijn ex niet.

Ik vind het wel heel mooi van je dat je niet meteen al weggerend bent. Maar verder kan ik je niet van advies dienen. Misschien hebben de anderen wat nuttigers te zeggen?
Luni, wat fijn!

Waren er nog spannende verhalen? Losers die de bink waren geworden en andersom?
Hebben jullie de haiku al gelezen die over ons geschreven is? quote:Laat op het forum

De nacht huivert om me heen

maar ben niet alleen.
Als de rest zich hier weer laat zien zal ik het ze eens voorleggen Denk trouwens dat niemand er iets zinnigs over kan zeggen hoor.... alleen ik (en hij). Maarja..dan moeten we elkaar wel zien !

En een Haiku over ons... hij is wel goed!
anoniem_50800 wijzigde dit bericht op 29-04-2008 23:31
Reden: de u typen is best lastig...
% gewijzigd
Da's waar, alleen jij en hij weten hoe of wat. Maar soms is het wel fijn om even een outsider mening of een frisse blik op de zaken te horen toch?

Ik zou je echt graag helpen, maar ik denk dat ik de dingen nu alleen maar erger maak

Ja, hij is wel goed hè, die haiku.

Heb jij trouwens spannend werk, Ikke? Ik las laatst zoiets op een topic over Hyves. Je hoeft er niks over te vertellen natuurlijk, als je niet wilt of als het te herkenbaar wordt.
Absoluut. De mening van een 'buitenstaander' kan soms heel verhelderend werken. Vandaar dat ik hem hier ook even in de groep heb gegooid. Moet alleen de groep zich nog even melden

En nee hoor..mijn werk op zich is niet zo spannend, ik zit gewoon op kantoor (wel een hele leuke baan trouwens en absoluut niet saai)

*top secret... *
Aha, vandaar, nu snap ik je opmerking over Hyves idd. Klinkt wel als een interessante werkomgeving.

Je mag het weer weghalen, ik heb het gezien.
Dat is het ook zeker! Heb het absoluut naar mijn zin daar. Het maatschappelijke deel staat me aan. Ik zou denk ik niet meer willen werken in een heel commercieel bedrijf dat een boutje voor een moertje voor een nippeltje maakt.

Jij nog nieuws van je gesprekken van vorige week?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven