Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Hey Claire! Wat lees ik? Date?? Vertel!

Dat van praten met je vriend was ik Iry Mijn relatie is dan wel mislukt, ik weet wel wat

Ikke, ik heb helemaal in het begin wel om hulp gevraagd bij de ha. Die zei dat ik maar op internet moest kijken of ik een psych vond daar (jaja, lekker typje, die ha van mij :( ) daar was ik zo door uit het veld geslagen (de stap om naar de ha te gaan was voor mij al zo'n grote, ik ben meer het type van zelluf doen), dat ik helemaal niet gehandeld heb. En nu heb ik het idee dat het niet meer hoeft. Ik denk dat ik net als jij niet verder dan een intake kom Ik heb ook niet echt goede ervaringen met hulpverlening, moet ik mss even vermelden...
Mosterd...
Dank je wel lieverds.

Ik kan mij inmiddels wel weer vermannen inderdaad.

Voordeel is dat ik gewend ben mijn gevoelens niet te delen.

Dus we wachten er geduldig mee.

Vind het echt zo sneu voor hem.En gezien zijn vader die hij dadelijk na jaren weer ziet,kan het nog weleens heel gevoelig en ingewikkeld worden.

Moet maar eens bedenken hoe ik daar het beste mee om kan gaan,om hem zo goed mogelijk te steunen.
quote:Ikke1971 schreef op 26 april 2008 @ 01:41:

[...]

Ja..hoe vond je het idee van de bruiloft in joggingpak??? haha!

Maarre...is maar goed ook dat je zelfs geen 1e date hebt..straks wordt je nog uit je stringetje gekookt

Helemaal geweldig die tip van jou!! Al ga ik echt never nooit trouwen!

En tja dat laatste moeten we ook zeker niet hebben...uit je string gekookt worden
Oh,sorry soleil!

Nou meid bedankt voor de goede raad,en tuurlijk weet je nog wel wat!

Daar twijfel ik absoluut niet aan.
quote:iry schreef op 26 april 2008 @ 01:44:

Dank je wel lieverds.

Ik kan mij inmiddels wel weer vermannen inderdaad.

Voordeel is dat ik gewend ben mijn gevoelens niet te delen.

Dus we wachten er geduldig mee.

Vind het echt zo sneu voor hem.En gezien zijn vader die hij dadelijk na jaren weer ziet,kan het nog weleens heel gevoelig en ingewikkeld worden.

Moet maar eens bedenken hoe ik daar het beste mee om kan gaan,om hem zo goed mogelijk te steunen.Luisteren, dat lijkt me het beste...zodat hij echt zijn verhaal kwijt kan..
Nee soleil....dat was ook weer gezwam hahaha
@Soleil: Dat is inderdaad niet heel motiverend nee zo'n HA... raar zeg! Maargoed... gewoon doorgaan dus met alle goede dingen die je al doen en af en toe hier blijven venten

@Iry: Komt vast goed. Je vind vast de juiste manier!

@Claire: Eg nie..het zal je toch gebeuren zeg?!
quote:Ikke1971 schreef op 26 april 2008 @ 01:43:

ff egoposten mag soms best hoor Iry! Geen punt.Dat weet ik eigenlijk ook wel. Voor de lieverds hier
Soleil: Ik heb effe terug gelezen maar jij hebt een relatie met een buitenlander gehad? Hoe was dat? En kon hij goed inburgeren in NL?
Ik zou best willen emigreren naar het land van mijn geliefde...
En dan...dan lieve mensen...dan is het tijd geworden om mijn luikjes dicht te gaan doen. Nog een laatste sigaretje (heb vandaag trouwens zon E-sigaret aangeschaft ) en dan ga ik lekker naar mijn bedje.

Maar eens bedenken hoe ik met moeilijke date meneer om zal gaan morgen Horen jullie nog wel hoe dat zin elkaar steekt

Slaap lekker allemaal en voor iedereen die hem nodig heeft of gewoon graag krijgt
Maar @ soleil...mischien lees ik eroverheen....maar heeft ons duimen nog geholpen?? Of ben je nog aan het afwachten ( nav de sollicitatie gesprekken)..
dat is inderdaad het beste claire.

Probleem is alleen dat hij nooit iets vertelt daarover.Het is. een hele gevoelige man,maar een gesloten boek.

Maak mij ook niet echt zorgen hoor,iry is inmiddels zelf een door de wol geverfde psych.

Krijg sowieso altijd het leed van mijn gezin voor mijn kiezen om op te lossen.

ik ben zeg maar de huispsych
Wat een multi culties trouwens allemaal hier! Dat zijn er al drie op dit topic die een relatie hebben/hadden met iemand die niet uit NL komt.....

Grappig!
quote:Ikke1971 schreef op 26 april 2008 @ 01:52:

Maar eens bedenken hoe ik met moeilijke date meneer om zal gaan morgen Horen jullie nog wel hoe dat zin elkaar steekt

Slaap lekker allemaal en voor iedereen die hem nodig heeft of gewoon graag krijgt

Veel succes of moet ik sterkte zeggen?? Of heel veel plezier!!!

terug...oj en slaap lekker

ga ik ook zo doen
Zo'n E sigaret smaakt dat.

Ik ga ook pitten ik volg t niet meer...Ciaoooo
quote:claire123 schreef op 26 april 2008 @ 01:53:

[...]

Veel succes of moet ik sterkte zeggen?? Of heel veel plezier!!!

terug...oj en slaap lekker

ga ik ook zo doenThnx! En het is succes en dan hopelijk daarna plezier (maar dat valt nog te bezien...)
Lekker spuien hoor Iry, dat mag hier. Dat weet je toch :D

Hallo melodie. Ik geloof niet dat wij elkaar al eerder gezien hebben?

Claire, geen idee hoe mijn sollicitaties gegaan zijn. O ja, eentje ging eigenlijk niet door want de functie was nog niet helemaal duidelijk, maar ik stond al op de stoep (fijn, dat late afbellen), dus ik ben toch maar gegaan. Wie weet herinneren ze zich mij nog als de vacature toch doorgaat.

Over een andere was ik niet heel erg tevreden. Er werd een beetje doorgezeurd over bepaalde ervaring die ontbrak, waarbij ik dacht: ja, hallo, dat zag je toch zeker al aan mijn cv, had me dan niet uitgenodigd! Een andere ging heel goed en ik denk dat zij me wel willen hebben, maar de functie lijkt me echt vréselijk en er zit totaal geen toekomst perspectief in. En weer een andere ging wel goed en de functie lijkt me leuk, maar het bedrijf niet zo. Bovendien hadden ze nog 100 (ok, overdreven, maar toch) kandidaten uitgenodigd.
Ikke mijn vriend komt uit Zuid Amerika
quote:Melodie74 schreef op 26 april 2008 @ 01:55:

Ikke mijn vriend komt uit Zuid Amerika

Dan zou ik het ook wel weten! Lekker daar gaan wonen !

Enne..nee dat smaakt niet echt zo'n e-ding... maar ik wil wel echt niet meer roken en alleen dat ding gaan gebruiken..maar vandaag nog niet..haha..

En nu echt weg.

Trusten allemaal!
Oke @ikke! Nou ik hoop het er beste maar van voor je

@soleil tja lastig dan...
iry ik hoop dat je vriend snel weer bij je thuis is.... das altijd beter dan het afwachten nu..
Nou ik duik ook mijn nest in.

trusten...

Soleil misschien toch vrijwilligerswerk? Voor nu dan? ( je kunt het altijd erbij vermelden dat je wel aan het solliciteren bent).

Iry ik hoop dat je niet meer reageert omdat je vriend bij je is!

Trusten!
quote:Melodie74 schreef op 26 april 2008 @ 01:49:

Soleil: Ik heb effe terug gelezen maar jij hebt een relatie met een buitenlander gehad? Hoe was dat? En kon hij goed inburgeren in NL?Haha, zo lijkt het net alsof het een Afrikaan ofzo was, maar hij kwam niet van heel ver hoor. Gewoon Europa. Dus de overgang was niet zo groot. Alleen sprak hij geen Nederlands (en was het ook moeilijk om te leren). Ik spreek zijn taal vloeiend, dus dat was tussen ons nooit echt een probleem. Ik merk het nu pas wat meer. Ik heb toch wat vriendschappen laten versloffen vanwege hem. Omdat hij geen Nederlands spreekt, heb ik wel eens een feestje of verjaardag voorbij laten gaan, omdat dat voor hem niet zo leuk zou zijn. Hij kon zich nou eenmaal moeilijk mengen in gesprekken, zeker bij groepen. Dat doe ik dus nooit meer, bij de volgende (ervan uitgaande dat die dan weer geen Nederlands spreeks) ga ik wel alleen. Of ik verplicht hem direct tot een stoomcursus Nederlands

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven