Laat op het forum?
woensdag 4 juni 2008 om 02:44
quote:iry schreef op 04 juni 2008 @ 02:41:
chek ff je downloads.
En welke onzinnige programma's erop staan,en alles de prullebak in.
scheelt een hoop traagheid.
Mijn downloads? Wat bedoel je?
Onzinnige programma's heb ik er al af gegooid. Maar er stond dus nogal veel van ex op en heel veel dingen kende ik niet, maar heb ik er toch af gegooid. En ik vrees eigenlijk dat dat het probleem is, dat ik dus iets essentieels heb verwijderd
chek ff je downloads.
En welke onzinnige programma's erop staan,en alles de prullebak in.
scheelt een hoop traagheid.
Mijn downloads? Wat bedoel je?
Onzinnige programma's heb ik er al af gegooid. Maar er stond dus nogal veel van ex op en heel veel dingen kende ik niet, maar heb ik er toch af gegooid. En ik vrees eigenlijk dat dat het probleem is, dat ik dus iets essentieels heb verwijderd
woensdag 4 juni 2008 om 02:49
quote:iry schreef op 04 juni 2008 @ 02:46:
Als je harde schijf heel vol staat met downloads kan hij ook traag worden(muziek,filmpjes,foto's e.d)Nee, ik heb 4 harde schijven (2 flink grote en 2 normale) en er is nog zat ruimte. Mijn laptop is veel voller en die geeft geen problemen. Ik denk eigenlijk dat de boel eens opnieuw geinstalleerd zou moeten worden, maar ex is er met alle windows cd-roms vandoor
Als je harde schijf heel vol staat met downloads kan hij ook traag worden(muziek,filmpjes,foto's e.d)Nee, ik heb 4 harde schijven (2 flink grote en 2 normale) en er is nog zat ruimte. Mijn laptop is veel voller en die geeft geen problemen. Ik denk eigenlijk dat de boel eens opnieuw geinstalleerd zou moeten worden, maar ex is er met alle windows cd-roms vandoor
woensdag 4 juni 2008 om 02:52
quote:_Soleil_ schreef op 04 juni 2008 @ 02:49:
[...]
Nee, ik heb 4 harde schijven (2 flink grote en 2 normale) en er is nog zat ruimte. Mijn laptop is veel voller en die geeft geen problemen. Ik denk eigenlijk dat de boel eens opnieuw geinstalleerd zou moeten worden, maar ex is er met alle windows cd-roms vandoor
Oke,dan ligt het niet daaraan(denk ik).
Eh....ken je niet iemand die nog windows heeft liggen dan?
[...]
Nee, ik heb 4 harde schijven (2 flink grote en 2 normale) en er is nog zat ruimte. Mijn laptop is veel voller en die geeft geen problemen. Ik denk eigenlijk dat de boel eens opnieuw geinstalleerd zou moeten worden, maar ex is er met alle windows cd-roms vandoor
Oke,dan ligt het niet daaraan(denk ik).
Eh....ken je niet iemand die nog windows heeft liggen dan?
woensdag 4 juni 2008 om 02:55
Haha, ik beloof mijn vriendinnen ook steeds vanalles "als ik werk heb". Helaas schiet het niet op. Ik neem ze iig eens even flink mee uit eten om het te vieren zodra er eindelijk een salaris is (vooral 1 vriendin, die het zelf ook niet zo breed heeft, schiet nog wel eens wat voor als ze iets leuks wil doen en ik weer eens geen rooie rotcent heb. Dat zijn geen grote bedragen, maar het is lief bedoeld van haar).