Laat op het forum?
woensdag 4 juni 2008 om 03:02
woensdag 4 juni 2008 om 03:06
quote:_Soleil_ schreef op 04 juni 2008 @ 03:04:
Waarom er een voetje op zit? Geen idee. Misschien zodat hij niet helemaal naar binnen kan schieten?
Ik heb geen idee, ik ben geen ervaringsdeskundige.Haha soleil,nou.......je klinkt ansders alsof je er verstand van hebt,want dat is namelijk een hele aannemelijke reden.
Waarom er een voetje op zit? Geen idee. Misschien zodat hij niet helemaal naar binnen kan schieten?
woensdag 4 juni 2008 om 03:07
quote:claire123 schreef op 04 juni 2008 @ 03:04:
nou dan bij deze voor jou iry!!! je bent in mijn ogen een dapper mens en een lieve moeder....
ook soleil is een heel erg leuk en lief mens denk ik....zo komt het over...
voor jullie....
sjonge jonge jonge
oohh...wat lief!
Nou je verdient hem dubbel en dwars terug hoor.
Want ook jij bent een lief en leuk mens.
En heel lollig!
Volgens mij wordt er op dit topic het hardste gelachen!
nou dan bij deze voor jou iry!!! je bent in mijn ogen een dapper mens en een lieve moeder....
ook soleil is een heel erg leuk en lief mens denk ik....zo komt het over...
voor jullie....
sjonge jonge jonge
oohh...wat lief!
Nou je verdient hem dubbel en dwars terug hoor.
Want ook jij bent een lief en leuk mens.
En heel lollig!
Volgens mij wordt er op dit topic het hardste gelachen!
woensdag 4 juni 2008 om 03:10
Dank je Claire, jij bent ook een lieverd! Dus ook voor jou.
Haha Iry, ik dacht ook veel verstand te hebben van pc's toen ik met ex was. Nu hi j weg is valt het me toch een beetje tegen.Ik weet meer dan de meeste van mijn vriendinnen (maar da's niet zo moeilijk, die hebben er echt 0 verstand van ) maar ik kan er eigenlijk niks mee.
Nou, die aannemelijke reden kwam bij me op toen ik eens goed naar dat plaatje keek en dacht ik moet er niet aan denken, zo'n ding bij me naar binnen. En straks wil ie er niet meer uit. en zo kwam ik op de reden van dat voetje.
Haha Iry, ik dacht ook veel verstand te hebben van pc's toen ik met ex was. Nu hi j weg is valt het me toch een beetje tegen.Ik weet meer dan de meeste van mijn vriendinnen (maar da's niet zo moeilijk, die hebben er echt 0 verstand van ) maar ik kan er eigenlijk niks mee.
Nou, die aannemelijke reden kwam bij me op toen ik eens goed naar dat plaatje keek en dacht ik moet er niet aan denken, zo'n ding bij me naar binnen. En straks wil ie er niet meer uit. en zo kwam ik op de reden van dat voetje.
woensdag 4 juni 2008 om 03:14
quote:_Soleil_ schreef op 04 juni 2008 @ 03:11:
Hier wordt het hardst gelachen omdat wij onszelf enorm lollig vinden volgens mij Ik weet niet of anderen het wel met ons eens zouden zijn.nou tja...nachtpaars en satire zeuren lekker mee!! helemaal super dus ach.......wat de rest denkt....ik weet het niet maar ik zeur lekker door hahaha
Hier wordt het hardst gelachen omdat wij onszelf enorm lollig vinden volgens mij Ik weet niet of anderen het wel met ons eens zouden zijn.nou tja...nachtpaars en satire zeuren lekker mee!! helemaal super dus ach.......wat de rest denkt....ik weet het niet maar ik zeur lekker door hahaha