Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Ja Soleil, dat is ook een mooie afbeelding.

Ik denk alleen dat ie niet meer zo mooi tot z'n recht komt in de maat 80 bij 60 pixels wat hier de maximale afmeting van een avatar mag zijn.......
Wij zien wel al je nieuwe nachtpaars. Ik denk dat je eens je browser moiet sluiten en weer openen. Dat hielp bij mij.

Maar ik ben het wel met Iry eens, ik vond de vroige ook mooier, daar was het paars wat sprekender.

Lijkt me erg leuk, zo'n clubje. Is er een manier waarop ik jullie site kan vinden? Ik wil wel eens wat werk van je zien En van anderen ook, leuk om te zien wat anderen ermee doen.
Wacht, zal ik de link even plaatsen dan Iry? Dan moet je hem gewoon even op je computer opslaan en vervolgens hier uploaden.

Of wil je er ook nog je naam op ofzo? Dan kan ik dat morgen wel even doen.

Ik kan ook nog even verder zoeken, dan heb je wat meer keus.
Of iets wat symbool staat voor mijn drie kids??

maar dan ook echt symbolisch, weet niet hoor.
quote:nachtpaars schreef op 07 juni 2008 @ 02:57:

Ja Soleil, dat is ook een mooie afbeelding.

Ik denk alleen dat ie niet meer zo mooi tot z'n recht komt in de maat 80 bij 60 pixels wat hier de maximale afmeting van een avatar mag zijn.......Ja, dat zou ik eigenlijk even moeten testen en mss de boel even wat bijsnijden. Maar dat moet dan tot morgen wachten, want ik zit nu op de laptop en ik heb Photoshop enzo alleen maar op mijn pc.
Ik denk dat nachtpaasr gelijk heeft dat hij in een kleiner formaat niet tot zijn recht komt.

enne soleil,ik heb echt twee linkerhanden achter een pc.
Ik heb nu weer m'n eerste maar dan met een randje er omheen.

Wat me stoorde was dat wit wat zo overliep in de witte achtergrond van het forum en dat is nu minder.

Beter zo?

De site is zeker te vinden Soleil, het is alleen zo dat je lid moet zijn van die hele community om je aan te kunnen melden, ik betaal er ¤ 2.25 per maand voor.
ik kan nog niet eens een plaatje plakken hier

Gewoon nog geen moeite gedaan hoe dat gaat.
quote:iry schreef op 07 juni 2008 @ 03:02:

Ik denk dat nachtpaasr gelijk heeft dat hij in een kleiner formaat niet tot zijn recht komt.

enne soleil,ik heb echt twee linkerhanden achter een pc.Nou, iets opslaan en hier uploaden is heul makkelijk, dat kan ik je nog wel uitgelegd krijgen denk ik.
Oh jammer nachtpaars, dat je eerst moet betalen. Nou ja, wie weet een idee voor de toekomst.
Sorry,ik ben weer bikkelhard!

maar vind het randje minder mooi. teveel een kader (beetje een rouwrand)

je kleuren zweven niet meer.
Even online de afmetingen veranderd, dus misschien zijn de verhoudingen wat krom, maar zo wordt ie in het klein:

Ik vind hem wel meevallen eigenlijk.
Ik ben het weer met Iry eens. Misschien zou je het randje wat lichter paars moeten maken?
Plaatje verwijderd.
Whahahaha, ik was dus ook net bezig..........grappig! :P
quote:iry schreef op 07 juni 2008 @ 03:00:

Of iets wat symbool staat voor mijn drie kids??

maar dan ook echt symbolisch, weet niet hoor.Uhmmm... ik denk heel hard na...
quote:nachtpaars schreef op 07 juni 2008 @ 03:09:

Whahahaha, ik was dus ook net bezig..........grappig! :PLol. Ook met zo'n online editor? Die vind ik niet altijd super, maar ik had even niks anders bij de hand.

Dit dan Iry? Maar ja, je wilt geen bloemen hè.
quote:_Soleil_ schreef op 07 juni 2008 @ 03:10:

[...]

Lol. Ook met zo'n online editor? Die vind ik niet altijd super, maar ik had even niks anders bij de hand.

Nee, in Paint Shop Pro.

En daarna in een fotoalbum van mezelf geupload.
Oh, over kinderen gesproken: hoe zag je dochter eruit? Had je nog schoenen gevonden? Of was haar gala nou pas morgen?
Hoe werkt dat eigenlijk met een online editor?

Nog nooit van gehoord!
ik weet niet hoe het moet (moet weer zo nodig zelf uitvogelen)
quote:nachtpaars schreef op 07 juni 2008 @ 03:12:

[...]

Nee, in Paint Shop Pro.

En daarna in een fotoalbum van mezelf geupload.Ja, zo zou ik het normaal ook doen, maar dan moet ik weer achter de pc kruipen en daar heb ik nu even geen zin in Ik doe alleen meer met Photoshop. Ik heb sindseen tijdje wel PSP, maar ik ben te gewend aan Photoshop om PSP erg handig te vinden. Ik moet me er nog eens in verdiepen, want voor grafische bewerkingen zijn er wel veel mogelijkheden volgens mij. Photoshop is wel weer veel beter voor het bewerken van foto's.
Heb nu een lichter randje er omheen.

Beter zo, of randje toch maar weer gewoon weg?

Ja, ik neem jullie heel serieus hoor
quote:nachtpaars schreef op 07 juni 2008 @ 03:13:

Hoe werkt dat eigenlijk met een online editor?

Nog nooit van gehoord!

Ach, dat zijn vrij simpele dingen, je kunt er niet veel mee, maar af en toe is het handig als je verder niks voor handen hebt. Je kunt er bijv. mee resizen, croppen, wat simpele animaties doen e.d.

Deze is bijvoorbeeld wel redelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven