Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Photoshop is inderdaad een veel beter en professioneler pakket.

Maar ik werk al zo lang met PSP dat ik daar zo goed mee uit de voeten kan en met PS nog een stuk minder.

Ben wel van plan dat beter te leren omdat er zoveel in zit en grafisch gezien gewoon supergoed is.
Met lichter randje is wel beter.

Hmm,ik zou nu eigenlijk de oude weer moeten zien om te vergelijken Het liefst zelfs de twee naast elkaar.
Dit vind ik wel mooi staan.

maar laat je oude nog eens zien? even vergelijken.

Nee sorry,bloemen passen niet bij mij.

Was idd vandaag haar gala.

Ze was prachtig!!

Wow,wat een knappe meid!

Misschien (als ik inmiddels weet hoe het moet,plaats ik binnenkort een tijdelijk fotootje van haar).

En schoenen gelukt!

Uberkitsch zilveren sandaaltjes met diamantjes (haha,klinkt heel erg,maar dat valt wel mee hoor) met een hakje.
Haha, ik heb dat dus andersom. Al te bekend met PS (hoewel dat zooooo uitgebreid is (ik heb CS2) dat je nooit alles weet en kan) dat ik PSP lastig vind.
Je klinkt als een echte trotse moeder :-) En terecht ook denk ik. Plaatjes plakken is heel makkelijk, dat kunnen we je wel uitleggen.
Pff...voel mij echt een nitwit als ik jullie zo hoor.

volgens mij wordt het tijd om mijn dochter eens een avondje naast mij achter de pc te zetten,voor een stoomcursusje.

( heeft ze al vaak genoeg aangeboden)
Ik vind heel veel bloemenplaatjes. Vind ik ook niet zo leuk hoor, dus ik zoek gewoon verder.

Heb ik even via het programma gedaan dat je linkte Soleil: werkt perfect voor zo even snel!
Dit dan?

Ja hè, is best handig dat online ding. Ik heb ook wel eens de animatie-mogelijkheden gebruikt daar. Je kunt bijv een afbeelding spiegelen in kabbelend water. Ook wel geinig.
Ah fijn dat de zilveren schoentjes gelukt zijn Iry!

Je dochter klinkt als een plaatje en jij inderdaad als een heerlijk trotse moeder ! :p
quote:_Soleil_ schreef op 07 juni 2008 @ 03:22:

Dit dan?

[afbeelding]

Haha!, nou leg er nog een stuk of tien bij en het is hem!!
Ik ben ook een trotse moeder!
Verwijderd wegens link naar persoonlijke pagina, niet goed voor privacy
Toch zonder randje vind ik. Ik vind dat overvloeien in de achtergrond juist wel mooi.

Zonder randje!!
Haha, ik kom ineens allemaal paarse plaatjes tegen. Waarschijnlijk gewoon omdat het me nu meer opvalt.

quote:iry schreef op 07 juni 2008 @ 03:29:

[afbeelding]
quote:iry schreef op 07 juni 2008 @ 03:29:

[afbeelding]Je hebt nu 2 keer http:// staan in de link, daarom doet ie het niet. Je moet gewoon wat er al in het balkje staat wat hier opent even weghalen en dan je hele link erin plakken
Iry, als je op 'afbeelding' klikt, dat plaatje hierboven (4e van rechts) en je de link in moet vullen, moet je zorgen dat de regel maar één keer http:// heeft en dan meteen www enz. erachter, dus geen dubbel http, snap je?
Dat zei ik...........hahaha Soleil, zelfde uitleg, precies dezelfde tijd van plaatsen.......erg grappig :-)
deze vind ik ook wel mooi iry:

Die boom ook, maar die is vierkant, ik weet niet of dat hier zo handig is.
haha nachtpaars!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven