Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Goedemorgen, ren eerst ff door hoor!

Zo, dat lucht op... Heb er lekker 2 daagjes vrij aan geplakt en ga zo eerst ff door t huis met stofzuiger en stofdoek... Paas rommeltjes opruimen, je kent t wel.

Zenna, dat wij nou verslaafd zijn hihihi... Denk dat de rest a life heeft en t druk met pasen had...

Tot straks ben ff poetsen. (blèh)
Goede morgen!

Ik wil ook vrij..Helaas zit ik alweer een uurtje op mijn werk... Nou ja, eigenlijk op mijn bureaustoel, maar dat snappen jullie wel

Vandaag een rustig dagje denk ik... Wel een beetje saai, maar ja.
quote:Linndaatje schreef op 14 april 2009 @ 08:43:

Goede morgen!

Ik wil ook vrij..Helaas zit ik alweer een uurtje op mijn werk... Nou ja, eigenlijk op mijn bureaustoel, maar dat snappen jullie wel

Nou Janae jij had het erover dat wij alletwee flink forumverslaafd zijn, maar ik ken er nog meer. Zo te zien zijn er zelfs mensen die het op hun werk niet kunnen laten even hier te komen ! Nou Linndaatje pas maar op dat de baas niet onverwacht z'n kantoor uit stormt ! Of ben jij misschien de baas daar ?
Kijk Linndaatje, dit zijn toch dingen die gebeuren !

haha dochter van de baas, maar ik zit hier voornamelijk om telefoontjes aan te nemen op het moment... als ik mijzelf dan niet mag vermaken met internet... zou wel erg zijn

Werk bij een klein technisch bedrijfje en doe eigenlijk het hele kantoor gedeelte achter dat bedrijf (factureren, administratie, plannen, offertes maken, enz), maar omdat het maar een klein bedrijfje is, is er niet altijd veel werk.
Haaaaahaaaa Linndaatje, nou ik hoop dat jullie bedrijf niet al te veel door de crisis is getroffen. Ik kon het niet laten je even deze te sturen :

In de serie : "Het zal je maar gebeuren"

Ik heb mijn Paas spullen opgeborgen, huis aan kant, dus ik mag lekker even van mezelf aan de koffie achter de pc...

Linndaatje, wel lekker dat je in de 'baas' eh pa zijn tijd op t forum kunt!

Zal ik maar voor de koffie zorgen?

Oeh lekker. Hoop niet dat het een van de Senseo's is die terug is geroepen in de krant van zaterdag ;)

Ik ben eigenlijk niet zo blij met mijn huidige werk omdat het 1. onder mijn niveau is (heb net een HBO opleiding afgerond richting media / marketing / communicatie) en 2. zo saai is. Geef mij maar een drukke baan! Houdt me bezit!

Wat doen jullie eigenlijk voor werk? Of andere dagelijkse bezigheden?
quote:Linndaatje schreef op 14 april 2009 @ 12:40:

Ik ben eigenlijk niet zo blij met mijn huidige werk omdat het 1. onder mijn niveau is (heb net een HBO opleiding afgerond richting media / marketing / communicatie) en 2. zo saai is. Geef mij maar een drukke baan! Houdt me bezit!

Wat doen jullie eigenlijk voor werk? Of andere dagelijkse bezigheden?Dat is effe flink balen Linndaatje ! Nou ik werk nu al een tijdje niet meer. Ik heb ook op de marketing afdeling van een internationale company gewerkt. Dat was echt een wereldbaan. Ik deed veel Special Events, organiseren en begeleiden, dat was heerlijk werk, wel razend druk. Ik heb daarna nog een paar jaar een zaakje gehad samen met manlief (kan ik iedereen dus afraden). Nu ben ik er al een tijdje uit, zou wel een leuke baan willen, maar als ik de hoge werkeloosheids cijfers zie weet ik het al. Kan je toch niet proberen om met jouw opleiding een wat betere baan te vinden ? Moet toch te doen zijn ?! Ben je al lang afgestudeerd ?
Ben sinds december aan het zoeken, want in november afgestudeerd. Het grootste probleem (naar hoe ik het ervaar) is dat iedereen op dit moment alleen maar mensen met ervaring zoekt, ben tot nu toe alleen daarop dus ook afgewezen. Functies die niet essentieel en belangrijk zijn gaan er natuurlijk ook als eerste uit.

Jouw oude job klinkt echt super!! Zie je geen kansen om -op termijn- daar weer aan de slag te gaan? Mocht je nog een assistente nodig hebben dan hoor ik het wel, he?! Haha

Mag ik trouwens vragen bij welk bedrijf je zat?

Waarom ben je met je man gestopt met jullie bedrijf? Wat voor iets deden jullie?

Mijn ouders zijn 22 jaar geleden voor zichzelf begonnen en dat gaat nog steeds heel erg goed. Wel gegroeid natuurlijk, maar zelfs deze tijden gaan ook wel ok.
Senseo teruggehaald? Heb ik gemist... Meestal quote vriend alles wat er los en vast zit uit de krant, hoef ik m zelf ook al niet meer te lezen... Maar dit keer niet! FF googlen: Ja verdorie, ik zie t! Nou gebruik ik m niet zo heel vaak maar toch! Ik kan ook de datum waarop ie gemaakt is niet vinden. Vanavond maar eens aan vriend vragen... (of n nieuwe kopen, en dan meteen die ook Latte Macchiatto kan maken.. )
Áls je die gaat kopen; graag een recensie! :-D

Hij lijkt me super, maar ik ben niet zo van de Senseo koffie, dus ik weet niet of Senseo-machiato iets voor mij is

*droomt weg: had ik maar geld en plaats voor zo'n groot professioneel apparaat*
Deze zijn trouwens ook leuk:

Overigens werk ik met bejaarden, Linndaatje.

Daar drink ik gewone koffie, heb ik weer helemaal opnieuw moeten leren drinken, want ik dronk altijd cappuccino ofzo thuis. :-) En Senseo drink ik ook niet zoveel of t moet zijn met zelfgeklopte melk! Dan is t wel lekker!

Dit koffie apparaat zou ik wel willen, als ik geld teveel had! Hebben we ooit in een hotelletje in de ontbijtzaal gehad! ZO dát is ff lekkere koffie! Maar DUUR! (t apparaat dan)

(het is m niet maar lijkt er een beetje op, ik ben alleen t merk kwijt.. lekker slim weer, maar t was een veel groter apparaat met licht in de waterbak, en je kon er heel veel verschillende soorten koffie mee maken, warm water en chocomelk... Zo gaaf! :-) )

Ja inderdaad... Was me laatst aan het verlekkeren op de afdeling voor esspressomachines van de mediamarkt Delonghi heeft ook veel, maar ik weet eigenlijk niet of dat een goed merk is.

Ik heb net trouwens weer een keer senseo gedronken... Bah, zo poederig (vind dat schuim maar niks).

Heb zelf deze:

Daarmee krijg je wel lekkere koffie, maar niks speciaals. Met de caffetiere van de hema kan ik er toch nog een redelijke capucino mee maken, gelukkig, maar doe dat maar 1-2x per week omdat het zo'n gedoe is.
Zo ik ben er ook nog effe. Nou zeg ik kwam hier binnen lopen en dacht dat ik de verkeerde deur was ingelopen en dat ik bij de huishoudbeurs was beland ! Ja ik heb een paar maanden geleden ook zo'n Senseo apparaat gekocht, bevalt goed. Ik geloof dat ongeveer iedereen er zo ééntje heeft ?

Verder heb ik nog een apparaat voor Expresso koffie, dat is deze van LavAzza, maar bij mij zitten er minder knopjes op :

chique hoor! Zenna, had je mijn laatste reactie op jou nog gelezen?

Was benieuwd naar voor welk bedrijf je gewerkt hebt enzo...
quote:Linndaatje schreef op 14 april 2009 @ 13:21:

Ben sinds december aan het zoeken, want in november afgestudeerd. Het grootste probleem (naar hoe ik het ervaar) is dat iedereen op dit moment alleen maar mensen met ervaring zoekt, ben tot nu toe alleen daarop dus ook afgewezen. Functies die niet essentieel en belangrijk zijn gaan er natuurlijk ook als eerste uit.

Jouw oude job klinkt echt super!! Zie je geen kansen om -op termijn- daar weer aan de slag te gaan? Mocht je nog een assistente nodig hebben dan hoor ik het wel, he?! Haha

Mag ik trouwens vragen bij welk bedrijf je zat?

Nou Linndaatje dat bedrijf waar ik werkte is inmiddels op de fles ..... Met mijn man hadden we een heel eenvoudig sigaretten en bladenwinkeltje, dat wilden we gewoon eens proberen. Maar werken met je eigen vent = te veel stress.

Ik kan me voorstellen dat bedrijven mensen met ervaring willen, maar heb je eraan gedacht om gewoon eerst eens een tijdje ergens stage te gaan lopen ?
Oh ja Linndaatje, waarom probeer je het ook niet in t buitenland ? Spreek je je talen ? In het buitenland hebben ze graag Nederlanders die hun talen spreken ...
Kom weer even binnen gerent hoor: even door naar t kleinste kamertje...

Zo dat lucht op...

Ik heb net voor mezelf dit gemaakt:

Dat is lekker voor zo 's middags!
Nou lekker Janae, ik neem ook nog effe een bakkie, er staan hier nu koffiemachines genoeg !!!
@Zenna,

Ik heb al 2 stages gelopen; bij IdtV en bij een klein entertainment bedrijf. Ook heb ik al een televisie productie in Amerika gedaan (via Northern Arizona University).

Nu zou werken in het buitenland niks voor mij zijn omdat ik net (december) mijn eerste huis heb gekocht en samen woon. Bevalt te goed om dat nu al op te geven
Of vrijwilligerswerk? Want dan laat je in iedergeval zien dat je graag werkt. Is leuk voor je cv, en geeft je de tijd om eventueel op je gemak verder te kijken en te solliciteren. En je weet nooit wie je tegenkomt tijdens je werk.
Heerlijk er is geen rij even gauw gebruik van het toilet maken. Het ziet er keurig uit trouwens, ruikt lekker fris en het is schoon. Pluim voor de toilet dame/ heer
Dushi, daar zat ik ook aan te denken Heb toevallig vorige week gekeken naar asiel-werk, of iets met dieren, maar dat was nog vrij moeilijk! In mijn omgeving alleen ambulancechauffeur... Aangezien ik niet goed tegen verwondingen kan, denk ik geen goede optie.

Maar ga ws in september iig beginnen met een cursus, om mezelf te blijven ontwikkelen. Ondertussen blijven zoeken.

Dames, ik ben er vandoor. Bedrijfsavond bij de leverancier. Geniet van het zonnetje en bedankt voor de gezelligheid vanmiddag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven