Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Jammer dat ik hier in huis geen

heb die voor mij de was kan wegstrijken. Als ik dat nu doe, hoef ik dan vanmiddag of vanavond niet meer te doen.

Ik kom straks wel weer terug
Nou goeie morgen iedereen. Nou zeg het loopt hier storm ! Gelukkig had ik de deur open gelaten ! Gezellig hoor, ja want gister was het hier zo rustig, ik had mezelf bijna doorgespoeld !
Appelgate bedankt voor de kandidaten die je stuurde. Ja die dames zien er nou tenminste wat serieuzer uit !
Zo zeg, ach het was al koffietijd, maar ik ben er nu pas aan toe eigenlijk. Zijn jullie ook van die koffieleuten als ik ?

Oh Applegate ik heb net effe zitten kijken en luisteren naar jouw linkjes, leuk van Paul Potts die kende ik al wel, als ik hem was zou ik trouwens een andere naam gekozen hebben, deze is wel heel vreselijk voor een artiest. Sinds die uitzending heeft hij gelukkig wel wat aan z'n gebit gedaan!

Die Susan kende ik helemaal niet, ja geweldig ! Ik genoot misschien nog het meest van die reactie van de jury, smullen was dat !
quote:Linndaatje schreef op 13 april 2009 @ 10:59:

ik heb net even gekeken of er een mediamarkt in de buurt open is, want ik wil een tomtom en een strijkijzer kopen, maar er is niks open...

enige plannen die ik heb zijn verder naar mijn schoonfamilie te gaan en Grey's Anatomy te kijken vanavond

en jij Janae?Ik had plannen om even naar t tuincentrum te gaan maar hoorde vanmorgen op de radio dat iedereen die plannen heeft dat er files gemeld zijn enzo. dusse nou nee laat maar, heb ook slecht geslapen dus ik blijf lekker thuis vandaag! Veel plezier jij bij je schoonfamilie!
radio

Als ik niet wegga kan ik mooi heel de dag hiernaar luisteren. De rock classic top 100, op radio 2.

Hè lekker die muziek erbij...
Zo, ik moet me nodig. Al dagen niet geweest dus ga eerst even gebruik maken van de faciliteiten hier.

Zo dat lucht op dat wil je niet weten!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Speciaal voor vandaag een mooie spreuk waar je over na kan denken tijdens het toiletbezoek.

Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

Maken deze dames kan om onze toiletdames te worden?
Oh bedankt IBI, nou fijn dat je ook nog even een paar dames stuurde, ja waarom niet ?
Deze jongen was ook blij met z'n paasei geloof ik, wel een grote zeg, nou bij mij zou die allang op zijn !

Ze maken in ieder geval schoon! Dat is al heel wat toch?

Bij de heren kun je ook dit bordje op hangen, Zenna..
Leuk hoor Janae, nou lachu hoor !!! Hier heb ik ook nog een zingende toiletjuf, ze is alleen niet zo blij zo te zien !

http://www.youtube.com/watch?v=lE8ES4mOV8I&NR=1
Janae,

Die link is echt grappig!
Gezellig hier! Leuke linkjes ook
quote:Janae schreef op 13 april 2009 @ 12:25:

Ze maken in ieder geval schoon! Dat is al heel wat toch?

Bij de heren kun je ook dit bordje op hangen, Zenna.. Heel leuk filmpje, dat kan zo ingezonden worden voor De Leukste Thuis of een andere programma
Hè de zon breekt eindelijk door, ff de tuin in.

Hallo iedereen, fijn die linkjes, hier nog ééntje voor mensen met katten

http://www.youtube.com/watch?v=49jKeGyUCJE

Hier nog een duitse Janae :

http://www.youtube.com/watch?v=UIQc1Y3bMdU
Een paar toilet grapjes :

http://www.youtube.com/watch?v=6ynfNfCqLlo

http://www.youtube.com/watch?v=fuTmPXWifjE
Zo, in de tuin zitten was wel lekker, maar het was net iets te fris. Binnen zitten en dan in de zon zitten heb ik gedaan. Heerlijk zitten lezen.
quote:applegate schreef op 13 april 2009 @ 19:49:

Zo, in de tuin zitten was wel lekker, maar het was net iets te fris. Binnen zitten en dan in de zon zitten heb ik gedaan. Heerlijk zitten lezen.Vertel eens Applegate, een leuk boek ? Laat ons dan ook effe meegenieten ..........
Sinds mijn laatste berichtje ben ik de hele dag niet meer naar de wc geweest, maar nu moet ik nodig. Nog even voordat ik naar bed ga...

Het is hier druk geweest, vast net zoals bij het tuincentrum Janae

Ben naar mijn ouders geweest ipv winkels, bleek dat zij nog een onnuttige tomtom hebben staan (hele goede) die kapot is. Ik mocht hem hebben, kon m misschien laten repareren ipv een nieuwe te kopen... worth a try!

Anyhow. Ik ga meteen door naar mijn bedje. Morgen een lange dag: eerst werken, dan een bedrijfsavond... Better be fit.

Slaap lekker iedereen!
Oh leuk Linndaatje dat je nog effe kwam buurten.

Nou ik merk dat we langzamerhand een beetje vaste bezoekers krijgen hier, leuk, dan wordt het wat persoonlijker allemaal. Vond het erg leuk dat in het begin zo vreselijk veel mensen hier reageerden, maar jammer dat niet iedereen regelmatig effe aankomt hier. Nou ja in ieder geval hoeft hier niks, maar mag alles!

Ik ga er ook van tussen en zie jullie morgen weer !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven