Ladies Room
vrijdag 10 april 2009 om 09:01
Hoi Viva forumsters,
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
zondag 26 april 2009 om 15:18
zondag 26 april 2009 om 18:24
Die amerikaans economie kennen we hier ook, want hier zijn ook veel winkels die 7 dagen per week open zijn. Het is af en toe ook wel fijn, als je op zaterdag iets vergeten bent te halen en dat je dat op zondag ook nog kan kopen.
Straks na het eten (we eten asperges met ham) zal ik de ga ik lekker bankhangen.
Fijne avond allemaal.
zondag 26 april 2009 om 20:31
Nou, het is gelukt hoor shoppen.
Een leuk zomerjurkje gescored (laat de zon nu maar komen) , een paar leggings in vrolijke kleurtjes (voor als het weer toch niet zo mooi is), ondergoed en een pyjama/huispak.
Uiteraard de naam van het land nog even eer aangedaan en een IJSje gekocht.
Een leuk zomerjurkje gescored (laat de zon nu maar komen) , een paar leggings in vrolijke kleurtjes (voor als het weer toch niet zo mooi is), ondergoed en een pyjama/huispak.
Uiteraard de naam van het land nog even eer aangedaan en een IJSje gekocht.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 27 april 2009 om 10:26
Moguh, *rent naar binnen doet wat je moet doen en loopt op haar gemak weer naar buiten*
Applegate, als je asperges gegeten hebt, heb je dan ook dat je urine (sorry voor de rare vraag op de vroege ochtend) raar ruikt? Of heb je daar geen last van?
Lekker asperges ben er ook dol op!
HA Linn, hoes't? Over hoesten gesproken: Ik hoestte toch zo? Had ik antibiotica voor gekregen, zit ik nu helemaal onder de uitslag zeg! Ben ik er allergisch voor! Lekker dan! Net de assistente gebeld om dat door te geven, kunnen ze er als t nog ns nodig is rekening mee houden..
Koffie iemand? Ben er wel aan toe!
Applegate, als je asperges gegeten hebt, heb je dan ook dat je urine (sorry voor de rare vraag op de vroege ochtend) raar ruikt? Of heb je daar geen last van?
Lekker asperges ben er ook dol op!
HA Linn, hoes't? Over hoesten gesproken: Ik hoestte toch zo? Had ik antibiotica voor gekregen, zit ik nu helemaal onder de uitslag zeg! Ben ik er allergisch voor! Lekker dan! Net de assistente gebeld om dat door te geven, kunnen ze er als t nog ns nodig is rekening mee houden..
Koffie iemand? Ben er wel aan toe!
maandag 27 april 2009 om 10:35
Oehhh lekker, doe mij ook maar zo'n kopje!
Niet zo best dat je allergisch bent voor je medicatie, Janae! Kan een dokter natuurlijk ook niet altijd voorspellen, maar toch vervelend. Ik had een kleine 2 maanden geleden van die felgele siroop (drank) als antibiotica. Erg zoet- smaakte naar van die snoep kettingen Gelukkig beter te doen dan alle andere medicijnen destijds.
Maareh, alles goed. Deze week maar 2 daagjes werken voor mij
Vrijdag lekker naar Berlijn voor 4 dagen, dus jullie zullen me moeten missen! Iemand daar al eens ooit geweest? Tips?
Niet zo best dat je allergisch bent voor je medicatie, Janae! Kan een dokter natuurlijk ook niet altijd voorspellen, maar toch vervelend. Ik had een kleine 2 maanden geleden van die felgele siroop (drank) als antibiotica. Erg zoet- smaakte naar van die snoep kettingen Gelukkig beter te doen dan alle andere medicijnen destijds.
Maareh, alles goed. Deze week maar 2 daagjes werken voor mij
maandag 27 april 2009 om 10:52
maandag 27 april 2009 om 12:56
pfft moest ik toch komen van de assistente van de huisarts... de huisarts wilde de uitslag zien om te kijken of t echt wel een allergische reactie was! Ja dus! Én een allergie voor penicilline en dus ook voor deze antibiotica, blijft er niet veel meer over, zei ze... nou lekker dan! Hopen maar dat ik t niet nodig heb dan! Hahhaaha, nou ik ben er vandoor, moet 1 middagje werken, dan ben ik er ook 3 dagen vrij en 1 ochtend werken, heerlijk, parttime werken he! Zeker nu ik nog steeds zo hoest... (alle smoesjes zijn goed toch? hahaha)
Fijne middag meiden, snel nog even langs de wc... nu er toch niemand is, en dan ben ik weg! DOEI!
DAMN! Is dat schrikken, weet je wie er zat? MAN Schrik me een hartverzakking...
Fijne middag meiden, snel nog even langs de wc... nu er toch niemand is, en dan ben ik weg! DOEI!
DAMN! Is dat schrikken, weet je wie er zat? MAN Schrik me een hartverzakking...
maandag 27 april 2009 om 15:50
maandag 27 april 2009 om 15:52
AAAAAARGHHH sorry dat moet ik even kwijt. Waar beter je werkfrustraties kwijt te raken dan op het toilet van de zaak!?
Word een beetje gek van:
- eerst het gebrek aan werk; daarna vond ik een bezigheid voor mezelf
- heb ik eindelijk weer werk, blijft die telefoon maar gaan; steeds voor dezelfde persoon die hem steeds zelf toch niet opneemt maar wacht tot ik m doorschakel
Word een beetje gek van:
- eerst het gebrek aan werk; daarna vond ik een bezigheid voor mezelf
- heb ik eindelijk weer werk, blijft die telefoon maar gaan; steeds voor dezelfde persoon die hem steeds zelf toch niet opneemt maar wacht tot ik m doorschakel
maandag 27 april 2009 om 18:57
quote:Linndaatje schreef op 27 april 2009 @ 09:21:
Goede morgen iedereen!!
Nog niemand naar de wc geweest?? Ijsjes zijn niet goed verteerd dan
Mooie foto sjno! Zelf gemaakt?Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik bijna geen digitale foto's heb op m'n computer. . . Deze foto gevonden op het net
Goede morgen iedereen!!
Nog niemand naar de wc geweest?? Ijsjes zijn niet goed verteerd dan
Mooie foto sjno! Zelf gemaakt?Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik bijna geen digitale foto's heb op m'n computer. . . Deze foto gevonden op het net
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 28 april 2009 om 09:01
dinsdag 28 april 2009 om 09:26
Goedemorgen! Ben eigenlijk onderweg naar de badkamer (om m schoon te maken.. hahaha) maar hoorde de pc roepen!
Zie je hoe verleidelijk ie kan zijn... *zucht*
O LINN niet zeggen hoor, heb Grey's nog op dvd staan, keek gisteren naar Beauty en the Nerd, ja heel erg ik weet t... maar wel lachen!
Ok ok de badkamer begint ook al te zeuren, dus ik sleep me erheen, tot straks...
Zie je hoe verleidelijk ie kan zijn... *zucht*
O LINN niet zeggen hoor, heb Grey's nog op dvd staan, keek gisteren naar Beauty en the Nerd, ja heel erg ik weet t... maar wel lachen!
Ok ok de badkamer begint ook al te zeuren, dus ik sleep me erheen, tot straks...