Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Ik zit eigenlijk ook te denken om even naar de stad te rijden. Heb niets nodig maar het is natuurlijk wel leuk om te shoppen (we hebben hier een amerikaanse economie, bijna alle winkels 7 dagen per week geopend). Ik laat het jullie weten.
Snjókorn falla, á allt og alla

Die amerikaans economie kennen we hier ook, want hier zijn ook veel winkels die 7 dagen per week open zijn. Het is af en toe ook wel fijn, als je op zaterdag iets vergeten bent te halen en dat je dat op zondag ook nog kan kopen.

Straks na het eten (we eten asperges met ham) zal ik de ga ik lekker bankhangen.

Fijne avond allemaal.

Nou, het is gelukt hoor shoppen.

Een leuk zomerjurkje gescored (laat de zon nu maar komen) , een paar leggings in vrolijke kleurtjes (voor als het weer toch niet zo mooi is), ondergoed en een pyjama/huispak.

Uiteraard de naam van het land nog even eer aangedaan en een IJSje gekocht.
oh lekker applegate, asperges met ham.
Goede morgen iedereen!!

Nog niemand naar de wc geweest?? Ijsjes zijn niet goed verteerd dan

Mooie foto sjno! Zelf gemaakt?
Moguh, *rent naar binnen doet wat je moet doen en loopt op haar gemak weer naar buiten*

Applegate, als je asperges gegeten hebt, heb je dan ook dat je urine (sorry voor de rare vraag op de vroege ochtend) raar ruikt? Of heb je daar geen last van?

Lekker asperges ben er ook dol op!

HA Linn, hoes't? Over hoesten gesproken: Ik hoestte toch zo? Had ik antibiotica voor gekregen, zit ik nu helemaal onder de uitslag zeg! Ben ik er allergisch voor! Lekker dan! Net de assistente gebeld om dat door te geven, kunnen ze er als t nog ns nodig is rekening mee houden..

Koffie iemand? Ben er wel aan toe!

Oehhh lekker, doe mij ook maar zo'n kopje!

Niet zo best dat je allergisch bent voor je medicatie, Janae! Kan een dokter natuurlijk ook niet altijd voorspellen, maar toch vervelend. Ik had een kleine 2 maanden geleden van die felgele siroop (drank) als antibiotica. Erg zoet- smaakte naar van die snoep kettingen Gelukkig beter te doen dan alle andere medicijnen destijds.

Maareh, alles goed. Deze week maar 2 daagjes werken voor mij :-D Vrijdag lekker naar Berlijn voor 4 dagen, dus jullie zullen me moeten missen! Iemand daar al eens ooit geweest? Tips?
Goeie Morugu iedereen ! Ik ben weer terug van weggeweest. Nou fijn dat jullie alles zo lekker schoon hebben gehouden, het ruikt ook heerlijk fris ! Nou ik kan dus nog wel een keertje weg zo te zien ... Ik heb aardig wat in te halen zie ik wel ...

Haaaai, Zenna!!

Hoe was je familiebezoek nog? Gezellig weekend gehad?
pfft moest ik toch komen van de assistente van de huisarts... de huisarts wilde de uitslag zien om te kijken of t echt wel een allergische reactie was! Ja dus! Én een allergie voor penicilline en dus ook voor deze antibiotica, blijft er niet veel meer over, zei ze... nou lekker dan! Hopen maar dat ik t niet nodig heb dan! Hahhaaha, nou ik ben er vandoor, moet 1 middagje werken, dan ben ik er ook 3 dagen vrij en 1 ochtend werken, heerlijk, parttime werken he! Zeker nu ik nog steeds zo hoest... (alle smoesjes zijn goed toch? hahaha)

Fijne middag meiden, snel nog even langs de wc... nu er toch niemand is, en dan ben ik weg! DOEI!

DAMN! Is dat schrikken, weet je wie er zat? MAN Schrik me een hartverzakking...

Nou Lintje leuk dat je er naar vroeg maar familiebezoek, ja hoe zal ik het zeggen ....... Vrienden kun je kiezen, familie niet, begrijp je ?

Nou Janae je mag dus geen antibiotica meer ....... Oh boy, hoe kom jij dan eindelijk van je kwaaltje af ?

Tijdje geleden maar kom weer even kijken hier. Ben erg druk geweest laatste weken.

Hoe is het met jullie?
AAAAAARGHHH sorry dat moet ik even kwijt. Waar beter je werkfrustraties kwijt te raken dan op het toilet van de zaak!?

Word een beetje gek van:

- eerst het gebrek aan werk; daarna vond ik een bezigheid voor mezelf

- heb ik eindelijk weer werk, blijft die telefoon maar gaan; steeds voor dezelfde persoon die hem steeds zelf toch niet opneemt maar wacht tot ik m doorschakel
Lintje, bedoel je dit misschien ?

ja! zoiets... nu gaat het wel weer hoor
Nou Lintje verbindt die klanten maar even door naar mij, ik zal ze ondertussen wel even een paar moppen vertellen, kan jij effe forummen. Nou te gek zeg, je kan niet eens rustig forummen op je werk ? Even je beklag doen bij de baas hoor !
Lintje, overworked & underpaid ....

quote:Linndaatje schreef op 27 april 2009 @ 09:21:

Goede morgen iedereen!!

Nog niemand naar de wc geweest?? Ijsjes zijn niet goed verteerd dan

Mooie foto sjno! Zelf gemaakt?Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik bijna geen digitale foto's heb op m'n computer. . . Deze foto gevonden op het net
Ik zie het al weer. na een drukke dag (had ik ook maar wel een leuke) is het tijd voor ONS ZELF dus. . . kopje thee en iets lekkers:
Snjootje zit jij ons lekker te verwennen ? Nou fijn hoor, ik neem nog een koekie dan. Zeg iedereen tot morgen maar weer !

Verwennen??

Dit was gewoon levensreddend/noodzakelijk.

Ik zal de boel maar even opruimen en dan kom ik morgen weer langs.
Mogge, dames!

Oeh, ik heb gister Grey's Anatomy gekeken en het was... Ik kan er geen woord voor vinden! Het was zielig, spannend, .... en nog veel meer!

Moest echt wel een traantje wegpinken... En vriendlief ook

Gelukkig zag ik op het forum dat we niet de enigen waren, haha.
Goedemorgen! Ben eigenlijk onderweg naar de badkamer (om m schoon te maken.. hahaha) maar hoorde de pc roepen!

Zie je hoe verleidelijk ie kan zijn... *zucht*

O LINN niet zeggen hoor, heb Grey's nog op dvd staan, keek gisteren naar Beauty en the Nerd, ja heel erg ik weet t... maar wel lachen!

Ok ok de badkamer begint ook al te zeuren, dus ik sleep me erheen, tot straks...

Beauty a.t. Nerd is ook leuk lieve jongens! Mijn vriendje kan er ook zo in, haha, weet 0 van vrouwen en heel veel van computers en games enzo haha. Zo schattig!

Ruikt je badkamer weer helemaal citroen-fris?
Goeie Morugu trouwe bezoekers van de Ladies Room ! Nou Grey's Anatomy is dat misschien de moderne versie van Ja Zuster, Nee Zuster ??? Wahaaaa, nee hoor jullie hoeven niet te schrikken zo oud ben ik nog niet, ben 45 hoor ........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven