Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

1500
Snjókorn falla, á allt og alla
Known to cause insanity in laboratory mice

1502
Hey dames!

Tegenwoordig zijn jullie ijverig aan het pennen hier Is het erg als ik niet helemaal terug lees? Of mis ik dan echt wat belangrijke roddels?

Morgen lekker vaderdag... Plannen?
Morgen komt m'n zusje vakantie vieren en neemt 2 vrienden mee die we hebben leren kennen op onze vakantie in Costa Rica - Nicaragua - Panama, vorig jaar. Ze blijven een week.

Heb net dus m'n huis gastvriendelijk gemaakt (opgeruimd, stof gezogen en gedweild). Heb ook vast boodschappen gedaan. Ik ben er klaar voor.

Mijn vader is 2 jaar geleden overleden. Eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet in NL woon, hier is het geen vaderdag en dus wordt je ook niet doodgegooid met "wat vaders absoluut moet hebben".
Ai, Snjo... Sorry voor het aankaarten. Hoop niet dat ik veel verdriet naar boven heb gehaald?

Ik hoop in ieder geval dat het gezellig wordt bij je
Weet je Linn, ik vind de periode rond kerst en oud en nieuw pas moeilijk. Op 15 december is hij naar een hospice gegaan (fantastische plek, echt heel fijn om daar te zijn) en het was eigenlijk iedere dag de vraag of hij er nog zou zijn (en m'n ouders waren ook nog eens 35 jaar getrouwd 23 december).

Dit jaar had ik geen zin om kerstkaarten te versturen en helaas zijn er mensen die dat niet kunnen/willen begrijpen.

Heb jij nog plannen?
Begrijpelijk, ja. Dat roept ook een sterke herinnering op, ieder jaar natuurlijk. Kerst is sowieso een familiefeest, in gebruik.

Trek je vooral niks van de mensen aan die dat niet begrijpen, je moet gewoon jouw dingen doen zoals jij dat wilt.

Ik ga morgen koken voor mijn ouders en even naar opa en oma. Daar ga ik de laatste tijd vaak heen, omdat ik na 5 jaar eindelijk weer in de buurt woon en tijd heb. Hamer er ook best wel op omdat ze al oud zijn, denk eerlijk gezegd niet dat mijn opa nog heel lang heeft (hij takelt af). Dus nu nog van / met ze genieten, nu het nog kan.

Klinkt gezellig. Als het weer meezit kunnen jullie lekker buiten zitten (dat is mijn herinnering aan mijn oma en moederdag, die kreeg altijd plantjes voor in de tuin en die zette mijn ouders er dan voor haar in).

Ik ga morgen uiteten in het enige leuke restaurant dat ons dorp rijk is.
Nu kunnen we weer even vooruit Applegate.
Wat voor restaurant is het? Komen jullie daar vaak dan of ben je eerder geneigd naar een ander dorp / andere stad te rijden voor afwisseling?

't gaat vandaag helaas regenen hier... Vanmiddag dan, vanavond klaart het op.

Ik zet deze er ook eventjes bij. Een van de lekkerste geurtjes die ik ken.
Het is een "gewoon" restaurant waar je erg lekkere vis kunt eten. Het staat aan de waterkant dus ook nog eens een leuk uitzicht. Als ik gasten heb ga ik daar eten maar als ik alleen ben kies ik toch voor domino's pizza, KFC, subway.

Tussen de middag gaan we wel eens iets halen of ergens zitten, er is 1 cafeetje die heel lekkere bagels serveert en bij de thai kan je ook best aardig terecht maar dat lijkt me geen gezellige plek voor 's avonds.

J'adore is inderdaad erg lekker. Heb het hier ook staan.

Hier is het op dit moment droog (heeft gisteren en vannacht geregend), het waait wel maar niet zo achterlijk hard als gisteravond.

(ik heb zenna gezien op het reistopic btw)
Ik ga zo hapjes klaar maken, heb flatbrauð (letterlijk plat brood = een soort matses) gekocht en daar ga ik gerookte zalm op leggen en ik heb ook gravad lachs. Ik weet dat m'n zusje dat heel erg lekker vindt en volgens mij de anderen ook.

Ik koop dat ook wel eens voor mezelf op zo'n "de hele zaterdag is voor MIJ" dag. Eerst lekker tutten (maskertje, cremepjes, thee, boekie enz.) en dan lekker genieten van zoiets simpels.
Zoiets komt niet aanwaaien, he, dat moet je gewoon inplannen voor jezelf. Wel een goed idee trouwens!

Hoe kwam Zenna over, ging het wel goed met 'r?
Ze zat op een ander topic dan ik (maar omdat ik nogal nieuwschierig ben heb ik toch even gespiekt), volgens mij gaat het wel goed met haar hoor aan haar postings te zien.

De komende dagen ben ik niet zoveel online. Ga m'n best doen om wel bij te blijven hoor.

Lekker gegeten net (pasta met garnalen en kreeft). Daarna zijn we een stukje gaan rijden (veel vogels gezien) en daarna een ijsje gehaald. Nu eindelijk naar bed.
Fijne afsluiter van het weekend dus

De komende dagen druk met werk? Ik heb weer twee leuke vacatures gezien waar ik op ga reageren, bij mijn oude hogeschool Voordeel is dat ik al eens met de betreffende afdeling heb samen gewerkt, hopelijk kent iemand me nog en zijn ze nog net zo positief als destijds!
quote:Linndaatje schreef op 22 juni 2009 @ 08:57:

Fijne afsluiter van het weekend dus

De komende dagen druk met werk? Ik heb weer twee leuke vacatures gezien waar ik op ga reageren, bij mijn oude hogeschool Voordeel is dat ik al eens met de betreffende afdeling heb samen gewerkt, hopelijk kent iemand me nog en zijn ze nog net zo positief als destijds!Spannend, solliciteren. Succes ermee. Ik ga voor je duimen.
Linn, succes met solliciteren.

Gisterenmiddag was hier een mega hoosbui, de straat stond blank.

Met recht een wolkbreuk dus. Hier alleen wat hageltjes en daarna nog eens wat motregen (net toen we gezellig aan het wandelen waren. Jullie hadden het commentaar moeten horen zeg).
Hallo allemaal, ik ben weer terug! Antwerpen was heerlijk! Relaxing kan ik niet zeggen want ik heb me uit de naad gelopen met zus en moeders! Vreselijk last van lijf en leden daardoor, maar we gaan door! We moeten wel want heel de week weer veel werken!
Mogge iedereen!

Ik hoop dat ik hier nu wat meer uit haal Heb al ZO ontzettend veel sollicitaties gedaan, maar in mijn vakgebied is het voor een starter nu best moeilijk.

Maar bedankt, allemaal! Ik ga er mijn best voor doen

Raar dat dat zo lokaal kan zijn, he, die stortbuien!? Hier ook maar een klein beetje regen.

Hoi Janae, welcome back! Veel geshopt? Nog andere leuke dingen gedaan?
Gewoon door blijven solliciteren, Linn.
Precies.
Linn, heb wel geshopt idd. Zus heeft een antiek winkel tic... dus veel dat gezien! Maar ook nog kleding gekocht en hebbedingetjes! Gelukkig ook nog wat cultuur gesnoven! Veel goeie gesprekken gehad ook, mijn vader is bijna 6 jaar geleden overleden en moeder, zus en ik missen m nog vreselijk, dus we hebben veel gepraat en lekker ook beetje spirituele gesprekken gehad! Niks zweverig of zo maar mooie gesprekken onder t lopen door die prachtige stad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven