Lastminute housewarming presentje
zondag 19 februari 2012 om 11:18
Dag lieve mede-forummers,
Ik heb om 13.00 een lunch bij mijn nicht. Ik ga voor het eerst haar nieuwe huisje bekijken. Ik wil graag een cadeautje meenemen voor haar nieuwe huis, maar ben helemaal vergeten om iets te kopen (excuus: zwangerschapsdementie??). Nu wil ik eigenlijk nog snel iets via internet regelen, een bon die ik kan uitprinten ofzo. Maar heb weinig inspiratie...
Normaal in real life had ik gekocht:
- Fles likeur 43 met glazen
- En high tea bon via Groupon (is er nu niet)
- Iets van Blond Amsterdam
Iemand HET idee?
Ik heb om 13.00 een lunch bij mijn nicht. Ik ga voor het eerst haar nieuwe huisje bekijken. Ik wil graag een cadeautje meenemen voor haar nieuwe huis, maar ben helemaal vergeten om iets te kopen (excuus: zwangerschapsdementie??). Nu wil ik eigenlijk nog snel iets via internet regelen, een bon die ik kan uitprinten ofzo. Maar heb weinig inspiratie...
Normaal in real life had ik gekocht:
- Fles likeur 43 met glazen
- En high tea bon via Groupon (is er nu niet)
- Iets van Blond Amsterdam
Iemand HET idee?
zondag 19 februari 2012 om 11:23
Een bon waarin je aanbiedt om samen met haar op zoek te gaan naar een leuk cadeau voor in haar huis? Dus een tegoedbon voor een middagje shoppen in (een woon-iets in de buurt)?
Tsja, is niet echt te gek, maar je hebt ook niet zo veel keus?
Alhoewel, in mijn regio zijn de winkels altijd op. Heb je ook niet in de buurt?
Tsja, is niet echt te gek, maar je hebt ook niet zo veel keus?
Alhoewel, in mijn regio zijn de winkels altijd op. Heb je ook niet in de buurt?
zondag 19 februari 2012 om 11:28
zondag 19 februari 2012 om 12:24
Lieveleen, 8 minuten geleden
Is er een supermarkt open in de buurt?
Dan zou ik een thee-pakketje maken: diverse soorten thee, chocolade en koekjes...
Jij mag op mijn housewarming komen.
Ontopic: sommige tankstations verkopen ook van die kado bonnen dacht ik. Heb wel eens last minute 1 gekocht daar. Weet alleen even niet welke.
Is er een supermarkt open in de buurt?
Dan zou ik een thee-pakketje maken: diverse soorten thee, chocolade en koekjes...
Jij mag op mijn housewarming komen.
Ontopic: sommige tankstations verkopen ook van die kado bonnen dacht ik. Heb wel eens last minute 1 gekocht daar. Weet alleen even niet welke.
zondag 19 februari 2012 om 12:38
quote:ramiaatje schreef op 19 februari 2012 @ 11:33:
Koop een kaart of maak een leuk printje op de computer.
Zet erin dat het staat voor een gezellige high tea op nader te bepalen plaats en tijd.
En neem een bloemetje mee.Als housewarmingcadeau?
Koop een kaart of maak een leuk printje op de computer.
Zet erin dat het staat voor een gezellige high tea op nader te bepalen plaats en tijd.
En neem een bloemetje mee.Als housewarmingcadeau?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 19 februari 2012 om 12:44
quote:ramiaatje schreef op 19 februari 2012 @ 12:41:
[...]
Ja, het was haar eigen idee.Oh ja ik zie het. Vind ik niet echt een housewarmingding. Iets voor het huis of een bos bloemen is prima toch.
[...]
Ja, het was haar eigen idee.Oh ja ik zie het. Vind ik niet echt een housewarmingding. Iets voor het huis of een bos bloemen is prima toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 19 februari 2012 om 12:45