Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 20 mei 2010 om 22:38
donderdag 20 mei 2010 om 23:55
vrijdag 21 mei 2010 om 10:54
Ola
Sgaapie weer terug en voelt zich alleen nog alsof overreden door stoomwals maar eindelijk weer het gevoel dat ik mens ben ipv snottermachine.
*misschien iets te veel hooi op het vorkje genomen de laatste tijd*
Zet de zondebok wel op mijn boerderie .
Iedereen dikke knuffel verbouw/inpak/verhuis plezier en voor de rest maak wat moois van de dag
*stoppen met roken...... dramatisch minderen is voor mij even genoeg op dit moment. Ik heb in ieder geval een indoors rookverbod afgevaardigd in mijn huisje *
Sgaapie weer terug en voelt zich alleen nog alsof overreden door stoomwals maar eindelijk weer het gevoel dat ik mens ben ipv snottermachine.
*misschien iets te veel hooi op het vorkje genomen de laatste tijd*
Zet de zondebok wel op mijn boerderie .
Iedereen dikke knuffel verbouw/inpak/verhuis plezier en voor de rest maak wat moois van de dag
*stoppen met roken...... dramatisch minderen is voor mij even genoeg op dit moment. Ik heb in ieder geval een indoors rookverbod afgevaardigd in mijn huisje *
Heb ik dat?!
vrijdag 21 mei 2010 om 13:07
Even een teken van leven voor het geval ik gemist word
Heb momenteel ff niet zoveel zin in het forum weet niet waarom.
Ben ff druk met mezelf en andere dingetjes en kan ineens zomaar zitten te boek lezen waar ik voorheen de rust niet voor had.
Vanavond naar lief Floortje kan ik die ook weer es in het eggie bekijken en even zien of de verbouwerij al wat opschiet natuurlijk
Heb ik verder nog nieuws?
....... neuh dacht het niet, best wel saai eigenlijk he?
Heb momenteel ff niet zoveel zin in het forum weet niet waarom.
Ben ff druk met mezelf en andere dingetjes en kan ineens zomaar zitten te boek lezen waar ik voorheen de rust niet voor had.
Vanavond naar lief Floortje kan ik die ook weer es in het eggie bekijken en even zien of de verbouwerij al wat opschiet natuurlijk
Heb ik verder nog nieuws?
....... neuh dacht het niet, best wel saai eigenlijk he?