Lentekriebels, HOI!

08-03-2015 14:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa, ik kan dat altijd zo goed merken aan mijn humeur! Zonnetje, voorjaarswarmte, lekker hardlopen. Vandaag is zo'n dag, mijns inziens voor het eerst dit jaar.

Wat gaan jullie vandaag doen met dit mooie weer?
Wij zijn naar de volkstuin geweest. Heerlijk genieten met een kop koffie, alles omscheppen, onkruid wieden. Zo fijn!

Ik word altijd zo creatief met dit weer. Dan wil ik vanalles doen en maken.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ja heerlijk hè dit zonnetje,ik heb gewoon voor het eerst dit jaar de was buiten hangen.!

Ik word daar zo vrolijk van..

Ramen lekker open..

Alleen is zoon ziek dus helaas kunnen we niet even weg..
O.L.L.A, dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb dat ook. Alsof je ineens weer - letterlijk en figuurlijk - het licht ziet en allerlei dingen gaat ondernemen. Haha. Heerlijk! Maar volgens mij blijft het de hele week wel aardig toch? Misschien iets frisser, maar zolang de zon er maar is.

Diamond-gloss, dat is wel jammer, maar goed, dat het weer zo is dat doet je vaak alleen al goed. Ik heb straks ook verjaardag en daar baal ik van. Ik was namelijk graag gaan wandelen en daarna even een terrasje gaan pakken, maar goed, je kunt niet alles hebben he. Komen vast nog wel meer dagen met dit weer.
Monkey, ik woon in het buitenland en vorige week is er nog een hele hoop sneeuw gevallen hier. Maar gisteren en vandaag is het prachtig!

Zonnetje schijnt en het is ongeveer 14 graden nu.
Beterschap met zoon Diamond!
Ik heb het nu al gehad met de zon. Word er ook helemaal niet vrolijk van en dat de dagen langer worden is nog erger. Teveel prikkels.
quote:O.L.L.A schreef op 08 maart 2015 @ 14:49:

Beterschap met zoon Diamond!

Dankje schat,het arme jong is al 2 dagen aan de diarree buikpijn pffff..

Maar goed ik ben blij dat de zon schijnt,dan heb ik altijd meteen veel meer energie..
Hier is al een topic over.

Lente!!!

Niet dat ik iets tegen de lente heb, heerlijk juist, maar eentje is wel genoeg
quote:O.L.L.A schreef op 08 maart 2015 @ 14:37:

Wij zijn naar de volkstuin geweest. Heerlijk genieten met een kop koffie, alles omscheppen, onkruid wieden. Zo fijn!

Ik word altijd zo creatief met dit weer. Dan wil ik vanalles doen en maken.

Klinkt heerlijk O.L.L.A!

Ik ben ook buiten geweest, naar de winkel. Toen vond ik het wel weer welletjes geweest, haha!

Trouwens heb je weer een PB gestuurd

Liefs Blue
Heerlijk hè! Wij zijn met dochter naar de kinderboerderij geweest en daarna naar de speeltuin. Ze is net 9 maanden, maar heeft zich goed geamuseerd! Voor ons was het ook leuk, vorig jaar konden we natuurlijk niet meer doen dan met de wandelwagen er op uit, het was dus ons eerste uitstapje als gezin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven