Let the sunshine in......

15-03-2014 07:19 109 berichten
Goedemorgen ladies en eventuele gents,

Met de balkondeur open zit ik te luisteren naar alle enthousiaste vogels. De koffie smaakt heerlijk en mijn dampertje dampt er vrolijk op los. Wat een mooi begin van de dag.

Gisteravond had ik al heel vroeg geen zin meer om wakker te zijn, vandaar deze early bird post.

Voor vandaag heb ik geen echte woeste plannen, het enige dat ik eigenlijk wil is de nieuwe Lidl XL opzoeken die 5 maart redelijk in de buurt is geopend. Als ik de verhalen mag geloven is het een waar walhalla, met allerlei luxe verse broodjes, een overmaat aan allerlei luxe beleg en meer van alles en nog wat, dat in een reguliere Lidl niet te vinden is, dus dat mag ik niet missen. Het heeft me altijd al gestoord dat er geen eentje in de buurt was, dus mijn gemopper heeft gehoor gekregen.

Voor de rest ga ik naar buiten en naar buiten, lekker aan de wandel en ergens iets drinken, misschien een tijdschrift. Het is weer tijd voor de nieuwe Ariadne at home en daar kan ik heerlijk gedachteloos van genieten.

Morgen ga ik naar een middagje flamenco en ik kijk er naar uit, naar de warme Spaanse sferen.

Wat gaan jullie allemaal ondernemen vandaag? Is er sprake van allerhande jubilea, dagjes uit of krijg je bezoek? Meldt het hier, gewoon, voor de gezelligheid.
quote:Wollenstonecraft schreef op 15 maart 2014 @ 16:27:

[...]

Oeps, is het een gevoelig onderwerp voor Rotterdammers?

Sorry!

Nee, het is een geweldig onderwerp. We hebben er ruim 9 jaar zand voor lopen happen, maar dan heb je ook wat. Op de openingsdag afgelopen donderdag, waren er allerlei artiesten en ik stond daar net tijdens een hiphopoptreden en dat vond ik dus een crime, vreselijk. Daar doelde ik op.

Nee, ook ik kijk met gepaste trots naar het bouwwerk van onze continu bezigzijnde doeners. Ik vraag me weleens af wanneer de stad nu eindelijk eens een keertje klaar is, want ik hap al 52 jaar zand.
quote:flexheks schreef op 15 maart 2014 @ 16:31:

Zo, vandaag lopend mijn boodschappen gedaan. Wat was het druk!! Normmal doen mijn vriend en ik samen boodschappen op dinsdag (voor de hele week), maar dankzij de voorbereidingen van de verkiezingen zat dat er afgelopen en komende week niet in. Dus nu maar lopend met mijn boodschappenkarretje haha.

Ik zit nu heerlijk met mijn tv-series op de bank, met mijn zelfbedachte borduurwerkje erbij mijn hulp is net weg, alles is weer heerlijk schoon! Het zonnetje schijnt, vogels vliegen af en aan in de tuin, de katten zijn boos dat ze niet naar buiten mogen en vriendlief is weer buiten de deur aan het werken, dus kopje thee erbij en gaan met die banaan

Leuk om te lezen dat iedereen lekker bezig is vandaag, hetzij met boodschappen doen, rommelen of lekker luierenGeniet van je rust en je schone huisje. Lekker hè, als alles weer glimt.
Dag Madame Woolie.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn geen gekke uitspattingen toch Cateautje. Haha, de 1e x moest ik ook even puzzelen hoe ik de broodjes in het zakje zou krijgen.

Hier is het maar kort zonnig geweest, helaas. Maar gelukkig wel droog. Geen idee over de temperatuur, niet buiten geweest.
quote:thee schreef op 15 maart 2014 @ 17:03:

Dat zijn geen gekke uitspattingen toch Cateautje. Haha, de 1e x moest ik ook even puzzelen hoe ik de broodjes in het zakje zou krijgen.

Hier is het maar kort zonnig geweest, helaas. Maar gelukkig wel droog. Geen idee over de temperatuur, niet buiten geweest.

Nee, geen gekke uitspattingen, kan ook niet, want ik moet het meeste zelf opeten en dan kan ik de deur niet meer deur, dus dat doen we niet.

De kou van vandaag valt me zwaar en het wordt frisser de komende week en ik heb er zoooooo'n zat van. Het zal me niet verbazen als ik de komende tijd toch weer de verwarming aanzet.
Ik heb net ook de verwarming aangezet.
Erg warm is het hier ook niet . Maar what the hell... Ik heb vandaag op de bank gehangen met een verfoeilijke, in alle opzichten literair gezien afkeurenswaardige, minderwaardige en onvergeeflijke erg oude Agatha Christie. Werkelijk genoten . Ook nog wat schaatsen gekeken. Helemaal relaxed geraakt.

Zometeen ga ik de keuken in om tjap tjoy te maken, ik heb een geweldig (denk ik) recept opgedoken van de onovertroffen Kay (http://www.kayotic.nl/blog/tjap-tjoy).

Cateau, leuke dag gehad? Iedereen, hopelijk tot volgende week. Ik weet nu al wat ik dan ga doen: WK langebaanschaatsen. Weer op de bank
Ja hoor Sri, prima dag gehad.

Wat leuk, een oude agaat, zal wel spannend geweest zijn.

Zal je goed trainen voor de wedstrijd.
Joehoehoe, een van mijn favoriete onderwerpen op dit forum weer lekker bijgelezen. Cateautje, wat ben je toch heerlijk optimistisch en lief!

Vandaag met manlief en kinderen (2) naar het zwembad geweest. Wat kunnen een peuter en een baby toch heerlijk van al dat water genieten!

Nu lekker languit op de bank... Energie op doen voor de nieuwe week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven