Let the sunshine in......

15-03-2014 07:19 109 berichten
Goedemorgen ladies en eventuele gents,

Met de balkondeur open zit ik te luisteren naar alle enthousiaste vogels. De koffie smaakt heerlijk en mijn dampertje dampt er vrolijk op los. Wat een mooi begin van de dag.

Gisteravond had ik al heel vroeg geen zin meer om wakker te zijn, vandaar deze early bird post.

Voor vandaag heb ik geen echte woeste plannen, het enige dat ik eigenlijk wil is de nieuwe Lidl XL opzoeken die 5 maart redelijk in de buurt is geopend. Als ik de verhalen mag geloven is het een waar walhalla, met allerlei luxe verse broodjes, een overmaat aan allerlei luxe beleg en meer van alles en nog wat, dat in een reguliere Lidl niet te vinden is, dus dat mag ik niet missen. Het heeft me altijd al gestoord dat er geen eentje in de buurt was, dus mijn gemopper heeft gehoor gekregen.

Voor de rest ga ik naar buiten en naar buiten, lekker aan de wandel en ergens iets drinken, misschien een tijdschrift. Het is weer tijd voor de nieuwe Ariadne at home en daar kan ik heerlijk gedachteloos van genieten.

Morgen ga ik naar een middagje flamenco en ik kijk er naar uit, naar de warme Spaanse sferen.

Wat gaan jullie allemaal ondernemen vandaag? Is er sprake van allerhande jubilea, dagjes uit of krijg je bezoek? Meldt het hier, gewoon, voor de gezelligheid.
Goeiemorgen Cateau, ik dacht al dat jij het was

Leuk lijkt me dat, die Lidl XL, in elk geval om er lekker doorheen te banjeren.

We hebben hier wel een AH XL, maar dat vind ik voor de reguliere boodschappen drie keer niks. Ik kan nooooit wat vinden, doorkruis drie keer de hele tent en sta na een uur doodmoe en chagrijnig aan de betaalpaal. Blèèègh.

Ik doe weer eens een dagje 'boek-op-de-bank'. Heel drukke week gehad, dus lekker uitblazen.

Geniet lekker van al je plannen, het wordt vast een erg leuk weekend!
Ik wil ook een Lidl xl!!! Klinkt goed veel plezier iig!

Wij zitten al sinds maandag in Landal Het land van Bartje! Weekje vakantie met mijn ouders, broer en vriendin en mijn gezin. En wat hebben we een prachtige week zeg! Wat een weer! Al aantal keren lekker buiten gezeten bij onze "boerderij" en genoten van de zon. Veel leuke dingen gedaan en vandaag staat een dagje Groningen op het programma. We zijn er allemaal nog nooit geweest, dus ben benieuwd!
Môgguh Sri.

Je hebt gelijk met die AH xl. Ik ga weleens een kleinigheidje halen bij een xl bij mij in de buurt en ik loop m'n zolen van m'n schoenen voor één klein dingetje en dat is natuurlijk helemaal achterin de zaak te vinden, zal je altijd zien. Van mij hoeft dat ook niet.

Een dagje lekker lezen is ook weleens fijn, dan kan je eventjes bijtanken, energie opdoen voor wat komt.

Veel plezier met je boek.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen cateau en alle andere,

Wat een gezellige dag heb je voor de boeg

Leuk nieuwe supermarkten, ik hou er van!

Ik heb vandaag een vroege dienst, hiervoor 5 late diensten gedraaid. Vanaf eind van de middag ben ik heerlijk vrij t/m woensdag

Kijk er nu al uit om thuis te komen vandaag, een warme douche te nemen en heerlijk naast m'n vriend te ploffen op de bank.

In m'n vrije dagen nog niet zoveel gepland, behalve een dagje oppassen op mijn nichtje van 16 weken.

Fijns dag vandaag en geniet van al het moois wat deze dag je zal brengen!
quote:Desperate_Housewive schreef op 15 maart 2014 @ 07:39:

Ik wil ook een Lidl xl!!! Klinkt goed veel plezier iig!

Wij zitten al sinds maandag in Landal Het land van Bartje! Weekje vakantie met mijn ouders, broer en vriendin en mijn gezin. En wat hebben we een prachtige week zeg! Wat een weer! Al aantal keren lekker buiten gezeten bij onze "boerderij" en genoten van de zon. Veel leuke dingen gedaan en vandaag staat een dagje Groningen op het programma. We zijn er allemaal nog nooit geweest, dus ben benieuwd!

Wat heerlijk, zo'n weekje weg, even nergens aan denken en doen waar je zin in hebt. Heb even gekeken, wat een mooie boerderijen zijn dat zeg en zo'n heerlijk rustige omgeving.

Veel plezier in Groningen, vroeger noemde men het het Parijs van het noorden.
quote:chocoladerijstwafel schreef op 15 maart 2014 @ 07:43:

Goedemorgen cateau en alle andere,

Wat een gezellige dag heb je voor de boeg

Leuk nieuwe supermarkten, ik hou er van!

Ik heb vandaag een vroege dienst, hiervoor 5 late diensten gedraaid. Vanaf eind van de middag ben ik heerlijk vrij t/m woensdag

Kijk er nu al uit om thuis te komen vandaag, een warme douche te nemen en heerlijk naast m'n vriend te ploffen op de bank.

In m'n vrije dagen nog niet zoveel gepland, behalve een dagje oppassen op mijn nichtje van 16 weken.

Fijns dag vandaag en geniet van al het moois wat deze dag je zal brengen!

Geniet van je vrije dagen en je nichtje, altijd leuk om op zo'n kruimel te passen, eventjes surrogaatmoeder zijn.

Fijne dag en werkze.
Het regent hier vandaag en is bewolkt.

Maar dat mag de pret van vandaag niet drukken!

Ik ga zo lekker naar de stad, even markten, zoeken naar een bepaalde zeep, kaas en noten kopen, misschien ook een tijdschrift.

En daarna verder lezen in een schitterende biografie over de schilder Caravaggio. Wat heeft die man mooie schilderijen gemaakt

Beetje internetten, dromen over mijn volgende vakantie in Rome, de stad waar ik me zo fijn voel en waar ik heel gelukkig van word.

Wat leuk dat je naar een flamenco voorstelling gaat, heerlijk gepassioneerde muziek en dans is dat, ik wens je een fijne dag toe!

En vandaag lekker naar de lidl XL, lijkt me een fijne winkel.

Hier hebben we ook alleen een AHXL en net als Sri ben ik daar geen liefhebber van. Maar eigenlijk is het wel een goede winkel, net als we hier in Nederland in alle winkels overdaad hebben.

Fijn weekend Cateautje en alle andere zaterdagochtend topic dames en heren.
Goedemorgen! Probeer vooral de koffiebroodjes en de chocoladebroodjes bij de lidl ! We gaan vanmiddag waarschijnlijk naar Corpus ,vriend had kortingskaartjes gekregen van zijn werk.
quote:Wollenstonecraft schreef op 15 maart 2014 @ 07:47:

Het regent hier vandaag en is bewolkt.

Maar dat mag de pret van vandaag niet drukken!

Ik ga zo lekker naar de stad, even markten, zoeken naar een bepaalde zeep, kaas en noten kopen, misschien ook een tijdschrift.

En daarna verder lezen in een schitterende biografie over de schilder Caravaggio. Wat heeft die man mooie schilderijen gemaakt

Beetje internetten, dromen over mijn volgende vakantie in Rome, de stad waar ik me zo fijn voel en waar ik heel gelukkig van word.

Wat leuk dat je naar een flamenco voorstelling gaat, heerlijk gepassioneerde muziek en dans is dat, ik wens je een fijne dag toe!

En vandaag lekker naar de lidl XL, lijkt me een fijne winkel.

Hier hebben we ook alleen een AHXL en net als Sri ben ik daar geen liefhebber van. Maar eigenlijk is het wel een goede winkel, net als we hier in Nederland in alle winkels overdaad hebben.

Fijn weekend Cateautje en alle andere zaterdagochtend topic dames en heren.

Halloooo, Zeg, doe de groetjes aan de kaasboer van me en zeg maar dat ik zeg dat jij hem leuk vindt, dan heb jij het niet gezegd, maar weet hij het toch.

Blij dat je weer veilig terug bent, je weet het nooit met die temperamentvolle Romeinen, voor je het weet ben je geschaakt.

Caravaggio was inderdaad een goede fijnschilder, al zijn zijn doeken wel wat donker, naar mijn smaak. Biografieën zijn altijd wel interessant, zeker als het over mensen en tijden her gaat.

Be happy.
Enne.....Cateautje, ik lees heel toevallig nu net jouw "roddel" topic, ik hoop dat je je daar niets van aantrekt.

Mensen willen nu eenmaal graag over anderen lullen, daar ontkom je niet aan. En als iemand niet teveel van zichzelf laat zien en niet meegaat in een bepaalde kletscultuur is die persoon alleen maar nog interessanter om dingen over te bedenken.
quote:bankje schreef op 15 maart 2014 @ 07:52:

Goedemorgen! Probeer vooral de koffiebroodjes en de chocoladebroodjes bij de lidl ! We gaan vanmiddag waarschijnlijk naar Corpus ,vriend had kortingskaartjes gekregen van zijn werk.

Leuk, in een mens rondlopen, zo leer je nog eens wat.

Koffie- en chocoladebroodjes, check.

Veel plezier vandaag.
quote:Cateautje schreef op 15 maart 2014 @ 07:55:

[...]

Halloooo, Zeg, doe de groetjes aan de kaasboer van me en zeg maar dat ik zeg dat jij hem leuk vindt, dan heb jij het niet gezegd, maar weet hij het toch.

Blij dat je weer veilig terug bent, je weet het nooit met die temperamentvolle Romeinen, voor je het weet ben je geschaakt.

Caravaggio was inderdaad een goede fijnschilder, al zijn zijn doeken wel wat donker, naar mijn smaak. Biografieën zijn altijd wel interessant, zeker als het over mensen en tijden her gaat.

Be happy.

Ahhhh, die Romeinen, ze zijn zo onvriendelijk!

Al werd dat helemaal goed gemaakt door een oudere heer die voor me opstond in de bus toen ik oh zo'n pijn had in mijn voeten en moest staan. Ik ben hem er nog dankbaar voor!
quote:Wollenstonecraft schreef op 15 maart 2014 @ 07:58:

Enne.....Cateautje, ik lees heel toevallig nu net jouw "roddel" topic, ik hoop dat je je daar niets van aantrekt.

Mensen willen nu eenmaal graag over anderen lullen, daar ontkom je niet aan. En als iemand niet teveel van zichzelf laat zien en niet meegaat in een bepaalde kletscultuur is die persoon alleen maar nog interessanter om dingen over te bedenken.Ach ja, ik heb altijd al rijk en beroemd willen worden. Het ene is me gelukt, nu het andere nog.
quote:Wollenstonecraft schreef op 15 maart 2014 @ 08:01:

[...]

Ahhhh, die Romeinen, ze zijn zo onvriendelijk!

Al werd dat helemaal goed gemaakt door een oudere heer die voor me opstond in de bus toen ik oh zo'n pijn had in mijn voeten en moest staan. Ik ben hem er nog dankbaar voor!Hun verlies, toch?
Hoi Cateau,

Hier is het grijs en winderig, je boft maar met je zonnetje!

Er is vandaag een groot sportevenement in de buurt, ik ga er kijken, en als er ergens nog vrijwilligers nodig zijn (die zijn er bij dit soort evenementen altijd te weinig) steek ik mijn handen nog wel ergens uit de mouwen. Lekker hoor, een dagje naar buiten en niet al te ingewikkeld nadenken maar gewoon dingen dóen.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:Cateautje schreef op 15 maart 2014 @ 08:01:

[...]

Ach ja, ik heb altijd al rijk en beroemd willen worden. Het ene is me gelukt, nu het andere nog.That's the spirit. Als je zelf maar weet wat je waard bent:

quote:may_ka schreef op 15 maart 2014 @ 08:06:

Hoi Cateau,

Hier is het grijs en winderig, je boft maar met je zonnetje!

Er is vandaag een groot sportevenement in de buurt, ik ga er kijken, en als er ergens nog vrijwilligers nodig zijn (die zijn er bij dit soort evenementen altijd te weinig) steek ik mijn handen nog wel ergens uit de mouwen. Lekker hoor, een dagje naar buiten en niet al te ingewikkeld nadenken maar gewoon dingen dóen.Leuk, zo'n sportieve dag. Ze zullen vast wel iets te doen hebben. Geniet van je dag.
quote:Wollenstonecraft schreef op 15 maart 2014 @ 08:08:

[...]

That's the spirit. Als je zelf maar weet wat je waard bent:

[afbeelding]Yeah! ghhrrrauwww!!!
Goedemorgen allemaal..

Ik hoop op een mooie zonnige dag vandaag neem allemaal een gebakje want ik ben jarig vandaag..

Na twee weken 'oefen samenwonen' ben ik nu officieel aan het samenwonen :-). Vandaag gaan we terug naar mijn huisje om te kijken wat er allemaal mee moet en wat er wegaat. Spannend en ook wel een beetje gek.

Geniet van deze mooie dag allemaal!
quote:sole-mare schreef op zaterdag 15 maart 2014 08:14 Goedemorgen allemaal..

Ik hoop op een mooie zonnige dag vandaag neem allemaal een gebakje want ik ben jarig vandaag..

Gefeliciteerd!! Maak er een mooie dag van :-)
quote:sole-mare schreef op 15 maart 2014 @ 08:14:

Goedemorgen allemaal..

[afbeelding]

Met je 18de verjaardag.
quote:bloempje027 schreef op 15 maart 2014 @ 08:14:

Na twee weken 'oefen samenwonen' ben ik nu officieel aan het samenwonen :-). Vandaag gaan we terug naar mijn huisje om te kijken wat er allemaal mee moet en wat er wegaat. Spannend en ook wel een beetje gek.

Geniet van deze mooie dag allemaal! Inderdaad spannende tijden. Geniet er van. Sterkte met het afscheid nemen van je huisje en spulletjes.
Dankje Cateau,de 21 jaar sinds de laatste keer dat ik 18 was zijn voorbij gevlogen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven