Letters in postcode - wie weet iets met NM?
donderdag 29 juli 2010 om 20:24
De letters uit mijn huidige postcode zijn 'NN'. Telefonisch zeg ik altijd 'Nico Nico'. Ook heb ik wel eens op een 'PH'-code gewoond, 'Piet Hein' en een 'AD', 'Algemeen Dagblad'.
Nu is het zo dat de postcode van ons nieuwe huis 'NM' wordt, met precies dezelfde cijfers ervoor. We gaan dus van '8888NN' naar '8888NM' (fictieve cijfercombinatie) . Ik voorzie al dat ik nog heel vaak de verkeerde postcode ga zeggen als ik begin met 'Nico... Maria'.
1. Wie weet een bekend persoon of afkorting met 'NM'?
2. Hoe noem jij de letters uit je postcode?
Nu is het zo dat de postcode van ons nieuwe huis 'NM' wordt, met precies dezelfde cijfers ervoor. We gaan dus van '8888NN' naar '8888NM' (fictieve cijfercombinatie) . Ik voorzie al dat ik nog heel vaak de verkeerde postcode ga zeggen als ik begin met 'Nico... Maria'.
1. Wie weet een bekend persoon of afkorting met 'NM'?
2. Hoe noem jij de letters uit je postcode?
donderdag 29 juli 2010 om 20:41
quote:nouschi schreef op 29 juli 2010 @ 20:38:
Nana Mouskouri!
Hihi... ik ben bang dat ik dat niet zonder blikken of blozen zou durven zeggen.
' November Mike' is inderdaad lekker internationaal. Doet me denken aan een de tattoo van Angelina voor Brad Pitt: 'Whiskey Bravo' (staat voor William Bradley, Brad's voledige naam).
Nana Mouskouri!
Hihi... ik ben bang dat ik dat niet zonder blikken of blozen zou durven zeggen.
' November Mike' is inderdaad lekker internationaal. Doet me denken aan een de tattoo van Angelina voor Brad Pitt: 'Whiskey Bravo' (staat voor William Bradley, Brad's voledige naam).
donderdag 29 juli 2010 om 20:43
quote:ambra schreef op 29 juli 2010 @ 20:40:
hier HL.. 1 keer raden waar mijn vriend mee kwam. en nee, niet Hendrik Leo, zoals ik braaf zeg..
Mooi is dat, heb ik plots dit nummer in mijn hoofd... En nee, daar ben ik niet trots op.
http://www.youtube.com/watch?v=gzN3CttekBs
hier HL.. 1 keer raden waar mijn vriend mee kwam. en nee, niet Hendrik Leo, zoals ik braaf zeg..
Mooi is dat, heb ik plots dit nummer in mijn hoofd... En nee, daar ben ik niet trots op.
http://www.youtube.com/watch?v=gzN3CttekBs