leuk feestje vanavond?

zaterdag 21 november 2009 om 16:41
Vanavond wil ik wel ergens op stap maar mijn vriendinnen gaan niet echt meer uit of hebben andere dingen te doen met hun vriendjes.
Nu dus op een punt beland dat ik niet echt meer vriendinnen heb die ook nog op zaterdagavond de kroeg in gaan.
Nu ga ik toch een keer een poging wagen om alleen op stap te gaan. Heel eng omdat ik helemaal niet gewend ben maar waar is het leuk om alleen heen te gaan?
Ik woon in de omgeving alkmaar en heb een auto.
En vind muziek uit de jaren '80,'90 leuk.
x
Nu dus op een punt beland dat ik niet echt meer vriendinnen heb die ook nog op zaterdagavond de kroeg in gaan.
Nu ga ik toch een keer een poging wagen om alleen op stap te gaan. Heel eng omdat ik helemaal niet gewend ben maar waar is het leuk om alleen heen te gaan?
Ik woon in de omgeving alkmaar en heb een auto.
En vind muziek uit de jaren '80,'90 leuk.
x
zaterdag 21 november 2009 om 16:54
Stoer van je jppi23. Gewoon doen en veel plezier.
Misschien vindt je hier wat:www.swingsteesjun.nl
Kom je morgen nog even vertellen hoe het was?
Misschien vindt je hier wat:www.swingsteesjun.nl
Kom je morgen nog even vertellen hoe het was?
zaterdag 21 november 2009 om 16:55
http://www.thego.nl/neder ... n_62_13.html?d=2009-11-21
http://www.barlasvegas.nl/
http://www.barlasvegas.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 21 november 2009 om 16:57
http://www.swingsteesjun. ... id=261&cntnt01returnid=64
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 21 november 2009 om 17:43
ik herken je probleem. hier ook weinig vriendinnen die nog mee willen.
sinds een aantal maanden doe ik leuke dingen met 'vreemde' mensen via een site. je leert zo nieuwe mensen kennen.
je kan ook zelf een activiteit er op zetten zodat anderen met jou mee kunnen. de site heet nmlk.nl
misshcien is het ook wat voor jou.
sinds een aantal maanden doe ik leuke dingen met 'vreemde' mensen via een site. je leert zo nieuwe mensen kennen.
je kan ook zelf een activiteit er op zetten zodat anderen met jou mee kunnen. de site heet nmlk.nl
misshcien is het ook wat voor jou.

zaterdag 21 november 2009 om 21:39
viva1973,
Daar heb ik weleens van gehoord ja, dat is toch ook speciaal voor singles? Dat zal ik ook onthouden.
Heb me laatst ook aangemeld voor nmlk.nl maar het is toch nog niet zo makkelijk als het lijkt. Vind t toch best een grote drempel waar je overheen moet.
Ga vanavond uiteindelijk ook niet weg, had vanmiddag een dip die toch teveel overheerst en voel me niet meer in de mood om nog weg te gaan.
Ik wil het gewoon een keer proberen maar het is niet zo makkelijk.
Wel lastig omdat ik nu op een leeftijd ben ( 29, zo voel ik me nog helemaal niet..) en veel om me heen samenwonen en niet echt meer weggaan, zwanger e.d en dan voel je je best alleen..
Dus ga ik hopelijk toch een keer proberen om alleen op stap te gaan.Stom he ben wel al een aantal malen alleen op vakantie geweest maar alleen op stap de kroeg in is toch een heel ander verhaal.
Hopelijk lukt het me a.s vrijdag, dan ben ik ook sávonds vrij..
Daar heb ik weleens van gehoord ja, dat is toch ook speciaal voor singles? Dat zal ik ook onthouden.
Heb me laatst ook aangemeld voor nmlk.nl maar het is toch nog niet zo makkelijk als het lijkt. Vind t toch best een grote drempel waar je overheen moet.
Ga vanavond uiteindelijk ook niet weg, had vanmiddag een dip die toch teveel overheerst en voel me niet meer in de mood om nog weg te gaan.
Ik wil het gewoon een keer proberen maar het is niet zo makkelijk.
Wel lastig omdat ik nu op een leeftijd ben ( 29, zo voel ik me nog helemaal niet..) en veel om me heen samenwonen en niet echt meer weggaan, zwanger e.d en dan voel je je best alleen..
Dus ga ik hopelijk toch een keer proberen om alleen op stap te gaan.Stom he ben wel al een aantal malen alleen op vakantie geweest maar alleen op stap de kroeg in is toch een heel ander verhaal.
Hopelijk lukt het me a.s vrijdag, dan ben ik ook sávonds vrij..