Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Leuke meid, leuke outfit! Super!!

En hou op over die buik, ik zie nergens een buik
quote:ellen2_ schreef op 01 april 2009 @ 11:36:

Ik ken deze dame niet, maar ik vind haar gezicht eng. Niet leuk, ik wil een andere!

Sorry, ik wijk af van de meerderheid geloof ik.

Ik heb dan ook nog geen commentaar gegeven. Vergeten...

Haar gezicht ziet er eng uit omdat haar ogen gefotopimpt zijn. Rechts staat een tikkeltje te hoog. Verder is het gezichtshuidje rond haar jukbeenderen zo strak getrokken alsof ze al een facelift heeft gedaan. Moet zo wel extra moeite doen om haar bekkie dicht te houden.

O ja, het kind heeft ook geen lekkere knijpkont en dat is best jammer als ze zo uitdagend hoog/laag strak in de lens kijkt.

Leuke nieuwe jeans trouwens.

Ik vind tenslotte dat modellen liefst met droge vingers aan een fotoshoot beginnen.
Ah, eindelijk een lekker wijf. Blij dat die Renatedinges opgetieft is.
Nou, nou Fleur, ik vind haar wel aangenaam om te zien en ik zie haar nog steeds
hahaha, die houding!

net of ze zit te piesen en ze kijkt ook nog zo betrapt
Ze heeft een beetje zo'n Keira Knightley lip.

Eh ja. Ik weet het niet zo goed hoor. Aan de ene kant heel naturel maar toch ook weer niet ofzo.
Voor de liefhebbers de credits van het covermeisje van deze week: de schoenen zijn van Lillian Sanderson, top van H&M en de rok van Yarn Unit.
Ik vind die scheiding in haar haar maar niks. En een blotebillen-voorhoofd. Beetje vlotter kapsel zou leuk zijn.
Ik moest echt meteen aan deze beroemde foto denken:

Hee, een balletmeisje!
quote:coucou303 schreef op 03 april 2009 @ 11:37:

Ik vind die scheiding in haar haar maar niks. En een blotebillen-voorhoofd. Beetje vlotter kapsel zou leuk zijn.

Inderdaad

Maar na Renate (heette ze zo, de vorige?) is iemand al snel minder mooi, vind ik persoonlijk.

Gefotoshopt of niet, ik vond haar echt een héle mooie vrouw.

De huidige foto vind ik niets, lélijke kleren (die schoenen, WHY???) en weer ouderwets slecht op de foto gezet door Viva.
Ik heb al tijden niet meer gereageerd omdat ik telkens een enorme waslijst commentaar heb, maar deze vind ik echt leuk!

Ik zou er zelf alleen nog een backlight bijgezet hebben omdat de kleur van haar haar nu overgaat in de achtergrond.
Leuke meid, lelijke schoenen
quote:JessicaV schreef op 03 april 2009 @ 11:37:

Voor de liefhebbers de credits van het covermeisje van deze week: de schoenen zijn van Lillian Sanderson, top van H&M en de rok van Yarn Unit.Dankjewel! Ga je dat iedere week doen? Zou wel echt ideaal zijn!
ik vind het een mooie vrouw. wie weet wie dit is?
Ik vind het ook een heel mooi meisje.....

maar wéér die schoenen!

Hebben ze dan gewoon geen budget bij viva voor schoenen en lopen ze even langs de kringloop?

Of doen ze het gewoon expres?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Meisje niks mis mee.

Schoenen alles mis mee. Vreselijk en ze kunnen echt niet onder die rok
Mooi klassiek gezicht, mooi fris opgemaakt (vooral een goede keuze qua lippenstift), leuk aangekleed. Met die schoenen kan ik leven. Het is mode en ik begin onderhand aan die stijl te wennen.

Wel zie je hier wat de achtergrondkleur kan doen: Door de romantische kleding en rozige makeup heeft de foto de potentie iets heel lenteachtigs uit te stralen, maar door het zwart op de achtergrond krijg ik er juist een december-gevoel bij. Er had een fris knalroze of limegroen/grasgroen kleurtje achter gemogen.
Nice chick, eentje die eruit ziet alsof ze niet van de eerste de beste (wind-)stoot in een hoek vliegt.

Maar waarom moet het tegenwoordig zo vaak lijken alsof ze zitten te kakken? Ik kan binnen één seconde wel 10 sta houdingen bedenken die veel leuker zijn!
Ik vind deze leuk: knap op een natuurlijke en romantische manier, en de jurk vind ik ook leuk.

Houding en schoenen wat minder, maar ach..
Die schoenen, vreselijk. Leuk meisje, maar haalt het wat mij betreft niet bij Renate.
Wat jammer dat de jurk stuk is.

En die schoenen zijn lelijk.

Maar over het algemeen: kan er mee door, we zien ze hier regelmatig een stuk erger
Nee niet leuk deze keer,

Vind dr een beetje op een spook lijken.
Een mooi meisje. Een beetje de jonge Demi Moore.

(Geen schoen te zien. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven