Leuk meisje op de achtergrond

vrijdag 3 april 2009 om 19:40
Mooie meid.
Maarrrr.... de houding van haar hoofd (lijkt heel erg naar voren te staan in verhouding met lijf) en de rare blik maakt dat ik moet denken aan E.T. ...
Rare pose, heule lelijke schoenen en een raar soort cheapy trouwjurk die ze aan lijkt te hebben. Jammer van het meisje, daar hadden ze ook een heel mooi plaatje mee kunnen maken.
Maarrrr.... de houding van haar hoofd (lijkt heel erg naar voren te staan in verhouding met lijf) en de rare blik maakt dat ik moet denken aan E.T. ...
Rare pose, heule lelijke schoenen en een raar soort cheapy trouwjurk die ze aan lijkt te hebben. Jammer van het meisje, daar hadden ze ook een heel mooi plaatje mee kunnen maken.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
vrijdag 3 april 2009 om 21:14
Ik wordt zo moe van die donkere achtergronden. Het is de ene week zwart volgende week kleur daarna weer zwart daarna weer kleur. Ach jullie weten wat ik bedoel. Mogen ze wel wat meer variatie in aanbrengen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

zaterdag 4 april 2009 om 17:51
quote:Uggla schreef op 04 april 2009 @ 11:46:
wat gebeurt er bij windows als je op F11 drukt?
(op de mac krijg je dan je bureaublad. Is vast niet waar jullie op doelen)Gij onwetende mac-gebruiker ; windows doet niet zoveel met F11 maar bij internet explorer en mozilla firefox krijg je dan het volledige scherm, waardoor je vaak net wat meer ziet (schoenen bijvoorbeeld).
wat gebeurt er bij windows als je op F11 drukt?
(op de mac krijg je dan je bureaublad. Is vast niet waar jullie op doelen)Gij onwetende mac-gebruiker ; windows doet niet zoveel met F11 maar bij internet explorer en mozilla firefox krijg je dan het volledige scherm, waardoor je vaak net wat meer ziet (schoenen bijvoorbeeld).
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'

vrijdag 10 april 2009 om 13:21
Een leuk aangekleedt en op zich niet lelijk meisje, dat er helaas wel heel lelijk op staat met die quasi-schuchtere houding.
Ze heeft er al eens eerder op gestaan, in paars/roze kleding, en die foto beviel me beter.
Ze lijkt trouwens heel veel op dit meisje van de Max Models-site, bij de vorige foto was de gelijkenis nog sterker dan bij deze. Dat moet haar haast wel zijn. Zo ja, dan staan er daar een aantal best leuke foto's van haar.
Nog iets positiefs? De achtergrondkleur is inderdaad leuk. Ik begon de vorige keer over een lekker roze of frisgroene achtergrond, passend bij de lente, en ben nu op m'n wenken bediend.
Ze heeft er al eens eerder op gestaan, in paars/roze kleding, en die foto beviel me beter.
Ze lijkt trouwens heel veel op dit meisje van de Max Models-site, bij de vorige foto was de gelijkenis nog sterker dan bij deze. Dat moet haar haast wel zijn. Zo ja, dan staan er daar een aantal best leuke foto's van haar.
Nog iets positiefs? De achtergrondkleur is inderdaad leuk. Ik begon de vorige keer over een lekker roze of frisgroene achtergrond, passend bij de lente, en ben nu op m'n wenken bediend.
vrijdag 10 april 2009 om 13:22
quote:SheilaS schreef op 10 april 2009 @ 13:15:
Nieuwe achtergrond! Ik heb chef lifestyle al gemaild voor info over de kleding, vooralsnog weet ik alleen (uit de credits) dat iets van H&M is (de kousen?), en iets van Catta Donkersloot (de jurk?).
kousen???
*drukt op F11....*
OMG komt ze net van voetbal ofzo?
sorry hoor, maar ze zoeken toch wel de meest walstaltige combinaties bij elkaar
Nieuwe achtergrond! Ik heb chef lifestyle al gemaild voor info over de kleding, vooralsnog weet ik alleen (uit de credits) dat iets van H&M is (de kousen?), en iets van Catta Donkersloot (de jurk?).
kousen???
*drukt op F11....*
OMG komt ze net van voetbal ofzo?
sorry hoor, maar ze zoeken toch wel de meest walstaltige combinaties bij elkaar
vrijdag 10 april 2009 om 13:25
Ik had het in m'n vorige berichtje over 'leuk aangekleedt'. Toen had ik nog niet gezien dat ze ook nog die kousen aan heeft (volgende keren toch maar eens wat beter kijken naar het kleine covertje bij de 'volgende week'-aankondigingen, in de Viva). Ik zag haar in eerste instantie maar tot aan haar knieën.
Jammer.
Jammer.