Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Mooie meid.

Maarrrr.... de houding van haar hoofd (lijkt heel erg naar voren te staan in verhouding met lijf) en de rare blik maakt dat ik moet denken aan E.T. ...

Rare pose, heule lelijke schoenen en een raar soort cheapy trouwjurk die ze aan lijkt te hebben. Jammer van het meisje, daar hadden ze ook een heel mooi plaatje mee kunnen maken.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik wordt zo moe van die donkere achtergronden. Het is de ene week zwart volgende week kleur daarna weer zwart daarna weer kleur. Ach jullie weten wat ik bedoel. Mogen ze wel wat meer variatie in aanbrengen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Het lijkt een beetje alsof ze zit te poepen
Net een engeltje. Prachtig meisje.

Jammer (once again) van de FOEILELIJKE schoenen en dito kledij. Waarom?

Had nog wel ergens een randje van een kleine tattoo willen zien, als contrast.
Dames ik zie haar alleen als het forum traag is dat is nu niet het geval dus vertel....
Mooi meisje. Alleen jammer van de zwarte achtergrond.
Ik vind de foto prachtig....

tot ik F11 doe en de schoenen zie!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Veel mooier meisje dan dat (tikje ordinaire) meisje van vorige week!!!!! Schoenen slaan natuurlijk nergens op.......
quote:Poezewoes schreef op 03 april 2009 @ 23:43:

Ik vind de foto prachtig....

tot ik F11 doe en de schoenen zie!

Dat trucje kende ik niet (F11). Helaas nu wel

Voor de rest leuk meisje, mooi hoofd, beetje plat haar bovenop.
Ik schrok me kapot van dat hoofd... alsf ze zo dood neer gaat vallen. Sorrie, ik vind deze foto echt nix.
wat gebeurt er bij windows als je op F11 drukt?

(op de mac krijg je dan je bureaublad. Is vast niet waar jullie op doelen)
quote:Uggla schreef op 04 april 2009 @ 11:46:

wat gebeurt er bij windows als je op F11 drukt?

(op de mac krijg je dan je bureaublad. Is vast niet waar jullie op doelen)Gij onwetende mac-gebruiker ; windows doet niet zoveel met F11 maar bij internet explorer en mozilla firefox krijg je dan het volledige scherm, waardoor je vaak net wat meer ziet (schoenen bijvoorbeeld).
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik vind dit echt een ontzettnd mooie vrouw, beetje een sprookjesgezichtje en mooie wenkbrouwen.

Maar waarom nou weer die schoenen inderdaad.
ik vind haar een beetje doods kijken. Lijkt niet veel leven in te zitten
My type of woman! Lekkââh!!!
Wat een lijzig kind - nogal irritant. Dus heb ik met CTRL & + m'n beeld vergroot, zodat zij wegvalt.
Zouden ze die kleding nou echt zelf mooi vinden bij Viva?
Nieuwe achtergrond! Ik heb chef lifestyle al gemaild voor info over de kleding, vooralsnog weet ik alleen (uit de credits) dat iets van H&M is (de kousen?), en iets van Catta Donkersloot (de jurk?).
Nah. Dit vind ik dus echt drie keer niks. Stomme lach, stomme houding, vreselijke kleding. En die pumps, welke maat is dat? 45?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Het enige positieve deze week? De achtergrondkleur.

Ik moet er toch niet aan denken dat ze die pumps ook nog aantrekt bij dit geheel....
Grijns, misschien dat ze de pumps daarom in de hand houdt
Een leuk aangekleedt en op zich niet lelijk meisje, dat er helaas wel heel lelijk op staat met die quasi-schuchtere houding.

Ze heeft er al eens eerder op gestaan, in paars/roze kleding, en die foto beviel me beter.

Ze lijkt trouwens heel veel op dit meisje van de Max Models-site, bij de vorige foto was de gelijkenis nog sterker dan bij deze. Dat moet haar haast wel zijn. Zo ja, dan staan er daar een aantal best leuke foto's van haar.

Nog iets positiefs? De achtergrondkleur is inderdaad leuk. Ik begon de vorige keer over een lekker roze of frisgroene achtergrond, passend bij de lente, en ben nu op m'n wenken bediend.
quote:SheilaS schreef op 10 april 2009 @ 13:15:

Nieuwe achtergrond! Ik heb chef lifestyle al gemaild voor info over de kleding, vooralsnog weet ik alleen (uit de credits) dat iets van H&M is (de kousen?), en iets van Catta Donkersloot (de jurk?).

kousen???

*drukt op F11....*

OMG komt ze net van voetbal ofzo?

sorry hoor, maar ze zoeken toch wel de meest walstaltige combinaties bij elkaar
Ik had het in m'n vorige berichtje over 'leuk aangekleedt'. Toen had ik nog niet gezien dat ze ook nog die kousen aan heeft (volgende keren toch maar eens wat beter kijken naar het kleine covertje bij de 'volgende week'-aankondigingen, in de Viva). Ik zag haar in eerste instantie maar tot aan haar knieën.

Jammer.
er zit hier in de buurt een travestietenwinkel, slankgesneden dameskleding in maat reusachtig. Die pumps zijn denk ik daar gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven