Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
ze heeft maar 1 been!
ik zie inderdaad ook alleen maar 1 been. Maar vind het dit keer wel leuke schoenen!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ben ik de enige die opeens pantymeisje van een paar weken geleden weer in beeld heeft?
mahna mahna tuduuuudududu
Ja, dat tweede been zit dus achter het forum.

Echt te zot voor woorden dit!
Ik vind het een lelijke foto.
Stressed is just desserts spelled backwards
slecht "uitgesneden" zeg. Daar heb je toch betere trucjes voor?
Ik vind deze foto ook niets.

Donkere achtergrond vind ik niet goed.

Je ziet heel duidelijk het knip en plakwerk, vooral bij haar been en pump.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Mijn photoshophart gaat hier in ieder geval niet sneller van kloppen...staat eerder stil bij dit slechte knip en plakwerk
ok, misschien layout/photoshop technisch geen hoogstandje maar het jasje zou ik dolgraag willen hebben. Vind eigenlijk de hele outfit wel leuk, zou 't zo aan trekken.
1x is wel genoeg
Hier ook een eenbenig meisje (dacht serieus: oh er zal deze week dan in de Viva wel een interview staan met iemand met één been, één arm, of iets dergelijks).

Slechte foto, haar gezicht is helemaal niet scherp (en haar haar lijkt gek genoeg wel scherp).
Peas on earth!
Primitief is het woord.
quote:La Vie en Rose schreef op 08 mei 2009 @ 10:53:

Je ziet heel duidelijk het knip en plakwerk, vooral bij haar been en pump.Hoe kan het nou dat jullie schoenen zien en bij mij de foto ophoud onderaan mijn scherm bij haar enkels?? Ik heb toch echt geen mini scherm...
Lunax, ik zie ook geen schoenen. Komt omdat je een breedbeeldscherm hebt. Als je F11 indrukt, krijg je een groter scherp (en nogmaals F11 en je scherm is weer gewoon).
Peas on earth!
Jasje is leuk!

Mooi gezicht..

Maar schoen is erg slecht gefotoshopt..

En foto doet mij nogal aan een flamingo denken

Ah...dank je wel! Soms kan het zo simpel zijn
ik vind de kleur van haar rok erg mooi! waar het me verder aan doet denken: runaway bride!
Ik vind die flamingo leuker dan dat meisje
Peas on earth!
Leuk rokje en jasje.

Verschrikkelijk kapsel, nog ergere photoshop en niet over de compositie nagedacht..

Wat een slechte foto!!
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Wat een a-relaxte pose. Sprong of pas ziet er helemaal niet natuurlijk uit. *Meent op de achtergrond te horen: 'Meiske, nu moet je die rok omhoogtrekken en doen alsof je heel dartel bent*. Niet gelukt wat mij betreft.

Vind de flamingo van Yoyo ook leuker dan het model.
Mijn mega scherm ziet wel 2 benen heb naast meisje zelfs nog een aantal cm zwart vlak voordat forum begint.

Maarre jullie missen echt niks aan dat 2de been hoor :P
quote:La Vie en Rose schreef op 08 mei 2009 @ 10:53:

Je ziet heel duidelijk het knip en plakwerk, vooral bij haar been en pump.En haar arm toch? Zowel haar bovenarm als haar onderarm (steekt af tegen het zwarte jasje) zien er onnatuurlijk begrensd uit. Toch?

Ik vind trouwens de combi wel leuk verder, althans toen ik de schoenen erbij zag. Het geheel maakt het wel grappig, bijv. als alternatief trouwsetje.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik ben in ieder geval blij dat de achtergrond weer zwart is, ipv dat hele felle rood.

Ze doet mij een beetje denken aan een bruid die wegrent.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:JessicaV schreef op 08 mei 2009 @ 10:46:

Wederom voor de liefhebbers; de credits!

Pumps (Sascha ¤ 59,95)

Tnx! Die pumps zijn echt heel vet nl!

Edit: Hmm, ze staan niet op de collectie van de website.. Zijn ze al/überhaupt wel te koop?
slechte shotophop idd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven