Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dit dezelfde als dat meisje als in die romantische, witte jurk van een paar weken terug. Zo ja, dan vond ik die foto wel leuker. Deze is me nét iets teveel 'ideale schoondochter'. Hij heeft een hoog Yes-gehalte.

Op zich wel een erg knap meisje, dat wel. Inderdaad een prachtig klassiek gezicht.
Heb nooit echt een uitgesproken mening over de Viva-meisjes maar jemig, wat een stomme foto. Zal best een mooi meisje zijn maar ze ziet er hier uit als een spook. Iets teveel photoshop.
dit meisje ken ik. ze is het zusje van een oud-klasgenootje/oud-teamgenootje.

en inderdaad dezelfde als toen met die witte jurk.

leuke meid overigens!
quote:Bambi schreef op 01 mei 2009 @ 12:56:

Heb nooit echt een uitgesproken mening over de Viva-meisjes maar jemig, wat een stomme foto. Zal best een mooi meisje zijn maar ze ziet er hier uit als een spook. Iets teveel photoshop.ze is van zichzelf al heel licht....
met een iets zachtere achtergrond, hadz eminder bleek geleken

ze staart wel heel erg trouwens, een blik van: moet jij niet eens aan je werk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mooi meisje maar ook nogal Yes (komt waarschijnlijk door dat stomme jurkje). Ook leuk haar. Maar waarom moeten die lippen zo getuit? Heb er een spughekel aan als vrouwen dat doen.
quote:JepJep schreef op 01 mei 2009 @ 12:08:

Tot nu toe de mooiste foto die ik heb gezien. Haar lekker rommelig, leuk hou ik wel van, ontzettend mooi klassiek gezicht, alleen die tattoo is jammer.Hier sluit ik me bij aan.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Elynn schreef op 01 mei 2009 @ 13:41:

Mooi meisje maar ook nogal Yes (komt waarschijnlijk door dat stomme jurkje). Ook leuk haar. Maar waarom moeten die lippen zo getuit? Heb er een spughekel aan als vrouwen dat doen.

Van Dale: de lippen tuiten: de lippen de vorm van een tuit geven.

Xienix?
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik doel op dat semi-zwoele gedoe met haar mond zo net een beetje open. Bah. Misschien is getuit ook inderdaad niet helemaal het juiste woord. Maar goed, misschien ben ik er erg gevoelig voor en zie ik dingen die anderen niet zien.
quote:Elynn schreef op 01 mei 2009 @ 13:49:

Ik doel op dat semi-zwoele gedoe met haar mond zo net een beetje open. Bah. Misschien is getuit ook inderdaad niet helemaal het juiste woord. Maar goed, misschien ben ik er erg gevoelig voor en zie ik dingen die anderen niet zien.Ah, ja dat zie ik wel.

Nee hoor, ik snap je allergie wel. Heb er zelf geen last van, maar heb ook zo m'n overgevoeligheidjes als het gaat om overdreven dwepen etc.
Mooie vrouw; jammer van de tattoo.
Ik vind het geen mooi model, en jammer dat ze haar haren niet heeft gekamd toen ze uit bed kwam.

De tattoo is natuurlijk voor moederdag, het hemmetje vind ik leluk.
Prachtige vrouw vind ik!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Die tatoo is er gewoon door de computer op geplakt..

De verhoudingen kloppen namelijk niet..
Elynn, over getuite lippen gesproken, moet jij je avatar niet eens veranderen?
mooie dame, leuk haar, kleding en tattoo zijn stom.
Whahaha, Rubis! Inderdaad, precies zo'n soort look..

Ik vind haar ----> trouwens een beetje op Liv Taylor lijken en dat vind ik ook een beeldschone vrouw

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Rubis schreef op 01 mei 2009 @ 16:21:

Elynn, over getuite lippen gesproken, moet jij je avatar niet eens veranderen?Haha Elynn, ze heeft gelijk!
ik vind dit meisje een beetje eng kijken. Als ik naar beneden scroll, blijft ze ook gewoon kijken
quote:Puccini schreef op 04 mei 2009 @ 22:24:

ik vind dit meisje een beetje eng kijken. Als ik naar beneden scroll, blijft ze ook gewoon kijken

En ze knippert ook nooit !!

( Wanneer Viva ooit een bewegende achtergrond instelt sterf ik waarschijnlijk van de schrik hahaha)
Poelepoelepoelepoes!
Mijn haar zit ook zo als ik 's ochtends wakker word....
Peas on earth!
Ja heel leuk meisje. Mooie ogen, en ik vind dr leuk (wel apart) kijken.
Wat idioot, bij mij (breedbeeld) valt haar tweede been weg achter het forum, dus lijkt het alsof ze 1 been heeft.

Wordt hier geen rekening mee gehouden, het is echt een achterlijk gezicht!

(zie het achterste been alleen heel even als het forum laadt).
Wederom voor de liefhebbers; de credits!

Rok (H&M ¤ 39,90)

Jasje (Björn Borg ¤ 99.95)

Pumps (Sascha ¤ 59,95)
Dr gezicht is onscherp. raar hoor, alweer een foto die gewoon technisch mislukt is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven