Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare foto nu zeg!
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Hmmm.... beetje jammer

Waarom zo ingezoomd en niet vrolijk Oranje (als ze dan toch dat thema aan willen houden)?
Zelfs scherpstellen was nog te moeilijk? hahaha

En als je dan koninklijk wil doen...doen dan oranje als achtergrond. Of zat die niet in het pakket?
Mag toch hopen op een geintje.....overbelicht, niet scherp, beroerd gekaderd. Erg vreemd.
Leuke charmante lach, maar zo als achtergrond oogt het wel erg amateuristisch.
Ik vind deze juist helemaal leuk!

En dat die foto niet scherp is vind ik wel wat hebben.
Volgens mij is dit de look a like Maxima en dan in de onscherpe versie hahaha. Vind het wel grappig.
WTF is dit voor dramatisch slechte pheauteau?
Stomme foto!
Das de Maxima Look-A-Like. Ik weet niet hoe ze heet maar ze lijkt er heel veel op.

Wel een wazige foto inderdaad.
Deze week is het 'Raar meisje op de achtergrond'. Omdat ik maar een gedeeltelijk beeld heb, houdt ze ook nog eens bij haar neus op.

Wel een fris en zomers kleurtje.
mahna mahna tuduuuudududu
Heel mooie foto, mooi zwartwit, mooi dat ie niet helemaal scherp is, en die blauwe achtergrond zie ik juist met een knipoog.

Als het oranje was geweest hadden jullie weer: Voorspelbaar geroepen....
Ik vind haar helemaal niet op maxima lijken en ze doet me een beetje aan een omgebouwde man denken...

*sorry mevrouw model, kan ook aan de foto liggen*
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Had ik eerder vanmiddag toch gelijk dat het idd de maxima look a like is.

Ben even aan het googlen geweest voor wat duidelijkere foto's van de look a like. Het is niet de beste foto die ik van dr gevonden heb.

Nog een paar van de look a like:

Let op de look a like Wim Lex hahaha
vind haar neus zo vreemd, heb even zitten kijken wat ik er precies vreemd aan vond, maar het is net of hij platgedrukt is. Maar misschien staat ze met haar neus tegen het raam te kijken of Hare Majesteit al komt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Kwalitatief ontzettend slechte foto en als ze dan toch 'n link naar koninginnedag willen leggen: waar is het oranje?
Volgens mij is het stiekem een man
Ik had de link met Maxima nog niet gelegd. 't Is dat jullie het zeggen.
Van 't meisje op de achtergrond zie ik alleen een lok.

Dit staat op haar website trouwens:

"(...) het accent is aangeleerd, spontanitiet en uitstraling is wat Jolanda van nature bezit.

Een treffende look alike van Prinses Maxima."
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Het vorige meisje kon ik maar zien tot haar tanden. Maar zeer overbelichte foto (denkt de leek). Wel een knappe vrouw.

Ja deze foto vind ik weer niets. Durf al bijna hier niets meer te zeggen. Maar het haar ziet eruit of ze uit bed komt. Wel een mooi knap gezicht. Andere make-up erbij zou ik zeggen.

Maar waarom dan die stomme nep tattoe?

Nou ja, na al die maanden heb ik de hoop opgegeven op een leuke foto aan de rechterkant.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

meer heb ik er niet over te zeggen deze keer. Pffffffffffffff.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Mooie meid, fris en natuurlijk gezicht, maar lelijke tattoo en stomme kleren.
Tot nu toe de mooiste foto die ik heb gezien. Haar lekker rommelig, leuk hou ik wel van, ontzettend mooi klassiek gezicht, alleen die tattoo is jammer.
Mooi meisje!

Lelijke jurk en (nep?) tattoo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven