Leuk salsanummer als openingsdans?

27-05-2010 11:38 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een leuk salsanummer om als openingsdans te gebruiken. Salsa of merenque. Elvis Crespo is natuurlijk heel erg leuk, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeen??

THX!!!
Nope. Ga eens naar youtube zou ik zeggen, daar kun je vast genoeg vinden als je 'salsa' intikt.
Marc Anthony is ook zo'n klassieker die iedereen kent en is wat romantischer dan Elvis Crespo vind ik. Of Oscar de Leon, Africando, Yuri Buenaventura en Rey Ruiz zijn zo artiesten die verder in me opkomen. Veel plezier!
Marc Anthony met Valio la pena, super!! Alhoewel de tekst misschien niet geheel toepasselijk is als het om een openingsdans voor een bruiloft gaat...

Valio la pena
Leuk salsa als openingsdans Dat zijn wij ook van plan als we ooit nog eens gaan trouwen.

Hebben jullie geen nummer wat jullie allebij mooi/leuk vinden of waar jullie bijvoorbeeld de eerste keer op gedanst hebben?
Ik ben laatst op een bruiloft geweest waar ze de slotscène van Dirty Dancing precies nadeden (start met okselscène, zal ik het maar even noemen) op het "Time of your Life"- nummer...

Was erg geslaagd (uitvoering was erg goed) en ik vond het echt eens wat anders.

Waren overigens ook echte Salsadansers.
Wat vinden jullie van deze? Is niet echt salsa maar wel super leuk!! http://www.youtube.com/watch?v=PqJ7jJTfLR8
Salsa lijkt mij leuker en passioneler om na te kijken dan merengue..heeft veel meer en mooiere figuren, dus zou ik bij een openingsdans voor salsa kiezer (zegt deze merengue liefhebster)
Ik weet trouwens niet hoe je eruitziet, anders is deze topic wellicht ook nog iets voor jou:

Model gezocht!

Over leuke opening voor een trouwerij gesproken:

http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0

zo schattig!!
ah Boertje!! deze is zooooooooo leuk!!
Ik kom dit topic tegen via Google, en ben benieuwd of er al wat meer suggesties zijn :-D, wij gaan namelijk ook salsa dansen als opening op ons huwelijksfeest!
omg gaat dit tegenwoordig ook alleen nog maar om de show?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven