Leuke A4-agenda

13-10-2014 19:34 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn werk gebruik ik nog een ouderwetse papieren agenda. Zo'n grote (A4-formaat), waar een week verspreid is over 2 pagina's. Waar de uren in de dag gespecificeerd per kwartier. Ik heb er nu een van Brepols. Volledig tevreden mee, maar hij is zo saaaaiiiiii....

Hebben jullie enig idee waar ik een beetje leukere agenda kan krijgen? Alles wat ik op internet kan vinden heeft of een verkeerde indeling, of is net zo saai als degene die ik nu heb.

Bedankt alvast!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Ik koop er altijd een in het buitenland, kan ik een jaar lang nagenieten van een reis.

Dit jaar een vrolijke franse truttenplanner met elke dag een menusuggestie, extra notitieruimte en troetelige lijstjes waarin je oa je maanddoelen en geluksmomenten kan opschrijven. En verder opbergvakjes, een touwtje, uitscheur- notitieblaadjes...
Klinkt wel heel Frans, Yette
Leuk Yette!!

Ik zit net te denken... misschien heeft flow wel iets dergelijks... ga eens even zoeken
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Op het scherm ziet de Flow agenda er erg leuk uit. Vraag me alleen af of hij groot genoeg is. Iemand anders nog tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven