Leuke ideeën nummeging tafels

20-08-2019 20:54 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Misschien zitten hier creatievelingen die me kunnen helpen. Ik organiseer binnenkort een aantal events waarbij er tafeltjes worden genummerd. Er wordt ook gerouleerd aan deze tafeltjes. Ik wil graag een niet zo'n standaard nummering als in een cijfer op een wit blaadje. Hebben jullie misschien leuke ideeën? Ik dacht.. wie niet waagt.. :)
Alle reacties Link kopieren
Oeps. Foutje in de titel. Ik kan niet zo snel zien hoe dat aangepast kan worden, maar goed.
Alle reacties Link kopieren
Een blauw blaadje?
Damned if I don’t
Het nummer verven op een rechtopstaand boomstammetje (aan de bovenkant schuin afgezaagd). Bijvoorbeeld van een berk.
Als je op pinterest zoekt naar bruiloftsideeen krijg je heel veel creatieve suggesties.
Moet het genummerd? Bij evenementen (nou ja ok, vooral bij bruiloften) zie je ook weleens dat tafels een naam hebben. Misschien kun je aansluiten bij het thema van de bijeenkomst en de tafels zo passende namen geven.
Hoeveel wil je uitgeven? Met krijtstift op een glazen vaasje/potje/iets anders van glas van de Action schrijven?

Speelkaarten zijn al genummerd.

Om wat voor soort evenement gaat het?
anoniem_371483 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 21:13
24.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
witte kiezelstenen van zo'n 5 cm doorsnede met daarop een nummer
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat puntillita ook benoemd was ook direct mijn gedachte bij het lezen van je openingspost: Moeten het nummers zijn?

Ik zou ook kiezen voor een thema, voorbeelden:
-kleuren: blauw, rood, geel, etc (beetje simpel misschien)
-namen van steden of landen: Londen, Rome, Amsterdam /Frankrijk, Oostenrijk etc.
-sporten: tennis, volleybal, motorcross etc.
-eten of drinken: wijn, bier, wiskey / pizza, tosti, hutspot etc
-namen van personen (die niet aanwezig zijn op het event, als je dat weet): Chantal, Carolien, Peter, Jeroen etc.
-Muziek: soul, reggae, klasiek etc.
-fillms of series
-artiesten
-kunst
-schoolthema's
-bloemen en planten
Zo zijn er echt heel veel thema's te bedenken.

Kun je ons een richting geven wat voor een event het is?
Ook als je wel persé nummers wilt is het makkelijker iets passends te verzinnen als we weten waarvoor het (ongeveer) is.
Voor een kinderevent zou je bijvoorbeeld een ballon met gas kunnen vullen en aan een kei of ander zwaarder voorwerp kunnen knuppen en op tafel zetten.
Waarom zou je tijd willen steken in zoiets onbelangrijks?
vernoem ze naar de pijlers van dit forum
Smeds!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Het is voor een speeddate event voor bedrijven. Soort sollicitaties kunnen dan gedaan worden. Kleine kennismakingsronde. Ongeveer 15 tafeltjes.

Het lijkt onbelangrijk, maar ik vind dat kleine details soms voor net een extra leuke twist of sfeer zorgen alles bij elkaar genomen. Het hoeft niet duur te zijn of veel werk te kosten. Gewoon net wat anders.

Denk wel dat nummers handiger zijn.
Alle reacties Link kopieren
Denk je echt dat een sollicitant of bedrijf daar op let?? Dan zij er wel andere leukere details te bedenken toch? Weet evn zo snel niet wat want het is dus een zakelijk event en geen leuke bijeenkomst.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
20-08-2019 21:37
vernoem ze naar de pijlers van dit forum
:shout: "De volgende kandidaten mogen nu naar de Seks-tafel komen: Truus, Jasper, Sandra, Corrie en Job!"
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
wolkie schreef:
20-08-2019 21:55
Denk je echt dat een sollicitant of bedrijf daar op let?? Dan zij er wel andere leukere details te bedenken toch? Weet evn zo snel niet wat want het is dus een zakelijk event en geen leuke bijeenkomst.
Het zijn hele informele bedrijven en willen juist wat minder standaard uitstraling voor zichzelf als bedrijf. Dus daar wil ik dan ook op inspelen op het event.
Op een voorwerp dat typisch is voor elk bedrijf, het nummertje van de tafel schrijven, dan heb je twee herkenningpunten.

En, Wolkje, of de sollicitant daar nu op let of niet, het gaat over de algemene indruk en de sfeer. Ik zou liever gaan solliciteren in een zaal waar ik zie dat de mensen die de zaal hebben ingericht, moeite gedaan hebben, dan dat ik zelf mijn stoel van een stapel stoelen moet afnemen.

Veel succes roosje.
Persoonlijk heb ik dan het liefst gewoon tafels met een kaartje met het nummer. Het is toch een zakelijke aangelegenheid, en als ik ballonnen, kaarsjes of gekleide cijfers zie ga ik weer.
Minke, daar zou ik zelf blij mee zijn, dat je dan ging!
Weer een concurrent minder.

Echt?
mammezel schreef:
20-08-2019 22:47
Minke, daar zou ik zelf blij mee zijn, dat je dan ging!
Weer een concurrent minder.

Echt?
Ja echt. Ik denk dan ook niet dat wij zwemmen in dezelfde vijver :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ballonnen gevuld met helium, en dan een trosje in 1 kleur per tafel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven