Leuke kerstworkshop gezocht

30-11-2017 22:26 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een leuke creatieve kerstworkshop. Mag van alles zijn van bloemschikken, creabea frutselen, hippe kerstkransen maken tot koken. Ik zie door de bomen het bos niet meer, maar wellicht heeft iemand van jullie nog een goede tip. Thanks alvast voor het meedenken
Kerstballen blazen (van glas) zou me geweldig lijken.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, dat is inderdaad wel heel tof. Thanks voor de tip. Andere tips blijven ook welkom.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net klaar met decoreren. Eigenlijk is niets gegaan zoals ik verwachtte (plannen te vaag en de kleuren van het interieur waren dit jaar veranderd) maar het is goedgekomen. Ik moest opnieuw bepalen waar de kamer behoefte aan had (aan kleur, materiaal, thema, sfeer) en met enkele items als middelpunt daarop voortborduren.

Maar heel weinig traditionele kerstballen gebruikt dit jaar. Ze stonden gewoon niet zo goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Youtube is een goede plek om te leren hoe je items maakt, maar wat ik ook wil zeggen is dat je eerst moet weten wat goed in jouw kamer zal staan op een bepaalde plek, anders wordt de adventskrans of het kerststuk van de ene naar de andere tafel gegooid en belandt hij tenslotte op de wc omdat hij nergens anders tot zijn recht komt. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven