Leuke winkels in Nijmegen
woensdag 27 augustus 2014 om 21:39
Jaaaa, in de lange hezelstraat als je vanaf de hoeren omhoog loopt aan de linkerkant een heel leuk zaakje met houten kinderspeelgoed enz! In diezelfde straat aan de rechterkant een babyzaakje waar ze leuke merken als koeka enz. verkopen.
Ook zitten daar wat meubelzaakjes en een heel leuke nieuwe winkel met allemaal keukenspullen ed!
Nijmegen is echt de stad met de meeste verschillende winkels vind ik en allemaal lekker dicht bij elkaar waardoor je nooit echt hoeft te zoeken
Ook zitten daar wat meubelzaakjes en een heel leuke nieuwe winkel met allemaal keukenspullen ed!
Nijmegen is echt de stad met de meeste verschillende winkels vind ik en allemaal lekker dicht bij elkaar waardoor je nooit echt hoeft te zoeken
donderdag 28 augustus 2014 om 17:42
quote:alpacaatje schreef op 27 augustus 2014 @ 21:31:
Aan de lange hezelstraat en de stikke hezelstraat zitten veel leuke winkeltjes!
Inderdaad, en sinds kort ook een Dille en Kamille
Maar ook veel leuke, kleine, unieke woon / accessoire winkels.
Als je de Houtstraat inloop vanaf de Hezelstraat (rechtsaf richting Plein 44) kom je ook langs een superfijne kookwinkel "Zus en Zo".
Verder zitten er in de Van Welderenstraat ook veel unieke winkels.
Aan de lange hezelstraat en de stikke hezelstraat zitten veel leuke winkeltjes!
Inderdaad, en sinds kort ook een Dille en Kamille
Maar ook veel leuke, kleine, unieke woon / accessoire winkels.
Als je de Houtstraat inloop vanaf de Hezelstraat (rechtsaf richting Plein 44) kom je ook langs een superfijne kookwinkel "Zus en Zo".
Verder zitten er in de Van Welderenstraat ook veel unieke winkels.
donderdag 28 augustus 2014 om 20:33
Idd de lange en stikke hezelstraat zijn t leukst!
Verder heb je nog een leuke winkel in de van welderenstraat: de regenboog, vnml houten speelgoed.
En als je nog lekkere lunchtentjes zoekt: de blonde pater, sid en liv, beiden eeeerrrg lekker en gezellig!
Verder heb je nog een leuke winkel in de van welderenstraat: de regenboog, vnml houten speelgoed.
En als je nog lekkere lunchtentjes zoekt: de blonde pater, sid en liv, beiden eeeerrrg lekker en gezellig!
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
donderdag 28 augustus 2014 om 20:37
quote:Summerwoman schreef op 28 augustus 2014 @ 20:33:
Ja, de Blonde Pater, lekker eten, maar wel erg druk altijd.
Als je 's avonds ook wil eten heb je heel veel keuze.
Voor een goede en goedkope maaltijd kan ik De Plak aanraden. Een collectief eetcafé met een uitgebreide kaart en echt lekker eten.
Als je een dikkere portemonnee hebt en van Italiaans houdt is Pasta e Fagioli in de Van Welderenstraat een aanrader.
Ja, de Blonde Pater, lekker eten, maar wel erg druk altijd.
Als je 's avonds ook wil eten heb je heel veel keuze.
Voor een goede en goedkope maaltijd kan ik De Plak aanraden. Een collectief eetcafé met een uitgebreide kaart en echt lekker eten.
Als je een dikkere portemonnee hebt en van Italiaans houdt is Pasta e Fagioli in de Van Welderenstraat een aanrader.
donderdag 28 augustus 2014 om 20:46
Oh is die winkel weg ja? Was me nog niet opgevallen!
Blonde pater is idd wel druk maar meestal is t 'verloop' ook wel groot. Je hoeft vaak maar ff te wachten.
Iets buiten het centrum maar zeker nog op loopafstand (begin vd berg en dalseweg) zit ook nog Lodewijk, das ook smullen geblazen!
Haha, krijg er honger van
Blonde pater is idd wel druk maar meestal is t 'verloop' ook wel groot. Je hoeft vaak maar ff te wachten.
Iets buiten het centrum maar zeker nog op loopafstand (begin vd berg en dalseweg) zit ook nog Lodewijk, das ook smullen geblazen!
Haha, krijg er honger van
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
donderdag 18 september 2014 om 16:22
Hoi mensen,
Wil jullie graag bedanken voor alle tips! Uiteindelijk lekker rondgeslenterd door de stad en geslaagd bij een kinderschoenenzaakje voor zoon (Stratingkids) en bij Dedicated voor mijzelf, een Cowboysbag tas! En een kop koffie + lekkers genomen bij Mugs&Muffins.
Gezellige stad zeg, Nijmegen! Vind het zo op het eerste gezicht veel meer uitstraling hebben dan mijn eigen oude studentenstad (Utrecht), veel vriendelijker, minder vies/rommelig.
Wil jullie graag bedanken voor alle tips! Uiteindelijk lekker rondgeslenterd door de stad en geslaagd bij een kinderschoenenzaakje voor zoon (Stratingkids) en bij Dedicated voor mijzelf, een Cowboysbag tas! En een kop koffie + lekkers genomen bij Mugs&Muffins.
Gezellige stad zeg, Nijmegen! Vind het zo op het eerste gezicht veel meer uitstraling hebben dan mijn eigen oude studentenstad (Utrecht), veel vriendelijker, minder vies/rommelig.