Leukste verrassing ooit?

04-09-2014 01:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trap af. Mijn leukste verrassing was ...

Dat toen ik een jaar of 15 was (nu 21) gewoon een laptop van mijn ouders kreeg voor Sinterklaas (niet te geloven). Mijn geluk kon niet op.

Of toen mijn ouders me meenamen naar Disneyland toen ik nog klein was. Ik was helemaal bezeten van Knabbel & Babbel en mijn ouders - zo lief als ze zijn - een privé ontbijtje geregeld met Knabbel & Babbel waarnaar ik - toen knabbel en babbel mij een handje wilde geven - huilend wegliep omdat ik ze heel eng vond. Ze waren een heel stuk groter dan op tv. Echt heel zielig voor mijn ouders die al die moeite en dat geld (want het kost wat, geloof me) erin hadden gestoken. Maar goed, toen was ik 6. Nu kunnen we er gelukkig om lachen

Ik verras mensen misschien iets te vaak. Vooral mijn vriend en ouders. Mijn ouders verdienen het ook echt naar mijn mening. Mijn vriend verwen ik wat te veel de afgelopen jaren Ik hou ervan om familie/vrienden op zijn tijd met iets fijns te verrassen.
don't eat yellow snow
Er is ook niets leukers dan iets geven en een ander daar oprecht blij mee maken! Ik vind geven eigenlijk leuker dan krijgen .

Geen leuke, maar een heel belangrijke en grote verrassing was de reis naar mijn familie (een oceaan ver weg) die mijn moeder me onverwacht op mn 16e gaf.
Ik ben ook dol op verrassingen! En dan vooral die 'All you need is love'- momentjes

De mooiste verrassing die ik heb 'georganisseerd' is: met mijn babydochter naar de 80 jarige verjaardag van mijn oma gaan. (Ik woon niet in Nederland). Op haar verjaardag belde ik haar s'ochtends om half 9 op en feliciteerde ik haar, en op hetzelfde moment belde ik bij haar aan. Dus ze zei: 'Oh wacht, ik moet even de deur open doen, de eerste visite is vroeg!'. En toen ze opendeed was ze zo verbaasd en blij! Ik was echt bang dat ze er in bleef. Maar het was een super verrassing!!
Count your blessings...
Toen ik aangenomen werd voor mijn eerste baan bij een super bedrijf, kreeg ik n autootje van mijn vader, om mee naar mn werk te rijden. Een witte vw polo uit 83 Man, wat heb ik daar n plezier mee gehad.
Computer says nooooo
Hoe lief van je ouders Bijbeau!

Ik was een heel grote fan van The Lord of the Rings. Gigantisch! Op mijn verjaardag - 15de of 16de - kreeg ik van mijn ouders de Eveningstar ketting. Ik was dolgelukkig! Is wel helaas gestolen een paar jaar geleden, maar dat cadeau vergeet ik nooit meer.

En mijn man had voor onze eerste Kerst samen bij de Bodyshop 'the big box of joy' voor mij gekocht. Van een man nog nooit zo'n tof, doordacht cadeau gekregen.

Mijn man heb ik vorig jaar een supriseparty gegeven, hij vond het helemaal fantastisch, vond hij zo lief dat ik dat geregeld had voor hem. De big 40 wilde ik niet onopgemerkt aan hem voorbij laten gaan.
Van mijn vriend kreeg ik ooit een weekendje Parijs. Ik verwachtte iets van een zonnebril, cd of luchtje en toen ik me realiseerde dat ik meegenomen werd naar Parijs (dat duurde even) moest ik dus even huilen van blijdschap.
quote:Shanon schreef op 04 september 2014 @ 09:12:

Ik ben ook dol op verrassingen! En dan vooral die 'All you need is love'- momentjes

De mooiste verrassing die ik heb 'georganisseerd' is: met mijn babydochter naar de 80 jarige verjaardag van mijn oma gaan. (Ik woon niet in Nederland). Op haar verjaardag belde ik haar s'ochtends om half 9 op en feliciteerde ik haar, en op hetzelfde moment belde ik bij haar aan. Dus ze zei: 'Oh wacht, ik moet even de deur open doen, de eerste visite is vroeg!'. En toen ze opendeed was ze zo verbaasd en blij! Ik was echt bang dat ze er in bleef. Maar het was een super verrassing!! Wat een prachtige verrassing!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Leukste verrassing ooit gekregen was dat ik, na een pittige periode op het werk, thuis kwam na mijn laatste dienst. Was een nachtdienst geweest en ik zat er echt doorheen, want doorbikkelen tot het einde. Thuis lag er een pad van briefjes richting de woonkamer, allemaal lieve teksten hoe trots hij op me was. Aan het einde zat mijn vriend op me te wachten aan een uitgebreid gedekte ontbijttafel, met als klap op de vuurpijl een bon voor een dagje sauna. Ik geloof dat ik alleen maar heb zitten huilen en snuffen, zo lief vond ik het

Leukste verrassing ooit gegeven: mijn vriend meegenomen naar een concert van Coldplay, maar niet willen vertellen waar we heen gingen. Hij wilde het niet vragen, pas toen we echt een flink stuk richting Nijmegen waren vroeg hij: "gaan we.. eh.. waar we heen gaan, is dat een concert? Is het.. misschien.. Coldplay?" De schat had het niet eerder durven vragen want als ik wat anders had geregeld dan leek het zo ondankbaar
Mijn man heeft me een keer verrast op een lang weekend Barcelona. We gingen eerst naar mijn schoonouders en onze dochter (toen 2 jaar) is daar gebleven en zijn we in de auto gestapt. Ik dacht eigenlijk eerst aan Scheveningen totdat we naar Schiphol reden, bij het inchecken hoorde ik pas de bestemming. Heerlijk weekend gehad, nu 10 jaar later hebben we het er nog over.
Enjoy the little things in life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven