lijntje snuiven?!

30-04-2014 09:40 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wtf, ik ben helemaal in shock!

Ik zie net een auto voor mijn huis op een parkeerplaats draaien (5 meter van mij af, ik zit op de bank achter mijn geraniums ), stoppen, met keiharde muziek aan.

Daarna zie ik die vent achter het stuur doodleuk een paar lijntjes snuiven (zo'n klein schepje in elk neusgat), nog even wat in de wangen, daarna hoofd uit het raam hangen (duidelijk voor de frisse lucht, hij liep paars aan) en weer wegrijden, maar niet voordat hij bijna een andere auto raakte die langsreed.

Ik wil hier eigenlijk iets mee doen, maar weet niet wat. Het is een bedrijfswagen, het kenteken heb ik opgezocht, maar ik weet niet bij welk bedrijf...

Wat zouden jullie doen? Politie bellen? Laten zitten?
quote:Cadou schreef op 30 april 2014 @ 21:33:

Giselle en Enn, allebei ontwijkende antwoorden

Om het wat minder invulbaar te maken, je bent even met iets anders bezig en kunt geen sleutel afpakken maar ziet hem wegrijden. Zou je gelijk aan de telefoon hangen naar de werkgever?

Dat was namelijk het plan van TO, waar iedereen het hier zo mee eens was...

Antwoord is nee, toch?

In dat geval is de politie sneller dan de werkgever. Dus zou ik de politie bellen. Want het gaat er hier niet om om een ander erbij te lappen, wat de moraalridderroepers blijkbaar denken, maar om te voorkomen dat iemand slachtoffers maakt.

En ja, mijn man heeft inderdaad wel eens de politie gebeld toen iemand voor de zoveelste keer met een fles wijn achter de kiezen vond dat ie nog best heel erg goed kon rijden. Hij had hem overigens wel vantevoren gewaarschuwd.

Wat een verschrikkelijke NSB-streek, nietwaar?
overigens duw ik altijd op de claxon wanneer ik iemand met losse handen en een mobiel in een van die losse handen zit.

mag echt lijen dat er eentje zo schrikt dattie zn mobiel omhoog laat vliegen. en dan rij ik nog een keer achteruit om er overheen te rijden, die mobiel dan he

Om het wat minder invulbaar te maken, je bent even met iets anders bezig en kunt geen sleutel afpakken maar ziet hem wegrijden. Zou je gelijk aan de telefoon hangen naar de werkgever?

Antwoord is nee, toch?Nou Giselle nou antwoord ik op jouw vraag maar schijnbaar geef ik niet het antwoord dat jij wilt. Ik hoef hier toch mijn gedrag niet te verantwoorden? En iedereen die een gevaar voor anderen en zichzelf is en aan het verkeer deelneemt stop ik of geef ik aan. Gelukkig heb ik een partner die dit gedrag niet laat zien. Zou jij nu ook zo vriendelijk willen zijn om de antwoorden die je wel krijgt serieus te nemen? Of ben je erop uit om jouw gelijk te behalen? Zo ja: Meid je hebt helemaal gelijk, dubbel en dwars.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zo.

Nu je gelijk hebt kunnen we dan nu een gesprek voeren ipv een monoloog?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 30 april 2014 @ 21:41:

[...]

Nou Giselle nou antwoord ik op jouw vraag maar schijnbaar geef ik niet het antwoord dat jij wilt. Ik hoef hier toch mijn gedrag niet te verantwoorden? En iedereen die een gevaar voor anderen en zichzelf is en aan het verkeer deelneemt stop ik of geef ik aan. Gelukkig heb ik een partner die dit gedrag niet laat zien. Zou jij nu ook zo vriendelijk willen zijn om de antwoorden die je wel krijgt serieus te nemen? Of ben je erop uit om jouw gelijk te behalen? Zo ja: Meid je hebt helemaal gelijk, dubbel en dwars.

Volgens mij heb je het tegen mij en niet Giselle?

Ik neem de antwoorden wel serieus hoor, we zijn nu een pagina verder en niemand belt de werkgever dus.

En als antwoord op je vraag: nee, daar ben ik niet op uit....daarvoor zitten we niet op een forum toch, ik wil graag de beweegredenen van anderen weten.
die ga ik gebruiken tegen mijn domme vriendin van "meid je hebt gelijk"
quote:Enn schreef op 30 april 2014 @ 21:44:

Zo.

Nu je gelijk hebt kunnen we dan nu een gesprek voeren ipv een monoloog? eh...oke?
quote:Cadou schreef op 30 april 2014 @ 21:29:

[...]

Natuurlijk horen mensen dat niet te doen, maar zou je gelijk ze'n werk bellen om het even haarfijn aan zijn werkgever te vertellen?Wat een stomme vraag, ik laat die mensen gewoon niet rijden. Als er een feestje is, dan breng ik mensen altijd naar huis, altijd. Ik drink niet, nooit, kleine moeite om mensen te rijden. Of een taxi te bellen.
TO heeft ook nergens geschreven dat ze de werkgever wilde bellen, ze vroeg zich af van welk bedrijf de snuivert was. En bepaald niet elke moraalridder heeft staan roeptoeteren dat ze onmiddelijk dat bedrijf moest gaan bellen zodat de snoodaard ontslagen zou kunnen worden.

Nogmaals, de politie is de kortste klap, die zou hem onderweg nog kunnen onderscheppen.

Antwoord is nee, toch?Nee, nog maar eens een keer. Ik ben de BOB, altijd, ik rijd op alle feestjes mensen naar huis, dat is vaste prik en is voor mij geen enkel probleem. Dat is dus van te voren afgesproken, klaar.
quote:Cadou schreef op 30 april 2014 @ 20:23:

[...]

Oww mensen, wordt toch eens wakker. Iedereen! gebruikt wel een of andere drug.

Of je drinkt een wijntje/biertje -> slechtste en schadelijkste drugsoort ooit.

Of je rookt een jointje, slikt een pilletje, snuift een lijntje, herkauwt een stuk paddestoel.

Of je bent een nicotinejunk.

Of je vreet je dood in pijnstillers, of leeft van valiumstrip naar valiumstrip.

Of je bent een kantoormiep en vaak een koffiejunk.

En als je je in bovenstaande niet herkent ontkom je er nog niet aan, want je wil niet weten wat een gezondheidsfreak aan rotzooi binnenkrijgt bij zijn dagelijks brood in de vorm van e-nummers en andere rommel.

Het is allemaal hetzelfde: stoffen/substanties die een uitwerking hebben op het lichaam, het 1 is toevallig sociaal wat meer geaccepteerd dan de ander.

Een lijn coke is minder slecht dan een peuk. Een paddo is minder schadelijk dan een kop koffie. Het is maar hoe je het bekijkt.

En uiteindelijk sterven we bijna allemaal als heroinejunk in het ziekenhuis.....

En reken maar dat je tegen die tijd snakt naar een shot

Een bedrijfsauto betekent niet dat de man aan het werk was, er zijn zoveel mensen die een auto van de zaak mee naar huis krijgen.

Het tijdstip vertelt niets over een eventuele verslaving. Niet iedereen werkt van 9 tot 5.

Dat er gezien is dat de man 2 puntjes snoof, wil niet zeggen dat dat coke of speed is. Wel de grootste kans, want het blijven wel populaire drugs, maar dan nog... er zijn ook legio adhd'ers die hun ritalin versnijden en snuiven(geeft een vergelijkbare werking als speed), en dat zijn gewoon voorgeschreven medicijnen.

Wat ik er maar mee wil zeggen is dat er allemaal aannames!!! gedaan worden die misschien van geen kant kloppen, maar TO wordt vooral gestimuleerd om die man eens even zo kapot mogelijk te maken, zijn werk bellen....alsjeblieft zeg! Zoals iemand anders al schreef, het lijkt de NSB wel.

Nee, natuurlijk is het niet wenselijk en slim om met drugs/alcohol op achter het stuur te gaan zitten, maar wat een belachelijke heksenjacht zeg.

En natuurlijk kan TO het als schokkend ervaren dat ze zoiets ziet, als dat nieuw is voor haar, maar als je zo nodig vanachter je geraniums de buurt wil beloeren, kan je ook wel eens iets zien wat je niet aanstaat. Deal with it... je bent niet alleen op de wereld.

Kun je de facepalm er neer zetten maar ik vraag me af waarom? Omdat ik een andere mening heb? Ik hou niet van drugs en nee, ik drink ook niet, ik heb nog nooit gerookt en ik zit ook niet aan de pillen/medicijnen.

Typisch weer. Jezelf lekker onderscheiden en vooral overal tegen aan schoppen, zeker tegen die moraalridders, ja, dan hoor je erbij
quote:Gisselle schreef op 30 april 2014 @ 21:52:

[...]

Wat een stomme vraag, ik laat die mensen gewoon niet rijden. Als er een feestje is, dan breng ik mensen altijd naar huis, altijd. Ik drink niet, nooit, kleine moeite om mensen te rijden. Of een taxi te bellen.

Nee, dat was het verkeerde antwoord. Want al die dronken/anderszins onder invloed verkerende mensen zijn toch zomaar, toen jij even niet keek, in de auto gestapt en weggereden.

En dan moet jij antwoorden of je de baas zou gaan bellen.

Wat mij dan weer de vraag ontlokt wie er in hemelsnaam nog 's nachts na een feestje aan het werk gaat. Waar die baas dan niet zal zijn, want die draait geen ploegendiensten. Maar misschien was het feestje wel overdag.
quote:Cadou schreef op 30 april 2014 @ 21:51:

[...]

eh...oke?Mooi.
quote:Cadou schreef op 30 april 2014 @ 21:49:

[...]

Volgens mij heb je het tegen mij en niet Giselle?

Ik neem de antwoorden wel serieus hoor, we zijn nu een pagina verder en niemand belt de werkgever dus.

En als antwoord op je vraag: nee, daar ben ik niet op uit....daarvoor zitten we niet op een forum toch, ik wil graag de beweegredenen van anderen weten.IK zou de werkgever bellen!! Ik zou vragen of ze weten dat hun personeel in het openbaar harddrugs gebruikt, lijkt me hele slechte reclame voor het bedrijf. Met zo'n bedrijf zou ik nooit in zee gaan/ diensten van afnemen.
quote:Lughnasadh schreef op 30 april 2014 @ 21:58:

[...]

Nee, dat was het verkeerde antwoord. Want al die dronken/anderszins onder invloed verkerende mensen zijn toch zomaar, toen jij even niet keek, in de auto gestapt en weggereden.

En dan moet jij antwoorden of je de baas zou gaan bellen.

Wat mij dan weer de vraag ontlokt wie er in hemelsnaam nog 's nachts na een feestje aan het werk gaat. Waar die baas dan niet zal zijn, want die draait geen ploegendiensten. Maar misschien was het feestje wel overdag.

Ja dat dacht ik dus ook. Onze feestjes duren meestal tot in de vroege uurtjes, mensen gaan dan meestal richting bed.

Daarbij heb ik ook meegemaakt dat mijn goede vriendin door een automobilist onder invloed, is aangereden, dat wil je niet meemaken.
eenmanszaak, beter niet gaan bellen dus
Nou cadou, gebruik jij drugs? En hoe vaak? Welke soorten? Hoeveel kosten ze? Waar koop jij jouw drugs? Wat is het ergste gedrag dat je ooit heb laten zien onder invloed van drugs? Welke drugs vind je het lekkerste effect hebben? Welk effect hebben ze dan?

Als we dan toch gezellig vragen gaan stellen....
ik had zelf de gordijnen opzij geschoven en me goed laten zien en als hij dan kijkt even zo mn vinger onder mn neus wrijven.
quote:minnimouse schreef op 30 april 2014 @ 21:55:

[...]

Kun je de facepalm er neer zetten maar ik vraag me af waarom? Omdat ik een andere mening heb? Ik hou niet van drugs en nee, ik drink ook niet, ik heb nog nooit gerookt en ik zit ook niet aan de pillen/medicijnen.

Typisch weer. Jezelf lekker onderscheiden en vooral overal tegen aan schoppen, zeker tegen die moraalridders, ja, dan hoor je erbij

Pfff... die staat er omdat jij je afvroeg of het soms doodnormaal is dat mensen drugs gebruiken.

Ja, dat is vrij "normaal". Als je alle mensen die roken, drinken, blowen, snuiven, slikken bij elkaar optelt, is dat het overgrote deel van de samenleving.

En ik ging/ga er vanuit, dat dat wel bekende materie is? Vandaar de facepalm.
quote:rochel schreef op 30 april 2014 @ 22:07:

ik had zelf de gordijnen opzij geschoven en me goed laten zien en als hij dan kijkt even zo mn vinger onder mn neus wrijven. Ik zat vrij zichtbaar achter het raam, maar hij heeft me niet gezien, geloof ik. Anders was het wel een goed idee geweest!
quote:lionlily schreef op 30 april 2014 @ 22:09:

[...]

Ik zat vrij zichtbaar achter het raam, maar hij heeft me niet gezien, geloof ik. Anders was het wel een goed idee geweest!Als iemand zo hard toe is aan een snuif als deze meneer leek te zijn, denk ik niet dat ie zich zo enorm bewust is geweest van zijn omgeving
quote:Enn schreef op 30 april 2014 @ 22:04:

Nou cadou, gebruik jij drugs? En hoe vaak? Welke soorten? Hoeveel kosten ze? Waar koop jij jouw drugs? Wat is het ergste gedrag dat je ooit heb laten zien onder invloed van drugs? Welke drugs vind je het lekkerste effect hebben? Welk effect hebben ze dan?

Als we dan toch gezellig vragen gaan stellen....

Oh, daar ben ik wel open over hoor.

Antwoord is volmondig ja.

Ik was vroeger als tiener een gabbertje omg. kocht trainingspakken van 600 gulden, hoe maf kun je zijn, haha.

Gebruikte xtc, coke, speed op feestjes(wij huurden altijd keurig met de groep een taxibusje trouwens). Ben ik op mijn 17de mee gestopt, want toen had ik geen tijd meer voor feestjes.

Heb tot mijn 30ste incidenteel nog wel eens gebruikt, maar dan met vrienden in een thuissetting, zo'n 1 a 2 per jaar.

Heb eigenlijk altijd wel een blowtje gerookt.

Heb 2x heroine gerookt vroeger, omdat ik "alles" geprobeerd wou hebben. Snap echt niet waarom mensen dat lekker vinden. De'r is niks, maar dan ook niks aan(maar ja, da's mijn mening).

Heb wel eens paddos gehad, ook niet geweldig, en ik heb 1x lsd gehad en 1x mescaline(peyotl) in Spanje. Meest gedenkwaardige ervaring ooit. Heeft me heel veel geleerd.

Nu al jaren bijna niets meer, te druk met andere dingen.

Rook alleen af en toe een jointje, rook wel tabak als een ketter, walgelijk....

Drinken nooit gedaan, zou van mij verboden mogen worden. Maakt zoveel slachtoffers. Helaas zal dat nooit gebeuren want er zijn zoveel zuiperds in Nederland dat er een volksopstand zou komen als er een drooglegging komt.

Wat is het ergste gedrag dat ik ooit vertoond heb onder drugs?

Waarschijnlijk dat hakken op die housemuziek van vroeger, haha, als ik dat terugzie op video schaam ik me nog

Lekkerste effect? Waarschijnlijk die peuk, want daar zit ik aan vast....
raar dat je je schaamt gabber geweest te zijn
en raar dat je op je 17e bent gestopt met feesten. zo jong en dan al moeten stoppen met feesten kan niet goed zijn voor een mens.
quote:rochel schreef op 30 april 2014 @ 22:37:

en raar dat je op je 17e bent gestopt met feesten. zo jong en dan al moeten stoppen met feesten kan niet goed zijn voor een mens.

Ik had er geen tijd meer voor, omdat ik mijn opleiding versneld af wilde maken om op tijd klaar te zijn voor een (voor mij)wereldbaan in Spanje die ik te pakken had. Vond ik belangrijker dan feesten destijds. heb daar die mescalinetrip gedaan. Na 2 jaar teruggekomen, en vanaf toen eigenlijk alleen met vrienden thuis af en toe.

En die gabbertijd, zou het nooit hebben willen missen, maar als ik erop terugkijk......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven