Maak elkaar blij!!!

28-01-2009 01:26 387 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, mooi! Eindelijk weer toestemming voor dit topic.

Met de komst van dit forum verdween mijn (duh, mijn best lopende topic ooit ) naar het prikbord. Echter, in navolging op de ruiltopics mag dit dus weer.

Heb je zegels, spaarpunten, voetbalplaatjes, kortingcoupons of wil je ze?

Geef het hier aan, help elkaar aan vol plakboek, volle spaarkaart of een D.E. servies.

Het is te laat voor de C1000-zegels die ik over heb.

De AH voetbalplaatjes houd ik al apart voor Dreamer.

Vul verder aan/in wat je kwijt wilt of kunt gebruiken en maak elkaar dus blij! Kleine moeite, soms groot plezier!
thee wijzigde dit bericht op 28-01-2009 01:51
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Ik heb vandaag onze keukenlade eens opgeruimd en vond daarbij 32x4 punten zegels van DE en meer dan 30 dukaten van de Blokker.

Wil iemand deze??????
Op de valreep zijn er nog mensen met zegels over? Ik had namelijk een kaart vol en die aan mijn neefje beloofd. Ik zat alleen net te kijken en zag een kok! Patrick was van origine kok en het lijkt me heel leuk deze neer te zetten in mijn verbouwde knutselkamer tzt.

Wie maakt me gelukkig met zegels?

Je kan mailen naar ikbenikhetisnietanders @hotmail.com
Ik heb je gemaild! Ik heb nog zat zegels, alleen geen spaarkaarten.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 februari 2012 @ 10:59:

Op de valreep zijn er nog mensen met zegels over? Ik had namelijk een kaart vol en die aan mijn neefje beloofd. Ik zat alleen net te kijken en zag een kok! Patrick was van origine kok en het lijkt me heel leuk deze neer te zetten in mijn verbouwde knutselkamer tzt.

Wie maakt me gelukkig met zegels?

Je kan mailen naar ikbenikhetisnietanders @hotmail.comIeb, wat voor zegels zoek je? Of heb ik daar nou overheen gelezen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik denk de AH muppetzegels, ik zal eens kijken of ik nog een verdwaalde heb liggen!

Weet niet tot wanneer de actie loopt.
oh, ik zie dat reisa al zegels heeft voor je.
Heb je nog iets nodig Ieb? Je hebt mail op je eigennaam-email.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heb gereageerd op beide mails. Als ik voldoende zegels heb geef ik ook een kok aan mijn schoonmoeder denk dat ze die ook speciaal vind. Ging idd. over de muppetszegels stom dat ik dat niet geschreven had.
De Muppets bij de AH zijn op. Heb 2 spaarkaarten liggen, maar er zijn geen muppets meer
quote:Blackdress schreef op 15 februari 2012 @ 19:09:

De Muppets bij de AH zijn op. Heb 2 spaarkaarten liggen, maar er zijn geen muppets meer Nou ja, wat stom zeg. Ik heb hier ook nog zegels voor iemand liggen, hoop maar dat ze nog niet bij alle AH's op zijn.
Helaas Thee, het was vandaag op de radio. De muppets zijn niet meer te krijgen, volgens mij nergens meer. Je krijgt nu kaarten voor je volle zegelkaart.
http://nos.nl/artikel/341456-muppetpoppen-ah-op.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven