Maak elkaar blij!!!

28-01-2009 01:26 387 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, mooi! Eindelijk weer toestemming voor dit topic.

Met de komst van dit forum verdween mijn (duh, mijn best lopende topic ooit ) naar het prikbord. Echter, in navolging op de ruiltopics mag dit dus weer.

Heb je zegels, spaarpunten, voetbalplaatjes, kortingcoupons of wil je ze?

Geef het hier aan, help elkaar aan vol plakboek, volle spaarkaart of een D.E. servies.

Het is te laat voor de C1000-zegels die ik over heb.

De AH voetbalplaatjes houd ik al apart voor Dreamer.

Vul verder aan/in wat je kwijt wilt of kunt gebruiken en maak elkaar dus blij! Kleine moeite, soms groot plezier!
thee wijzigde dit bericht op 28-01-2009 01:51
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Pfff Dreamer, het was ff zoeken tussen de mail, maar heb je adres teruggevonden
Voor de liefhebbers:

8 pakjes voetbalplaatjes van de Appie. En daarnaast heb ik nog smurfen liggen en 4 wuppies in rood, wit blauw en oranje

Roep maar als ik iemand blij kan maken! Of wacht, mail me maar gelijk op pauwfashion @ live.nl
...
Queenie1, denk dat je Marels erg blij maakt met de voetbalplaatjes die zij spaart voor jongens in een revalidatiecentrum!!!!
Ahum, ik moet eerst dus het hele topic lezen voordat ik iets roep! Marels heeft mail, dus de voetbalplaatjes zijn al vergeven!
...
Tof van je queenie1 !!!! Vind het écht leuk dat je ze ook naar Marels gaat sturen! En 'grin' een grote oranje wuppie had IK nog wel gewild (voor NL kroeg in buitenland, maar kleine wuppies hebben ze al).

Hier nu 2 envelopjes klaarliggen, 10 zakjes voor Marels (al met postzegels) en 10 zakjes voor Dreamer (nog zonder postzegels, want kan mn andere postzegels (nog? ) niet vinden. Dus waarschijnlijk gaan ze pas morgen op de post ipv vandaag.

Dreamer, ik hoop (ja duh, kan niet door de zakjes heen kijken ) dat er goede tussen zitten voor LE en LD.

Ik heb nog wat zakjes (ja oké, ik beken, heb gewoon TE veel boodschappen gedaan) dus ik wacht nog ff met die te versturen.
Mijn zoon moet nog 2 plaatjes, dus daarvan zou ik nummers neer kunnen zetten. Mijn dochter moet er nog 70 ofzo..

We wachten met spanning op de plaatjes Thee.. Als zoon z'n boek volheeft, gaan de overigens naar dochter, zodat zij kan ruilen, teneinde boek vol te krijgen.

(wat een gedoe eigenlijk, plaatjes sparen voor je kinderen )

Thee, bedankt
Later is nu
Zal ik jullie dan maar eens blij maken?

Daar ben ik weer...
Nou ja, Laddertje! Wat leuk dat ik je weer eens zie!
quote:milo schreef op 08 februari 2009 @ 18:21:

Nou ja, Laddertje! Wat leuk dat ik je weer eens zie! Milooooowwww, insgelijkends!
Bloos..

Hoe gaat ie?
Wie o wie heeft er voor mij nog 2 (liefst drie, ook eentje voor de buuf) zegeltjes voor de wasmiddelaanbieding van deze maand van de Hoogliet? Ze staan achterop de bon.....

Je maakt ons er heel erg blij mee

Ik heb nog wel iets te ruilen eventueel, laat maar weten waar je behoefte aan hebt .
Oh en Marels, de plaatjes zijn op de post. Het zijn er nog neit zo veel maar ze komen uit een goed klein kleuterhartje
Superbedankt allemaal!

Ik ga morgen mn mail checken en iedereen terugmailen, nu niet zo veel tijd.

Dankjewel!
668, the neighbour of the Beast
Is er toevallig iemand die een bon heeft voor een 2e gratis kaartje voor de huishoudbeurs? (van het kruidvat)

flashy@live.nl
Marels en Dreamer, enveloppen voor jullie beide zijn op de post.
Mensen, allemaal ENORM bedankt voor alle voetbalplaatjes!

Heb er vandaag zoveel binnen gekregen dat ik het echt niet bij kan houden met iedereen een mailtje sturen, maar ik ben super, super blij!

Was vanmorgen zo ontroerd dat jullie ze zo massaal opgestuurd hebben, echt fantastisch!!

Hahaha, de postbode moest het in twee keer door de brievenbus duwen!

BEDANKT ALLEMAAL!!!
Lieve Marels, terugmailen hoeft niet. Heb net van die vriend die ik al noemde weer 4 zakjes voor jou gekregen en zelf ook weer 'verzameld', dus vervolg komt eraan!!!! En laat die postbode maar je brievenbus volproppen
Super thee!!

Heb vandaag een groot gedeelte daar gebracht, was echt leuk. Ze zijn druk aan het plakken geweest

Ik heb nog wat pakjes achtergehouden, omdat ik zo dacht dat het voor jochies van die leeftijd leuker is om twee of drie keer heel veel plaatjes te krijgen. En tussen tien of twintig pakjes zien ze toch het verschil in heel veel niet meer, dus beter twee keer tien, bij wijze van
Slim gedaan Marels, dat in etappes!

Morgen of dinsdag gaat er nieuw envelopje naar je toe met circa 10 pakjes! Ben blij te horen dat je ze er er blij mee maakt en Dreamer, naar jou komt morgen/dinsdag ook nieuwe envelop!

Marels, weet je zeker dat je geen extra boek(en) nodig hebt? Stuur je er graag een/enkele. Zou lullig zijn als je plaatsjes hebt maar dat een/sommigen geen boek hebben!
Ja thee, dat weet ik zeker. Ik heb samen met mijn vader van de week twee boeken gehaald, voor de twee jochies die er nog geen hadden. Die investering doe ik dan wel, jullie maken allemaal al verzendkosten joh!

Iedereen heeft nu een boek.
Heeft iemand kortingskaarten voor de huishoudbeurs liggen en niet van plan om er iets mee te gaan doen?

Ik heb zegels van de plus voor de bewaardozen om te ruilen. Verder niet veel, maar er valt altijd wel uit te komen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Heeft iemand nog voetbalplaatjes van de AH voor mijn boys?\

Vertel maar waar ik jou mee blij kan maken?

Balen, m'n zus had vrijkaarten voor de huishoudbeurs, maar ze is een midweekje met vakantie!!

Heb nog wat babyzegels van de Etos.

Groetjes,

Jennie
Alle voetbalplaatjes die ik heb gaann helaas naar de kids in het revalidatiecentrum Jennie.

Dus ik kan je niet helpen!
..........

Heb een liefhebber gevonden!
Marels dat is ook een zeer goed doel natuurlijk! Ik zoek (en koop me scheel bij de AH) weer verder....

Bedankt,

Jennie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven