Maak elkaar blij!!!

28-01-2009 01:26 387 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, mooi! Eindelijk weer toestemming voor dit topic.

Met de komst van dit forum verdween mijn (duh, mijn best lopende topic ooit ) naar het prikbord. Echter, in navolging op de ruiltopics mag dit dus weer.

Heb je zegels, spaarpunten, voetbalplaatjes, kortingcoupons of wil je ze?

Geef het hier aan, help elkaar aan vol plakboek, volle spaarkaart of een D.E. servies.

Het is te laat voor de C1000-zegels die ik over heb.

De AH voetbalplaatjes houd ik al apart voor Dreamer.

Vul verder aan/in wat je kwijt wilt of kunt gebruiken en maak elkaar dus blij! Kleine moeite, soms groot plezier!
thee wijzigde dit bericht op 28-01-2009 01:51
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Ohjaaaaaaa, die waren van jou

Ik weet het niet precies, een van die ventjes heeft zijn boek al vol, maar er zitten ook twee kleine jochies die eigenlijk alleen van ons voetbalplaatjes krijgen, die zijn nog niet vol. En er komen regelmatig nieuwe kids bij, en zodoende weet ik het dus niet van alle kids.

Ik dacht dat deze week de laatste week was, maar weten doe ik het niet.
668, the neighbour of the Beast
En oh ja, vanmiddag gekregen: Blokker-dukaten. Kan ik er iemand blij mee maken?

Marels, ik stuur je weer wat toe! Ben dat jij ze er mee kunt maken!
Even tussen alle voetbalplaatjes door, kan ik iemand blij maken met:

Kortingsbon: 25% korting Thermae 2000

Kortingsbon: 25% korting Elysium

Kortingsbon: 25% SPA en Route

Alledrie geldig t/m 1 januari 2010

Kortingsbon 30% korting Elysium geldig t/m 31 maart 2009

3 beautybehandelingen voor de prijs van 2 geldig t/m 31 maart 2009
quote:Marels schreef op 01 maart 2009 @ 13:04:

Hey, ik had hier een tijdje niet gekeken!

Ik heb nog steeds interesse in de voetbalplaatjes!

Heb er alleen zo veel gekregen van de week, dat ik niet precies weet wat van wie af kwam!

Maar wie ze nog heeft; marels_@live.nlIk had je ook een envelop met plakband gestuurd, met 15 pakjes erin, is die al aangekomen?
quote:Galagoogoo schreef op 28 januari 2009 @ 09:48:

Ik wil eigenlijk altijd spontaan een heel onbekend iemand een bloemetje sturen, maar toch durf ik dat nooit. Hahaha, stom he?!

Ik heb weleens een volslagen onbekende dame op straat een bos bloemen gegeven, met de woorden: "dag mevrouw, u ziet er uit alsof u vandaag nog geen bloemen hebt gehad, klopt dat ? Alstublieft dan; ze zijn voor u !"

Het gezicht van die mevrouw: priceless !!

(het ging om een bos bloemen die ik zelf had gekregen van collega's vanwege het organiseren van een teamdag maar ik was op de motor die dag, en dat zouden die bloemen niet overleven ..)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
up
Voor de liefhebber heb ik:

cadeaubon voor 4 toegangsbewijzen voor de Keukenhof (geldig tot en met donderdag 21 mei 2009)

'mapje' met alle kortingsstickers van Karwei (geldig t/m 3 mei a.s. en incl. de 2 stickers met 15% korting op het hele assortiment)

8 eftelingzegels

Interesse in iets? Mail naar thee39 @ hotmail punt com

Marels en Kimm, niets meer gehoord of jullie de voetbalplaatjes nog wilden. Heb ze nog apart liggen maar geen idee of het nog actueel is een boek vol te krijgen nu de actie voorbij is.
Wat een leuk topic! Eens kijken of ik ook een bijdrage kan leveren. Ik heb namelijk een rijtje saunabonnen liggen:

* Thermen Bussloo 2e persoon 24,50 korting tot 31-05

* Thermen Tilburg 30% korting op toegangsprijs tot 21-06

* Sanadome 30% korting op dagarrangement tot 21-06

* Sauna & Bodycare Apeldoorn 50% korting op arrangement tot 30-06

* Thermen Holiday 2e persoon 75% korting op entree tot 21-06

* Thermae 2000 2e persoon 50% korting op entree tot 30-06

* Thermaalbad Arcen 20 euro korting op arrangement (entree, hotstone massage en lunch) tot 21-06

* Elysium 2e persoon 70% korting tot 21-06

* Veluwse Bron gratis rasulkleibehandeling tot 21-06

* Houten Sauna 15 euro korting bij arrangement (entree, hotstone massage, klankschalensessie) tot 02-06

* De Zwaluwhoeve 2e persoon gratis tot 21-06

Ik kwam ook nog 40 Perla-punten tegen, het is niet veel maar misschien kan ik er iemand een plezier mee doen.
Teigera, met de Perla punten zou je mij heel erg blij maken (voor iemand anders die het wel ff kan gebruiken, grin, drink zelf geen koffie).
quote:thee schreef op 26 april 2009 @ 21:38:

Teigera, met de Perla punten zou je mij heel erg blij maken (voor iemand anders die het wel ff kan gebruiken, grin, drink zelf geen koffie).Mail me je adres maar op teigera80@hotmail.com , dan stuur ik t op . Leuk dat je iemand kent die er blij mee is, hier zouden ze uiteindelijk naar de prullenbak zijn verhuisd.
Heeft iemand toevallig interesse in Duckstad Clickcards van de Super de Boer? Ik heb er hier nog een aantal liggen waar ik niks mee doe...
The time is now
Heeft er iemand toevallig nog een bon van de kruidvat waarmee je gratis naar duinrell kan?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik ga volgend weekend naar Plopsaland en nu zijn er bonnen in omloop waarop je 5 Plopsa's gratis krijgt (dat is de 'valuta' in het park. Don't shoot me; ik heb het niet bedacht )

Heeft iemand zo'n bonnetje liggen en doet er niks mee? Mij zou je er blij mee maken!

En om dan meteen maar heel brutaal te zijn; als iemand nog Artis-zegels van de Dekamarkt heeft liggen zou je mij daar ook héél blij mee maken.

Ik heb nog voetbalplaatjes van de AH, 'In de sporen van Darwin'-stickers en Nicko's. Of als je iets anders zoekt duik ik in de krochten van mijn bonnenbak.
quote:Teigera schreef op 26 april 2009 @ 21:45:

[...]

Mail me je adres maar op teigera80@hotmail.com , dan stuur ik t op . Leuk dat je iemand kent die er blij mee is, hier zouden ze uiteindelijk naar de prullenbak zijn verhuisd.

Ben er blij mee en heb je net gemaild!!!

En ps. fijn dat dit topic gelijk weer wat actieve/leuke postings oplevert!

En ps2: ik houd me aanbevolen (voor iemand anders) voor meer Perla en/of AH koffie punten!
thee wijzigde dit bericht op 26-04-2009 22:05
Reden: 2 ps-jes
% gewijzigd
Ik heb nog een hoop kortingsbonnen in de aanbieding:

.
Ik ben opzoek naar hema zegeltjes voor knuffeltjes. Heeft iemand ze?? Als je wilt ruilen, moet je even zeggen waarvoor! Je kan me mailen op taartje81@hotmail.com
Ik heb Nicko's gekregen... doe er zelf niets mee, is er iemand die ze wil hebben?

En is er misschien iemand die DE-punten overheeft of niet gebruikt?
Mij maak je heel blij met DE zegels!

annedaisymay@hotmail.com
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
.
Ik gooi 'm d'r nog ff opnieuw in:

cadeaubon voor 4 toegangsbewijzen voor de Keukenhof (geldig tot en met donderdag 21 mei 2009)
.
Teigera,

Ik heb je een mailtje gestuurd voor de Nicko's.
Summer, waar haal jij toch al die kortingsbonnen vandaan? Ik heb niks in de aanbieding en hoef ook niets maar ik wilde even vermelden dat ik dit een geweldig topic vind. Ooit bij het vorige topic een 2 voor de prijs van 1 saunabon gekregen, dat vond ik zo leuk! De gever hoefde er niets voor terug en het lag gewoon twee dagen later in mijn bus. Echt tof!
Pfoeh, nu ik dit topic ontdekt heb merk ik ineens hoeveel zegels en bonnetjes enzo ik her en der krijg... Vandaag Eftelingzegels bij de AH gekregen, iemand interesse?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven