Mannen en vrije tijd..

28-11-2010 20:33 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat doen jullie mannen zoal in hun vrije tijd?

Mijn vriend komt eigenlijk niet verder dan een avondje de kroeg in of een potje poolen, wat doen mannen nou eigenlijk verder onderling?
Kroeg, sporten(fitness/fietsen), paintballen,poolen,weekendjes weg met vrienden.(wintersport etc)
Wat mijn man zoal met zijn vrienden doet: sporten, klussen, avondje op stap, weekendje weg, koken.

Wat ie zonder zijn vrienden doet: sporten, klussen, puzzelen/spelletjes.
Gamen, pokeren, poolen en heel soms ergens happen, maar dat is dan eerder functioneel (geen zin om te koken), dan voor de gezelligheid.
Muziek maken

Zo ongeveer elke vrije minuut

Er staat dan ook een gitaar in:

* de woonkamer

* de slaapkamer

* het trapgat (want daar is de akoestiek zo lekker)

* en dan nog een hele zooi in de studio
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Naar de sauna, weekendjes weg, sport, hardlopen, bier drinken, vrouwen kijken, eten, film, etc. etc. Die van mij doet van alles met zijn vrienden...
O ja, gamen, tv-kijken, voetbal kijken/sport kijken, bbqen
Neuken.
Hun naam in de sneeuw plassen..
haha ik heb geen echt typische man, dus geen voetbal, sport, kroeg of gamen. Hij speelt in een groepje inderdaad en verder... eh... met vrienden lullen over computerdingen... en hij gaat ook wel 's naar een jazzconcert met zijn maten.
Dank jullie voor de reacties, moet wel ff lachen om sommige

Weekendje weg en wintersport, zijn dat geen dingen die je liever als stel doet (al dan niet met kids)?
quote:Zamirah schreef op 28 november 2010 @ 20:46:

Neuken.Zucht..
Ik ben momenteel te druk voor weekendjes weg, dus gaat hij alleen met vrienden. Soms ga ik ook wel mee, ook met wiintersport. Geen kinderen en vind groepen wel gezellig.
quote:Swiettie schreef op 28 november 2010 @ 20:48:

Weekendje weg en wintersport, zijn dat geen dingen die je liever als stel doet (al dan niet met kids)?

Kan toch allebei :-)

Mijn vent is geregeld een weekendje bij vrienden her en der verspreid over Nederland en dat ie dat doet is alleenmaar hartstikke gezellig en heb ik ook een weekendje met mijn vriendinnen.
-vissen in Noorwegen

-vissen overal in Nederland

-naar het voetbal

-de kroeg in

-karten

-internetten

-tv kijken

Nee hoor

Wij gaan soms samen....en soms met anderen

Waarom zou dat alleen aan stellen zijn voorbehouden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn man doet eigenlijk niet zo veel in zijn vrije tijd. Als hij thuis komt gaat hij op de bank tv kijken het liefst voetbal of een film. Op zondag gaat hij naar de voetbal (seizoenskaart) soms gaat hij met een vriend wat drinken. Niet bijzonders eigenlijk. Heel soms neukt hij ook wel eens ja. Als ie niet werkt studeert hij. Sinds een aantal maanden zit hij in een activiteitenbegeleiding van een vereniging.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
feyenoord supporteren, computeren, kroeg in, koken, lezen, gamen, lezen, muziek maken/luisteren, schilderen
Bridge, gamen, bordspellen spelen (maar dat laatste doe ik ook altijd aan mee) pokeren (idem) lezen, slapen (heul veul!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Sporten (teamsport en dan dus training, competitie, toernooien en 'evaluatie na afloop'), muziek maken, bestuurswerk, stappen/concerten bezoeken (al dan niet met mij) en lezen... en slapen kan ie ook goed.
Ik geloof niet meer in sprookjes.

Nee, waarom zouden stellen dat samen moeten doen?

Ik ga ook met vriendinnen weekendjes weg, shoppen,lekker eten etc.

Mijn vriend is meer het type van hiken, raften, skieën en lekker stoer doen met zijn vrienden. Heel erg blij dat hij die dingen met zijn vrienden kan doen.

Onze weekendjes weg zijn heel relaxed, even bijkomen, echt tijd voor elkaar.
Wassen, strijken, koken, huis poetsen, boodschappen, vuilnis buiten zetten...

Heb ik geen tijd voor, ik forum
quote:Medatative_rose schreef op 28 november 2010 @ 21:24:

[...]

Nee, waarom zouden stellen dat samen moeten doen?

Ik ga ook met vriendinnen weekendjes weg, shoppen,lekker eten etc.

Mijn vriend is meer het type van hiken, raften, skieën en lekker stoer doen met zijn vrienden. Heel erg blij dat hij die dingen met zijn vrienden kan doen.

Onze weekendjes weg zijn heel relaxed, even bijkomen, echt tijd voor elkaar.

Nee, tuurlijk hoeven stellen het niet samen te doen, was meer vanuit mij...ons gezien, wij zitten helemaal op hetzelfde level wat dat soort dingen betreft, en vinden het dus ook gewoon leuk om dat samen te doen!

Komt bij dat we het niet zouden kunnen betalen, los van elkaar én samen weekendjes weg enzo.
quote:Tikker schreef op 28 november 2010 @ 21:24:

Wassen, strijken, koken, huis poetsen, boodschappen, vuilnis buiten zetten...

Heb ik geen tijd voor, ik forum
Xbox, fitness, wat drinken in de stad, en hij kijkt graag programma's/leest boeken over het helal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven