Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
quote:SanneW schreef op 27 mei 2009 @ 10:40:

[...]

Dat meen je niet Kun je je Flashplayer wel updaten? (Nieuwere versie?)Ik heb net opnieuw flash 10 geupdate via jouw link, pc opnieuw opgestart, cache geleegd en ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding...
En ironisch genoeg heb ik 'm dus met de antieke versie van IE 6.0 zonder de update met de tabbladen (geen idee welke versie van flash) dus níet. Daar had ik gister voor het eerst wel ander gedoe mee (vastlopers, geen reactie op aanklikken topic), maar verder doet daar "alleen maar" het uitklapvenster het niet. Voor de rest deed alles het daar gewoon prima tot gisteren.
quote:Hemera schreef op 27 mei 2009 @ 10:51:

Met IE en Flash10 heb ik de foutmeldingen ook nog. Ik werk op Vista.

Op Chrome vandaag nog geen foutmeldingen.,

Hm, wij hebben alleen het probleem met niet-flash-10 kunnen krijgen.

Ik zou het erg waarderen als jullie Flash (tijdelijk) uit zouden willen zetten om te zien of het dan weggaat (het probleem). Dit kan je in IE7 doen door onder Tools > Manage Add-ons > Enable or disable add-ons... de "Shockwave Flash" add-on te disablen.

Je kan hem later gewoon weer aanzetten, je hoeft geen her-installatie uit te voeren.
Ik heb 2 weken geleden al aangegeven dezelfde foutmeldingen te hebben met flash 10....
Godsamme... moet ik echt dat soort ingewikkelde toestanden uit gaan halen om een beetje lollig te kunnen forummen? Daar heb ik echt geen trek in hoor. Er wordt met termen gesmeten waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb

Vind 't echt vreselijk suf dit.
Ik heb Flash uitgezet, dan heb ik de foutmelding ook.
Grappig, Sarah

Wie las er nou niet goed, zei je?
En het gaat best goed vandaag. Ben er pas 30 x afgemieterd.
quote:Helaholalalala schreef op 27 mei 2009 @ 11:05:

Grappig, Sarah

Wie las er nou niet goed, zei je?Ik heb geen namen genoemd, of wel soms?
Hoe werkt het forum eigenlijk onder Windows 7 Michiel?
Niet zo pissig, Sarah.
quote:Hemera schreef op 27 mei 2009 @ 11:05:

Ik heb Flash uitgezet, dan heb ik de foutmelding ook.

Hm, dat is vreemd.

Kan je me vertellen welke IE en windows je gebruikt? Het liefst een zo nauwkeurig mogelijk omschrijving.

quote:Viva Angel5 schreef op 27 mei 2009 @ 11:10:

Hoe werkt het forum eigenlijk onder Windows 7 Michiel?

Geen idee

Ook IE8 bestond nog niet toen dit forum online ging, daar is dus ook niet mee getest

quote:floor72 schreef op 27 mei 2009 @ 11:05:

Godsamme... moet ik echt dat soort ingewikkelde toestanden uit gaan halen om een beetje lollig te kunnen forummen? Daar heb ik echt geen trek in hoor. Er wordt met termen gesmeten waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb

Vind 't echt vreselijk suf dit.Het is zeker suf, maar op dit moment weten we niet waar het aan ligt. Behalve dat IE (as usual) weer eens problemen heeft terwijl er niks veranderd is ;)
Ik werk met Vista en IE7. (En ik heb geen idee hoe ik dat nauwkeuriger kan omschrijven.)
Heb trouwens ook dat plaatjes die in topics zijn geplakt, ineens extreme afmetingen aannemen.

Bv. die kip (even geduld) in het topic van die meid die 'date met de moeder van de tandarts' op relaties.

Ha'k eerder ok nie!
Pissig? Ik? Jij leest iets wat niet bestaat, Hela.

@Michiel; ojee. Dual boot voorlopig dan maar voor mij
quote:Viva Angel5 schreef op 27 mei 2009 @ 11:51:

Pissig? Ik? Jij leest iets wat niet bestaat, Hela.

Oja, dat is ook zo!

De miscommunicatie hier is mij in elk geval heel duidelijk.

Laat verder maar.
Hmmm ik las ook wat irritatie tussen de letters door Five...

Niet nodig, we zijn niet boos op jou maar op een forum wat niet goed functioneert. Dat we lopen te zaniken is niet iets wat jij je zou moeten aantrekken.
Oh, je wilt het míj in de schoenen schuiven? Ik ben niet verantwoordelijk voor de technische kant van het forum hoor. Dus ik voel me ook zeker niet aangesproken door jouw posts.
Zennnnn SS
Huh?
Bullshit MissC. Boos op een niet-werkend forum mag uiteraard! Ben ik ook, want modereren wordt er ook niet makkelijker op. "Even iemand bannen" kost me nu 10 minuten ipv 1 minuut. Daar ben ik net zo min blij mee. Maar ik ga niet mijn ergernis daarover bij iemand anders haar voeten neergooien dan bij degene die er verantwoordelijk voor is.
Ehhhh... even van die kast af en lezen, Sarah. Er staat juist dat de irritatie NIET op jou gericht is namelijk...
Dat doen wij dus ook niet Five....lezen
Ik zit niet op de kast hoor Q, dan moet er meer gebeuren.
quote:MichielR schreef op 27 mei 2009 @ 10:57:

[...]

Hm, wij hebben alleen het probleem met niet-flash-10 kunnen krijgen.

Ik zou het erg waarderen als jullie Flash (tijdelijk) uit zouden willen zetten om te zien of het dan weggaat (het probleem). Dit kan je in IE7 doen door onder Tools > Manage Add-ons > Enable or disable add-ons... de "Shockwave Flash" add-on te disablen.

Je kan hem later gewoon weer aanzetten, je hoeft geen her-installatie uit te voeren.Nope, foutmelding is er nog steeds...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven