Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Net wel weer 2x de foutmelding maar moet zeggen dat hij wel sneller is.

*stapt snel weer over naar Chrome*
helaas nu in IE wel weer de traagheid, maar geen foutmeldingen
quote:Vivamod schreef op 12 juni 2009 @ 14:29:

En nog een vraagje: zijn er ook mensen die na het inloggen eruit geknikkerd worden in de zin van opeens niet meer ingelogd zijn?Niet in Chrome, en in IE ga ik het niet uitproberen.
Jullie vroegen om feedback, ik heb vanavond 2 uur op het forum gezeten met IE8.0 en XP.

-ZOOOOO traag

-alleen maar foutmeldingen, foutmelding op de pagina, meldingen dat het afgesloten moet worden, zie printscreen onder

-meeste topics waar ik in ga zie ik alleen de laatst geplaatste posting en foutmelding onderaan

-linkerkant is weg

-nog een onbekende foutmelding maar vergat er een printscreen van te maken.

Ik ga maar weer naar Chrome. Heeft iemand voor mij een tip dat ik IE en Chrome wel naast elkaar kan openen?

Als ik een printscreen heb van een foutmelding, dan kan ik die niet in Photobucket uploaden in Chrome. Dus dan open ik heel slim IE om het daar te uploaden, maar IE start niet op bij mij als Chrome open staat. Dan moet ik alles bij Chrome sluiten, IE openen, Photobucket de foutmelding uppen, alles weer sluiten, Chrome openen om de geupte foutmelding weer hier neer te zetten.

Vrij omslachtig dus, ik vind alleen geen andere oplossing. Mocht iemand een tip hebben, heel graag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oja en het plaatje wat ik in het vorig bericht heb geplaatst zie ik in groot formaat van mijn hele beeldscherm, ipv een fotoformaat van 10 x 15 ofzo.

En ik heb geen icoontjes meer boven mijn reactiescherm.

Ik ga hier snel gillend uit want met de minuut kom ik meer dingen tegen.

Toevoeging:

Ik zit nu weer in Chrome en daar heb ik al die foutmeldingen van deze posting en de vorige posting niet!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
links werken niet (ik kan bijv. van forum niet naar de blogs) hij hapert blijft haken en hij is traag.
quote:mylenevalerie schreef op 13 juni 2009 @ 00:17:

Ik ga maar weer naar Chrome. Heeft iemand voor mij een tip dat ik IE en Chrome wel naast elkaar kan openen?

Als ik een printscreen heb van een foutmelding, dan kan ik die niet in Photobucket uploaden in Chrome. Dus dan open ik heel slim IE om het daar te uploaden, maar IE start niet op bij mij als Chrome open staat. Dan moet ik alles bij Chrome sluiten, IE openen, Photobucket de foutmelding uppen, alles weer sluiten, Chrome openen om de geupte foutmelding weer hier neer te zetten.

Vrij omslachtig dus, ik vind alleen geen andere oplossing. Mocht iemand een tip hebben, heel graag.Vreemd dat je niet meerdere browsers tegelijk kan openen, ik kan er namelijk wel vier tegelijk naast elkaar draaien zonder problemen. Waar dit aan kan liggen weet ik helaas niet, misschien deze vraag specifiek op Digi stellen?
Ik heb ook steeds foutmeldingen - vooral als ik een paar topics heb bekeken. Heel irritant!
En ja hoor, meteen bij het plaatsen van bovenstaand bericht weer 1...
Ookal heb je in je profiel niets aangevinkt bij stelling dat op de site aangegeven mag worden dat je online bent, kom je toch nog bij de "wie hier" te staan..
Misschien is het veranderd maar de zoekfunctie is niet zoals het was, het gaat nu via google maar dat zal wel zo horen. Jammer dat je niet meer in de pijlers kan zoeken. Vond het vroeger veel beter. De Vivatipt links kan ik niet openen, pagina kan niet worden weergegeven en bovendien kan ik niks in m'n profiel aanpassen meer. Ik kan geen nieuw plaatje uploaden en ik kan niks wijzigen. Ik weet niet wat er de laatste tijd met het forum is maar ik ben er niet blij mee. Oh ja, diezelfde foutmelding had ik ook vanmorgen! Ik draai XP met IE8.0
Vond je de vroegere zoekfunctie echt beter, Magdalene? Betekent dat dat je met de oude zoekfunctie daadwerkelijk iets kon vinden?

Ik ben verbaasd.
Ik had totaal geen problemen met het vinden van iets. Misschien is het wel wennen maar ik vind het een nadeel dat ik niet in een bepaalde pijler iets kan zoeken. Nu typ ik een woord in en ik krijg honderden resultaten en daar moet ik ff iets tussen zoeken, echt niet handig.
Als ik in de google zoekfunctie bijvoorbeeld Psyche+stress type, dan krijg ik alle reacties/topics tevoorschijn in de pijler Psyche die met stress te maken hebben. Je kan dus heel makkelijk per pijler zoeken als je maar de goede trefwoorden intikt.
Ah oke dank je wel! Dat wist ik niet, sja, ik ben hier ff uit geweest maar ik ben weer terug!
Ik denk dat de Google zoekopties hier net zo werken als in de gewone Google versie, alleen hier zoekt Google alles binnen viva.nl. Als je een beetje in de gaten hebt hoe Google werkt en welke zoektermen je moet gebruiken vind je echt alles!
Je hebt inderdaad gelijk, zo is alles wel makkelijk te vinden! Nogmaals, bedankt voor de tip!
Ik zat net oningelogd op mijn werk rond te neuzen, en tot mijn grote verbazing ben ik er niet 1 keer uitgeknikkerd in IE7!

Nu ga ik posten en ben ik ingelogd, ben benieuwd hoe snel ik er nu uitlig?
Ik ben er nog steeds uit nietgeflikkerd......en ik post, kwoot, en zap van de ene pijlert naar de andere! En niet traag, helemaal geen geflauwekul! *flabbergasted*
Ik probeer nu via het menu onder de post "meld hier alle forum bugs" naar een andere pijler te zappen, maar deze links doen het niet, ik blijf maar hangen hier
Hmm de site word er niet beter op van al die forumwerkzaamheden.

Zeker de enorme traagheid is niet beter geworden..
Hoi allemaal,

We zijn nog druk aan het uitzoeken/testen waar de traagheid en foutmelding vandaan komen. Misschicken, ik vermoed dat het bij jou nu tijdelijk snel en foutloos gaat, maar als je de melding echt niet meer krijgt hoor ik dat natuurlijk graag

Meds, bij mij werkt het menu 'kies een pijler' onder I.E. ook niet goed. We gaan daar naar kijken.

Magdalene010, het lijkt me goed als er een handleiding/FAQ komt voor de nieuwe zoekfunctie. Ik zet dit op mijn lijstje!

Miffy, jouw wens voor de mobiele site (snel naar de laatste post kunnen gaan) wordt binnenkort meegenomen in een aanpassing van de software. Ik kondig dat nog apart aan.

grtjs, Naomi
Euh dat was op mijn werk, en daar hebben ze nogal graag dat ik me af en toe bezig hou met de clienten Zo flauw...

Heb je eindelijk een snel en foutloos forum, moet je werken! tsssss
Nou ja zeg!
Ik had vandaag de legendarische foutmelding voor het aller-, allereerst op het oude bakbeestje (IE6 onder XP dus)...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven